[XOne] Two Worlds II [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 17 nov 2010.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Misschien dump ik Two Worlds II ook wel. Vind het einde echt nergens op slaan. Niet zo zeer om jouw reden, maar meer omdat je echt bijna altijd dood gaat. Ik sta echt helemaal te trillen bij dat einde. Niet echt gezond en daarom had ik liever het systeem gezien zoals in deel I.

    Einde is voor mij helemaal verneukt en kan het niet uitstaan dat ik een RPG niet kan uitspelen op zo'n manier.
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik zou het niet opgeven, gewoon proberen.

    Hoe zwaar/moeilijk zijn voor jou die enemies die spawnen? Ik heb die in twee klappen dood, echt easy. Lastigste blijft het ballista gebeuren en dat moet je gewoon rustig doen, de tijd nemen. Niet te vaak willen schieten. Gewoon achter een ballista gaan staan en 1 keer schieten, raak of mis, gelijk loslaten (B) en rennen en de vlammen ontwijken. Dan kijken waar de draak naar toe gaat. De juiste ballista bemannen en weer 1 schot en los. Herhalen totdat je gewonnen hebt.
    Maar als die spawns te moeilijk voor je zijn, dan is het echt tough ...
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Dat zijn ze zeker. Heb ze lang niet in een klap dood, doe er zelfs een tijdje over. Heb ook niet echt een save waar ik makkelijk terug kan naar iemand die mijn geheugen van verfrissen. Vet klote en heb niet echt de behoefte om overnieuw te gaan. :'-(
     
  4. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Gisteren het spel ontvangen. Ga nu eens beginnen. :thumbs:
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Net Chapter 6 solo gecleared in MP. pfffff, Lotsa enemies. Chapter 7 is echt niet te solo-en. Net ff in een 8-man party gezeten op dat level, wat een chaos, maar op zich wel grappig ...

    L34 in de MP :) Ik vind alleen lang niet zulke krachtige wapens als in de SP. Gekoppeld aan de veel moeilijkere tegenstanders maakt datr de MP wel erg uitdagend solo ...
     
  6. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Eerste indruk na 1,5 uur spelen;

    De omgevingen en mij eigen character zien er goed uit, de animaties en geluiden vind ik een stuk minder, nogal houterig en goedkoop. De ingame filmpjes zijn nogal verschillend, de een ziet er goed uit de ander is echt cheap.

    Ga meteen vanaf het begin vol op de mage, geniet daar nu al van als ik de uitgebreide mogelijkheden zie.
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb vanavond met een pickup party van 8 man het laatste MP chapter gedaan en gehaald. Ik kan nu echt eigenlijk niks meer doen, heb nu alles wel gedaan (behalve deathmatch)
     
  8. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused: ... slechts 43? En ik las eerder eens dat iemand een wapen vond dat je pas kan gebruiken als je minstens level 50 (ik geloof dat die zei L56) bent! dus ofwel is dat een fout in het spel (een bug?),
    ofwel heb je nog heel wat "geheimen" (geheime locaties, extra vijanden daar, verborgen quests, etc ...!) niet ontdekt ?

    Maar ALS je inderdaad tot een L 56 held kan opgroeien, dan kan ik me voorstellen dat de "eindbaas" op level 43 héél lastig is en zéker op level 32 (zoals Yellow tracht te eindigen?).

    Maar goed, van zo gauw ik "tijd" heb, neem ik eerst TW II op om te gaan exploren :) !
     
  9. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik zit met een paar vragen.

    Mijn inventory zit vol met planten e.d. maar ik kan hier ( nog ) niks mee.
    Kan ik pas later alchemy toepassen of heb je een bepaald instrument nodig?

    De spells heb ik nog niet helemaal door, ik heb veel verschillende kaarten maar kun je slechts 2 spells tegenlijk hebben? Want ik heb wel meerdere amuletten.
    De werking van spells is als volgt neem ik aan? Je hebt een section en daarbij kun je kiezen welk element ( water, vuur ijs, aarde, lucht ) en wat voor type ( missile, area enz. )
    Daarnaast mag je nog kiezen tussen Damage OF protection OF time modifier EN spray OF Ricochet OF Homing.

    Klopt het zo een beetje?


    Daarnaast werkt het craften nogal verschillend met deel 1, nu kun je dezelfde wapens niet meer samenvoegen, maar wapens juist afbreken naar grondstoffen en met die grondstoffen wapens weer versterken?
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2010
  10. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    wat een lelijke tegenvaller is dit zeg : / (xbox)
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Moet je deel I eens spelen. :lol:
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik was dat. Ik heb level 46 wapens in mijn inventory. Maar neem van mij aan, dat er echt niks meer te doen is. Ik heb echt ALLEs gedaan, alle hoeken verkend. Ik zou op savannah wildlife kunnen blijven killen (die respawnen), maar dat levert nul komma nul experience meer op...

    Voor de spells, kijk even in de startpost voor de spellcrafting guide. Je kunt zoveel spells hebben als je wilt.

    Voor alchemy moet j eerst de skill hebben. Daar moet je ene skillbook voor kopen bij een merchant. Dan heb je 1 punt in alchemy. Voor mij was dat ruim voldoende en ik heb verder geen punten meer in de alchemy skill gestopt.

    Voor het craften heb je inderdaad grondstoffen nodig die je verkrijgt door wapens af te breken. Daarnaast heb je ook skills nodig. De basis skill is metallurgy. Daarnaast heb je nog aparte crafting skills voor weapons, armors, bows. Om je equippement te kunnen voorzien van gems moet je ook nog eens de fusion skill hebben. Hoe meer punten je in de skills stopt hoe meer levels je je wapens enzo kunt upgraden. Ik heb deze skills gemaxed zodat ik mijn wapens maximaal kon upgraden, armor vind ik niet zo interessant.
     
  13. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Thanks!

    Weet je waar ik het boek precies kan vinden voor alchemy en necromancy? Of heb je misschien een guide waar ik kan zien waar alle boeken te vinden zijn? :)
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    De inventory van de merchants verandert de hele tijd, dus ook welke boeken ze verkopen. Wel is het type merchant ook van belang. Een wapenhandelaar zal niet snel een alchemy book verkopen. Ik denk dat je het meeste kans hebt bij een van de drie merchants onderin de mages guild. En boven zitten er nog eens twee. En verder heb je ook grote kans op dat marktje aan het begin van chezznaddar, daar staan veel verschilende handelaren ...
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Topic staat een beetje stil :eek:

    Als er nog mensen willen MP, dan hoor ik het wel he ? (ik heb ze al gedaan, maar wil best anderen helpen met de 7 chapters)
     
  16. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik zit nu op 10 uur spelen, character is level 13 nu en volop de mage. Helaas nog steeds geen necromancy boek gevonden. Ofja wel een gevonden maar toen had ik niet voldoende geld, dus kwam tijdje later terug maar was natuurlijk het boek er niet meer. :9

    Heb nog wel een paar vraagjes. Ik ben vaak spells aan het maken maar die werken niet, wat is daar de reden van? En wat heb je aan die section 2? Elke keer als ik daar iets invul werkt het niet.

    Verder heb ik in mijn inventory amuletten maar daar kun je geen crystals e.d. inplaatsen, wat is het hele nu van een amulet dan?

    Je kunt dus stenen in ringen, wapens en kleding zetten, maar ik heb bv. een 'lithe crystal' een 'attribute crystal' en een 'sealing crystal' maar geen van alle kan ik ergens inzetten ( allen zijn trouwens rond, de niet ronde kan ik wel gebruiken)?
     
  17. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    De crystals hebben levels (1, 2, 3 enz.) en om de hogere te gebruiken moet je een stat upgraden die ervoor zorgt dat je een crystal met een hoger level kunt gebruiken :thumbs:
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Wat betreft het magic systeem, kijk naar de guide uit de startpost. Die is erg uitgebreid!

    Amuletten kunnen wel gems bevatten. Alleen niet alle types, Damage gems kunnen bijvoorbeeld alleen in wapens. Daarnaast is het item level van belang. Alle items hebben een item level, aangegeven door een gouden ster. Stel dat je een amulet hebt met item level 3, dan kunnen daar alleen gems in tot en met level 3! Maar om ze er daadwerkelijk in te kunnen stoppen moet ook je fusion skill hoog genoeg zijn. Met een Fusion skill van level 1, kun je niet level 3 gems in items stoppen!
     
  19. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Thanks boys, ik heb trouwens in startpost gekeken naar magic systeem maar snap nog steeds niet wat je aan section 2 hebt of hoe het precies werkt om het werkend te krijgen. :p
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Met die tweede sectie kun je spells maken die een secundair effect hebben. Bijvoorbeeld een fireball die AoE damage doet en daarna een demon summoned...
     

Deel Deze Pagina