[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arie MVP, 18 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. arnold76

    arnold76 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou die kan ik dus echt niet vinden hé op marketplace
     
  2. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Als je even 3 post's naar boven kijkt, dan heeft onze grote vrind Dulle hier iets op gezegd.



     
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Zou zeker Enslaved ook halen. Kan je al voor rond de 22 euro online kopen net zoals Castlevania en die is zijn geld meer dan waard. Tot nu toe meer plezier gehad van Enslaved dan van enig andere game de laatste 6 maanden. De game is erg goed, gezichts animaties zijn echt idioot goed, verhaal is vet, grafisch erg erg sterk. Ik zou hem meteen erbij halen als ik jou was :cool:
     
  4. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben op zoek naar een leuke RPG. Ik weet dat ik het al eerder heb gevraagd, maar ik kom erm aar niet uit. Ik houd voornamelijk van om met mages te spelen en dergelijke. FO3 is niets voor mij met het, wat ik vind, vage richt systeem. Als je advies geeft, graag ook met uitleg erbij. Het budget maakt niet zozeer uit. Zelf had ik ing edachte:

    Oblivion, Mass Effect 2 (met welke add-ons?), Dragon Knight Saga en Two Worlds II. Echter, zoveel RPGs in 1x is niet zo goed en misschien zie ik wat over het hoofd. IIG, bij voorbaat dank.
     
  5. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Mass Effect 2 zou ik sowieso overslaan, is weinig RPG en sowieso geen mage. DKS is echt een goede game, maar ik doe daar weinig met magie om eerlijk te zijn, dus weet niet hoe leuk het is uitgewerkt. TWII is volgens mij qua magic erg uitgebreid, maar heb ik niet gespeeld. Oblivion kun je je bijna geen buil aan vallen.

    Edit: En de ME2 DLC die ik zou aanraden is die Shadow Broker of Shadow Lair ofzo... die is het meest story-related als het goed is ;) (Heb ME2 zelf nog nauwelijks gespeeld, maar dat komt omdat mijn tv tekst en de map niet mooi weergeeft).
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2010
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Dragon Age of Mass Effect 1, beide erg goede rpg's al is DA meer een echte rpg en ME een action rpg.
     
  7. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Die 2 heb ik al gespeeld.
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Oblivion kan je sowieso wel voor weinig scoren hier op de bazar (haal meteen de GOTY met de DLC). Misschien leuk om mee te beginnen.
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dragon Knight Saga! Het origineel revamped + dikke uitbreiding voor nog geen 3 tientjes! Een van de betere RPG's op de 360. ik zeg DOEN! :D
     
  10. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe zijn de mages daar? Ogen de spells ''zalig''?
     
  11. thomastenheuvel

    thomastenheuvel Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    k zit te twijfelen, wat zal ik kopen, halo reach of black ops? ik ben zelf wel een CoD speler, maar ik wil graag een keer halo proberen.
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Weet ik niet eerlijk gezegd. Heb het origineel (Divinity II: Ego Draconis) als warrior uitgespeeld. Ben nu net begonnen met DKS als een mage :)
    Het is gewoon een hele goede rpg. Draakgebeuren is goed uitgewerkt. Leuke quests, diepgaand qua stats en skills, er wordt van je gevraagd dat je oplet en zelf nadenkt, etc. Lees de reviews maar. Can't go wrong!
     
  13. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik lees net dat er nogal wat loading times zit als je bijvoorbeeld in een drukke stad speelt. Is dit niet erg vervelend?
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Installeer het op je HDD, dan is dat een stuk minder.
    Het is niet echt tijdens het lopen in een stad maar meer als je door een deur gaat e.d. Als je in een stad veel naar binnen en buiten loopt kan het even vervelend zijn, maar gewoon 'buiten' heb je er geen last van.
     
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Als je CoD speler bent zou ik gaan voor Black Ops, Halo Reach is momenteel op het competitive gebied ook niet erg druk. Maar dat kan misschien wel weer komen nu de MLG playlist uit is.

    Ik heb ze zelf allebij, meerendeels omdat Reach eerder uit was dus moest ik iets te doen hebben, nu ligt Reach in de kast en speel ik non stop Black Ops...
     
  16. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag staan twijfelen.
    Dragon Age: Origins of Bioshock/Oblivion bundle.
    Heb dan geen 1 meegenomen. Voor welke zouden jullie gegaan zijn?
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Die bundel

    Dragon Age is een geweldige RPG maar Bioschock en Oblivion zijn allebei geweldig.
     
  18. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar het hem zit is dat Bioshock horror is. & Ik denk dat ik niet 'rustig' zal kunnen spelen. De hele tijd onder spanning & dat wil ik niet =(

    EDIT: Heb gewoon achter Bioshock SteelCase geweest. (:
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2010
  19. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand ervaring met Hellboy Science of Evil?
     
  20. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Was zoals ik dacht. Constante adrenaline, & kheb nog maar juist Welcome To Rapture level gespeeld. Shit man, het is wel zalig.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina