FIFA 11 Ultimate Team [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 14 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjalevaeger

sjalevaeger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry

Laatst bewerkt: 11 dec 2010
  2. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    6,000 coins te besteden en ben op zoek naar een gouden sterke snelle spits. suggesties ?

3. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor team heb je in verband met chemistry of geef je daar niet om? Balotelli is sterk en snel bijvoorbeeld en kan je halen voor minder dan 5.000.

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ja wel hoor, is net zoals bij FUT10 gewoon weer mogelijk.

5. LuckyLuciano

Leuk Bevonden:
    30
    Ja me chemistry heb ik totaal niet aan gedacht, wist ook niet precies wat het was. Ik speel voor het eerst ultimate team. Ik wil eerst een goede spits, en daarna ga ik eens aan mn chemistry denken. Enkele goede spelers die ik heb zijn : Mikel, Gourcuff, Diaby, Di Maria, Ashley Young.

6. sjalevaeger

sjalevaeger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jou was zou ik Dzeko van wolfsburg of Gomez van Bayern kopen. 2 wereld spitsen

7. LuckyLuciano

Leuk Bevonden:
    30
    dzeko en balotelli klinken wel goed. lissandro lopez misschien ? of is die duurder?

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    1 verdediger? Da's niet slecht :+

Jou CDM's gaan gigantisch uit positie lopen. Ik zou ze echt gewoon op de juiste positie gaan zetten want zo speelt het gewoon niet lekker. Althans, in het begin misschien wel ... maar daarna is het niks.

Zet alles goed.
    Een 4-1-2-1-2 formatie is wat beter voor het Nederlands Elftal.

9. SpeedNox

SpeedNox Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit heel vaak op het ea forum van ultimate team daar zeggen ze ook dat het niet bestaat. Dat zijn gewoon mensen met veel geld en die kopen bijv 20x van persie voor 20000 en dan zet die ze er weer op voor 30000 om zo de prijs van die speler omhoog te krijgen

10. Johanxbox360

Johanxbox360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer iemand mij aanbied om te duplicaten vraag ik hem altijd of hij een bronzen speler eerst wil doen.
    Ik zorg dat ik er 1 op de market heb (voor bijvoorbeeld 7000 buy now).
    Dan stuur ik hem mijn andere en even later word vaak die speler op de market ook nog gekocht.
    En dan maar hard lachen! haha. Je moet er natuurlijk wel voor zorgen dat deze speler er niet vaker op staat omdat anders die van jezelf niet word gekocht. Soms hebben ze het door omdat je clubnaam er natuurlijk bij staat. Het is best veel werk maar ik heb het er voor over omdat ik zo'n hekel heb aan deze lui. Tuurlijk bestaat het niet! Waarom duplicaten ze anders hun eigen speler niet 100 keer? Dan hebben ze toch genoeg coins? Nee, ze hebben beslist mijn ronaldo nodig.... jaja. En maar zeggen dat het wel kan.... BAH!

11. Cerberi

Cerberi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eerder hier er wel wat over gezien, maar wat is die bug dat mensen de game moedwillig laten vastlopen, en hopen dat jij als eerste leaved ofzo?

was gisteren wel prachtig, een knakker met een vol gouden team vs mijn zilveren eredivisie team, ik 3-0 voor. Hij laat m vastlopen, en PRECIES op dat moment wordt mijn zoontje wakker. Ik heb dus geduldig met een glimlach aangekeken hoe die kneus na een kwartier het opgaf :)

12. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Ben me bayern team maar aan hget verkopen en hard aan het sparen voor Messi. Iemand die dus nog intresse heeft in Schweinsteiger, Robben, Ribery en wat andere (Pranjic en Tymoschuk in vorm zijn al weg) roep maar een prijs via me prive berichten

13. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Krijg continue mails van mensen die spelers willen dupliceren. Dat houden ze zelf een aantal en geven ze mijn een aantal.

Kan dit überhaupt wel

Edit: moet even verder kijken dan mijn neus lang is

Laatst bewerkt: 13 dec 2010
  14. Johanxbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hierboven om 09:39 net een stuk geplaatst over dit onderwerp.
    Als ze dat konden dan zouden ze toch niet jou spelers nodig hebben?

15. Johanxbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat het moedwillig gaat, heb namelijk al een aantal keren gehad dat ik dik achter stond (5-1 ofzo) en dat ie dan bleef hangen. Best wel jammer. Wanneer jij de bal hebt dan kun je het spel pauzeren en weer doorgaan. Wanneer de tegenstander de bal heeft moet je hopen dat hij hetzelfde doet. Denk dat het gewoon weer eens een bug in fifa zelf is.

16. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zag het inderdaad:+ ik ga het even proberen als ze me weer een message sturen

17. Stan333

Stan333 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand wat de vaste tijden zijn van de 15.000 coins pakketjes? Grote kans op toppers in die pakketjes of ook bezeikte boel?

18. Johanxbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Vaak is zo'n aanbieding rond 1800 of 1900 uur. Heb al best wel veel van die pakjes gehad maar niet 1 echte topspeler erin. Kocht ze dan met Microsoft Points. Maar je kan ook geluk hebben en met je eerste pakje wel een topspeler hebben. Ik had met fifa ut 10 een top pakje, Ronaldo 94. Verkocht voor een miljoen.

19. Johanxbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je doen maar het is best wel veel moeite hoor. Ik neem de tijd ervoor maar eigenlijk moet je ze maar gewoon blokkeren.

20. Cerberi

Cerberi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een hele erge hekel.

aan bid tokens.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina