[Fifa 11] FC Rillion

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Kwakmannie, 26 okt 2010.

1. DonnyCong

DonnyCong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    11 vs 11 club zal het waarschijnlijk niet worden, want wat is de kans dat we allemaal online zijn. ;) Maar je moet zelf maar kijken wat je wilt gaan doen. Een reservekeeper heeft bij mij ook voorrang, omdat Bryan er niet altijd kan zijn en het met een keeper veel makkelijker spelen is dan zonder.

Wat je ook zou kunnen doen al lijkt het dan wel heel professioneel en niet meer voor de fun is dat de beste of degene die als eerst joinde eerst laat spelen en vol = vol. Als iemand dan offline gaat dat de ander dan kan spelen als die online is, zodat je altijd met max. 4/5 man speelt.

Maar zoals ik al zei je moet zelf maar kijken. :+

2. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    De populariteit is natuurlijk groter geworden van Rillion. Ik weet dat ik er pas bij ben gekomen, maar als je toch om advies vraagt.

Mocht je er een 11vs11 team van willen maken (wat zeker mijn voorkeur geniet) zullen er vaste posities moeten worden verdeeld + reserveposities. Daarnaast wat regeltjes omtrent het al dan niet spelen van wedstrijden. Maar goed, ik denk dat je zoiets ook via een party chatje kunt bespreken :p

3. Kwakmannie

Kwakmannie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je met 11 vs 11 club?
    Ik denk dat je niet met teveel mensen moet spelen, dit heeft denk ik teveel invloed op de prestaties.

4. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet je daar wel gelijk in geven Kwakmannie. Echter als je een sterke selectieprocedure vooraf doet en echt puur mensen gaat aannemen op basis van skills, dan zou het nog wel eens kunnen gaan werken ;).

5. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ik jullie een tip mag geven O-) 11 vs 11 is een mooi streven maar praktisch onhaalbaar. We hebben hier op xbw toch ook zo'n team gehad (XBW united) Iedereen wil uiteindelijk in de voorhoede. Als ik me het goed herinner was alleen fcdanny en ik bereid om een plaats te nemen in de verdediging(LB en RB)

dus hou het maar bij een selectie van 7 a 8 man en hopen dat er 4 of 5 man online zijn. Dat werkt imo het beste

Succes in ieder geval

6. Chucky

Chucky capo di tutti capi

Leuk Bevonden:
    0
    11 vs 11 is de dood van Rillion.
    Dan krijg je teveel gerommel binnen de lijnen.
    Dat weet ik gewoon nu al zeker.
    Alpine is gewoon 1 van de betere FIFA Spelers, daarom kan hij soms zijn draai geven aan wedstrijden omdat hij Any is.
    Ik denk als je 11 vs 11 doet dat je en meer lagg hebt en het veel rommeliger word.
    mijn voorkeur gaat uit na circa 5 man..

7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Hybrid en Antraxxx waren toen ook verdedigers, maar het was inderdaad een zooitje :+

8. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Wat een tyfus lagg weer hoor.
    Ik kap er weer voor een weekje mee want dit is echt niet meer te doen man.
    Kan niet eens meer fatsoenlijk een pass geven ...

Reageert pas na 3-4 seconden wat ik doe en als die dan reageert dan hoeft het dan al niet meer.
    Nog nooit zon kut spel als FIFA gespeeld.
    Over een weekje maar weer is proberen en als het dan nog steeds zo is dan gaat deze rechtstreeks prullenbak.

Laatst bewerkt: 13 dec 2010
  9. Chucky

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, ik ben er zelf ook een weekje niet dat komt goed uit.

En Alpine je weet dondersgoed dat hij niet rechtstreeks de prullenbak ingaat.
    Je breekt altijd eerst de CD en dan pas de prullenbak in.

Keep it up.

10. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Misschien gooi ik hem wel eerst tegen mijn muur aan.
    Staat zo goed naast de zwarte vlekken van me controller en telefoon :p

11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Heb 2 controllers stuk gegooid op PES vroeger, heb me met FIFA in weten te houden :)
    En heb live (door de headset) meegemaakt dat Marruk zijn Gears of War 2 door midden heeft gebroken toen ik met hem speelde en hij werd gechainsawed :+

12. Chucky

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gooide mijn telefoon kapot in de Galgenwaard toen we een keer achter kwamen tegen NEC, toen wonnen we die wedstrijd nog in de 90e minuut was wel balen man:9

13. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Maarja het is precies weer de dezelfde lagg wat ik in het begin van FIFA World Cup South Africa had.
    Bloedirritant en erg frustrerend voor je hoofd.
    Ook het verschil in me stats was toen duidelijk te zien aangezien ik met dat lagg op 20-40 stond en nadat ik zonder lagg op 47-4 stond.
    Maarja hoop dat het over een weekje de lagg weer over is :D

14. Chucky

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gezegd Kick die jongen nou niet.

15. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik ben niet voor een club met 11 spelers. Sowieso is het een illussie om te denken dat je dan vaste posities kunt verdelen, want de kans op 11 spelers online is veel te klein. Daarnaast zorgt dat waarschijnlijk voor veel te veel lagg en wordt het nog onspeelbaarder.

Eigenlijk vind ik de vaste kern van 5-6 man die we hebben meer dan prima. We raken ook veel meer op elkaar ingespeeld met een vaste kern, dan wanneer je meer dan 6 members hebt en je continu positie wisselingen krijgt. Dat speelt gewoon crap.

We hebben nu toch al alles:
    Alpine = any
    Bryann = doelman
    Sandg = cv
    Donny = rs/cam
    Kwakmannie = cam/rcm
    Paribus = cam/ls/reserve-any

Overigens staat Gsus op weare11.org als onze leider op de site, samen met Alpine, maar nu hij weg is lijkt met het niet verstandig dat zo te houden?

Laatst bewerkt: 13 dec 2010
  16. Kwakmannie

Kwakmannie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie is hij?

Ik ben het met Paribus eens dat we gewoon de vaste kern vast moeten houden. En dat misschien die Alpha(?) reserve keeper kan worden.

17. DonnyCong

DonnyCong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alpha is weer terug bij Argo. Dus reserve keeper wordtie niet. :p

Maar Alpine je kan geen week wegblijven, we hebben een competitiewedstrijd deze week toch? Of is dat volgende week pas.

18. Kwakmannie

Kwakmannie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt dat Gsus weer terug is bij Argo?
    Want Alpha is een maat van Alpine in real.

19. Chucky

Leuk Bevonden:
    0
    Gsus onze leider?
    Dat heeft die zelf verzonnen dan of niet:9

20. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ja :p.

@Bovenstaande

Kwakmannie heeft het over IX Alpha Er IX en niet over Alpha Gsus.
    Alpha Er is een klasgenoot en heb aan hem nog niet gevraagt of hij definitie naar Rillion wilt.

Deel Deze Pagina