[FIFA] NL Argo

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Alpha Gsus, 12 nov 2010.

  1. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo te zien heb ik de hele soap gemist :p ik ga er ook geen woorden aan vuil maken, Joris was weg en is nu weer terug, klaar.. laten we ons lekker op het voetballen richten zou ik zeggen :)

    ik heb zin om weer te spelen gasten, ik zie dat er nu een aantal bezig zijn maar ik moet helaas zo eten, ik ben er vanaaf wel denk ik
     
  2. Donno

    Donno Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste is het alberto!
    (voor de jonge mensen onder ons.. samson en gert? die kapper? nee? laatmaar!)

    Ten tweede.. BENNYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!

    Ten derde... BIRDYY!! Vuile Vieze ****** HOMO!:D hij is leuk!!

    Ten Vierde... ik ben erbij vanavond..
     
  3. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Gast het was maar een grapje.
    Maarja dat je er serieus op ingaat zegt al genoeg.

    En als jij onze speelstijl wilt afkraken laten het vooral niet hebben om iemand die bij jullie speelde volledig werd afgekraakt in onze chat .

    Ook vind ik het heel erg leuk dat je vind dat wij saai spelen aangezien jullie de 2e wedstrijd bijna niet over de middenlijn heen kwamen en Domi mogen bedanken dat het 0-0 is geworden want hij heeft veel tap-ins weten te voorkomen.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2010
  4. Chucky

    Chucky capo di tutti capi

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    @Vegeta.

    Dit is mijn laatste post in deze discussie.
    Iedere ploeg heeft zijn eigen formatie.
    Uiteindelijk gaat het erom wie de meeste punten heeft.
    En wij zijn 24/7 winnaars wij doen alles voor de winst.
    Keepertje wegduwen hoort daarbij.
    Je bent een kampioen of je bent het niet.
    Binnen Rillion is het tenminste altijd lekker rustig en gezellig.
    En wij doen alles voor de winst.

    Wij zijn Rillion.
    Wij zijn KAMPIOENEN!

    Capo di tutti di Capi.
     
  5. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je dat utrecht vodje van je niet veranderen in een ajax vodje? Past beter bij je arrogantie :thumbs:
     
  6. Chucky

    Chucky capo di tutti capi

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Feiten zijn iets anders,
    Daarbij zei ik dat ik 24/7 een winnaar ben weet niet of je weet wat Utrecht tegen Ajax speelde?
    Dus dat word hem sowieso niet.
     
  7. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    :emo:

    Jullie nemen alles wel heel serieus he.
    Als ik jullie topic lees dan lijkt het net wel of jullie het alleen over de prestaties hebben van het team.
    Bryan post hier alleen om jullie in de val te laten trappen en dat is hem mooi gelukt hoor.

    Je wilt Bryan wel afkraken met je laatste zin maar wie is er nou arrogant om zon soort zin te posten ...
     
  8. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    altijd zo mooi als mensen op een discussieforum zeggen dat dit echt hun aller aller aller laatste post is :lol:

    En wie neemt wat nou serieus jongens? Voetbal is geen spelletje, maar voetbal op een console wel :thumbs:
     
  9. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Omdat jij iets doms afstuurt op Bryann dat de post niet te negeren valt.
     
  10. Chucky

    Chucky capo di tutti capi

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0


    Volgens mij gaat dat van ons over iets heel anders.
    Jij hebt ook het verstand van een Zee-egel.
     
  11. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    nog mooier dat het prototype forumposter met z'n 'dit is mijn laatste opmerking' berichten het altijd zo draait dat hij stiekem toch nog iets kan zeggen.

    Bedankt voor komische noot. :b:
     
  12. Chucky

    Chucky capo di tutti capi

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, jij bent echt slim man!
    Succes met Argo man.
     
  13. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Bryan onderstreept duidelijk deze discussie (wat ging over Gsus niet over Pkager).
    Die discussie ging over Gsus en de welke team meer gebrand is om een wedstrijd te winnen.
    Bryan had een discussie met Vegata.
    Bryan sluit dat discussie af en wilt het niet meer over Gsus hebben waarna jij opeens in scene komt en een heel nieuw discussie aangaat met Bryann

    _0/
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2010
  14. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we het gewoon gezellig houden. Wij posten gewoon in ons topic (ALPINE & BRYANN).. Of we moeten iets nuttigs te melden hebben. We hebben twee hele leuke potjes tegen elkaar gespeeld en naar mijn mening voor herhaling vatbaar.\o/
    Dat wij met 5 verdedigers spelen is onze manier van verdedigen om tegen de snelle aanvallertjes geen counters tegen te krijgen.

    Gsus bedankt dat je ons wou komen joinen. Misschien is het beter dat je weer bij Argo terug bent, omdat je daar hoort. Toen jij bij ons kwam spelen dacht ik dat het eerst ook een grapje was.:9

    Jongens, succes verder met clubs. We komen jullie hopelijk nog een keer tegen.:thumbs:

    Edit;;
    @ Gsus
    Je bent op weare11 nog aanvoerder bij ons, ik denk dat je dat nog even moet wijzigen, omdat je nu weer bij Argo terug bent.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2010
  15. QueensOwnRifle

    QueensOwnRifle Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Heren,
    Ik ga me hier niet in mengen. Op geen enkele manier. Ik voel me enorm Zen vandaag, maar ik wil toch nog iets zeggen. Ik vind het enorm jammer dat 't zo loopt. Zoals te lezen valt in mijn eerdere post(s) vind ik het moddergooien jammer, van beide kanten. Ik weet niet of 't komt door verkeerde interpretaties van de verschillende reacties of door iets anders. Ik had het gevoel dat er een "leuk" contact was tussen de verschillende teams. Een paar leuke onderlinge wedstrijdjes, waar ik overigens niet bij was. Maar aan de posts te zien waren het leuke matches.

    Ik hoop dat 't nu klaar is. Dit is zonde van onze tijd. En met ons bedoel ik alle lezers van deze (inmiddels té lange) thread.

    Ik ga even mediteren... O-)

    Tot vanavond!
     
  16. BirdySong

    BirdySong Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Blegh, het heeft nu wel lang genoeg geduurd. Laat elk team lekker op zijn eigen draadje blijven zou ik zeggen.

    Het is trouwens moeilijk om te zeggen wie van ons beter is, Rillion of Argo. Het enige waaruit je dit kan afleiden zijn de onderlinge prestaties. En die waren twee keer gelijk. Natuurlijk heeft Domiolierook veel kansen gered, maar daar is hij toch ook onze keeper voor? Als Rillion Alpine er niet bij had zou het met alle waarschijnlijkheid ook wel hebben verloren.

    Gezelligheid is trouwens subjectief.

    Doe ons allebei een plezier en post lekker julllie gevoelens over ons in je eigen draad. Ajuus. _0/


    Edit: Ik typ te sloom, lol. Thanks voor je woorden Kwakmannie! :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2010
  17. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Heerlijk mensen. Laten we vanavond lekker gaan voetballen.
     
  18. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Gasten (en daar bedoel ik zowel Argo'ers als Rillioners (mooi bedacht he :p) mee).....dit gaat echt NERGENS over. Het is een COMPUTER SPEL en dit is een VIRTUELE DISCUSSIE. C'mon joh! Laten we gewoon binnenkort een mooie pot tegen elkaar spelen. Lijkt me veel beter dan dit geouwehoer...(zelfs al vind Pari mij een k*nkerhomo en wordt er negatief over me gesproken in 1 of andere chat). LAten we het leuk houden en lekker FIFA spelen met/tegen elkaar en anders elkaar gewoon met rust laten

    (en Joris is een fifa 11 hoer :p die nu gewoon weer op het oude vertrouwde nest is.....zoals dat zo vaak gaat in de voetballerij)

    Jo, tot vanavond!
     
  19. QueensOwnRifle

    QueensOwnRifle Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sluit me er bij aan.

    Oh en Birdy, je typt niet te sloom, we lezen gewoon te langzaam...
     
  20. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh...en over die competitie: ik wil WEL mee doen, joris sowieso ook en volgens mij wilden er best nog een aantal anderen mee doen. Laurens niet, das duidelijk.....hoe dnekt de rest er over?
     

Deel Deze Pagina