The Elder Scrolls V: Skyrim

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 30 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    http://www.vg247.com/2010/08/16/howard-new-bethesda-game-pretty-far-along-working-on-another/

Toen zeiden ze nog wel dat het de oude engine was...maar...-->

Howard wouldn’t even hint if it was a new Elder Scrolls title or not, but instead mentioned the game was created using modified version of Fallout 3’s engine.

“Fallout 3 technically does a lot more than Oblivion,” he said. “The new stuff is an even bigger jump from that.

“I can say it is on the existing platforms, which we’re really happy with. You almost feel like you have a new console when you see the game

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Who cares. Ik wacht liever op de details voordat ik ga oordelen.

3. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Zonder twijfel, maar Morrowind was beter...

/edit
    En Oblivion deed ook absoluut dingen beter dan Morrowind. Door spraak werd je bijvoorbeeld meer in het verhaal getrokken en de gevechten in Morrowind zijn echt om te huilen.

Laatst bewerkt: 13 dec 2010
  4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ik heb Morrowind weggelegd om de vreselijk combat toen, ik kon er gewoon niet inkomen daardoor.

5. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Later wordt het stukken beter, doordat je dan in ieder geval vrijwel altijd raak slaat en schiet.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Wat ben ik blij dat ik de PC versie heb. :+

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik denk dat het gaat over de Luck-factor van Morrowind... om raak te slaan. In het begin mis je zo vaak, ondanks dat je wel raak slaat vanuit je fps-view. Dat vond ik zoooo dom. 8)

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ja, maar ik zeg PC om heel andere redenen. ;)

Niet echt sportief misschien, maar ik beleef er mijn lol wel mee.

9. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Dat was echt vervelend ja! Maar wel spear en zoveel meer opties waardoor je meer soort characters kon hebben. Hoop dat ze gewoon weer meer verschillende soort wapens er in doen, meer soorten armors ook of dat je alleen al uiterlijk zou kunnen veranderen als je bijvoorbeeld iron bars hebt gevonden je bij de blacksmith kan kiezen wat voor uiterlijk achtig armor je krijgt. Wil ook capes want wat is een held nou zonder ;)

Nouja kan zoveel meer willen maar het zal uiteindelijk een toffe game worden, die graphics nieuwe engine dingen maken me niet zoveel uit eigenlijk allemaal tuurlijk zal het weer wat beter eruit zien. Maar belangrijker voor mij, een betere mainquest (filmpje gaf me er al een goed gevoel over), en weer toffe SQ's misschien nog wat nieuwe guilds. Misschien ook 2 guilds zonder echt good/bad maar waar je dan wel een keuze tussen moet maken, wat je dus baseert gewoon op welke je meer aanspreekt qua personen, sfeer, voorgaande quests, blabla.

Zo kan je nog uren doorgaan denk, heb er zin in :)

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dát lijkt me vet bij de nieuwe Oblivion. Ik heb Morrowind ook gespeeld op de Xbox al was ik er niet goed in. Vaak ging ik dood bij gevechten maar de quests en omgevingen plus monsters vond ik heel erg tof. Lijkt me zo mooi om nu bij Skyrim zo'n zelfde soort systeem te hebben.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ze moeten, precies om iedereen een beetje tevreden te houden, het beste van beide nemen.

Als ik mijn gameplay, of difficulty, balk maar krijg ben ik al snel tevreden. ;):9

12. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    De houses van Morrowind :p. House Hlaalu, House Redoran, House Telvani en nog wat (ben de namen even kwijt). Je kon je aan één huis binden, je kwam dan automatisch op slechte voet te staan bij de andere huizen. Maar de beloningen waren prachtig. Als je house Hlaalu speelde werd er op gegeven moment een manor voor je gebouwd net buiten Balmora. Je ontving een mijn, wachttoren, wachters, echt prachtig. Naarmate je verder vorderde werden er steeds meer onderdelen aan je manor toegevoegd. Servants, alles erop en eraan. En in tegenstelling tot bij Oblivion voelde dit wel echt aan als je huis. Je had het verdiend, je zag het groeien, het was speciaal voor jou gebouwd.

/edit
    De stronghold van house Hlaalu in aanbouw (volgens mij tussen stap 3 en 4 in). De strongholds die je kon krijgen bij de andere houses zijn trouwens wat grootser volgens mij.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Kijk, dat mag inderdaad wel in Skyrim voorkomen!!! :thumbs:

Edit: Ik was op het laatst zo rijk, meer dan zes ton zonder glitch, had alle huizen al waardoor er niks meer aan was. Dit zijn leuke investeringen. Ook het repareren en onderhoud + salaris personeel zou leuk zijn. ;) Een een titel aan het eind: Graaf van Skyrim ofzo.

14. Forty

Forty Guest

Wat is dan je favo game?
    :+

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nieuw (grafische) engine voor Skyrim!

Bron

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nice, die engine van Oblivion/Fallout kon echt niet meer. Verschrikkelijk lelijk en oud ondertussen. 8)

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ey, daar had ik al eens van gehoord!

18. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Eens, die engine is klaar voor het bejaardentehuis.

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
  20. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina