Assassin’s Creed: Brotherhood

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0

Mwah, ben geen fan van vuurwerk. Ik gebruik veranderen ook vaak als aanvallende skill :)

2. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Enig idee hoe lang 15 uur is voor iemand die totaal geen interesse in MP heeft? Ik vind MP overbodig bij AC, leuk dat ze het erbij doen voor de mensen die er wel belang bij hebben, maar ze verplichten met de MP achievements mij als 'achievement-hoer' ook de MP te spelen.

Toegegeven, ik heb de MP ook nog niet aangeraakt, maar ik weet van mezelf dat ik het geen 5 uur vol ga houden zonder me te vervelen....

Oh, maar als er dan toch een XBW boost party komt, ik heb volgende week vakantie! Count me in! :) (Wel even waarschuwen, moet nog wel tot 5 levelen :+)

Laatst bewerkt: 13 dec 2010
  3. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Dus ze moeten geen mp achievements erin stoppen omdat het teveel tijd kost voor achievement hoeren. Logisch :emo: Laat de dev's dan ook maar geen MP achievements stoppen in Halo, Battlefield, Fifa en Medal of Honor :emo:

4. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ben level 50 geworden door 10 uur achter elkaar te boosten....

Je kunt gewoon een lobby van Alliane starten met level 1 spelers zolang de party host maar level 5 of hoger is. Dus niet iedereen hoeft level 5 te zijn.

5. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    geen kerstvakantie voor mij, daar ben ik al iets te oud voor :x

6. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Graag :thumbs:

7. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft er tijd/zin om vanavond/andere keer alle co-op bonussen te boosten?

[​IMG] Role Model 20[​IMG]
    [FONT=Verdana, sans-serif]Get all the Co-op bonuses in 1 session (Multiplayer Only).[/FONT]

This can only be done in Alliance and Manhunt. The bonuses that you need to get are:
    • Co-op Kill: Kill a target locked on by your teammate.
    • Co-op Stun: Stun a pursuer locked by your teammate.
    • Diversion: Kill a target who has been chased by your teammate.
    • Rescue: Stun a pursuer who is chasing your teammate.
    • Multi-Kill: Your team kills two targets in a row in less than 10 seconds.
    • Knockout: Your team stuns two pursuers in a row in less than 10 seconds.
    Here's a quick guide to getting this unlocked:

• Make a 4-player manhunt private match.
    • Players A and B are the pursuers and players C and D are the targets.

Round 1
    • After the round has started, all players meet at one point.
    • Player A locks by pressing [​IMG] on C and player B kills C with [​IMG]. Players A and B switch turns and repeat this step.
    • Player B walks away from player A. Player A chases player D in high profile so that an escape sequence begins. Then Player B kills D. Players A and B switch turns and repeat this step.
    • Player A kills C and player B kills D at the same time.

Round 2​
    • After the round has started, all players meet at one point.
    • Player A locks by pressing [​IMG] on C and player B stuns C with B. Players A and B switch turns and repeat this step.
    • Player B walks away from player A. Player D chases player A in high profile so that an escape sequence begins. Then Player B stuns D. Players A and B switch turns and repeat this step.
    • Player A stuns C and player B stuns D at the same time.
    Can also be boosted in a Private Match.

Ja ik doe mee:
    -Kaasstengel

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Waarom is boosten naar level 50 lame en boosten naar andere achievements niet dan? :emo:

9. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6
    Kaasstengel heb je geduld? krijg Brotherhood deze week binnen, wellicht kunnen we samen alle online achievements halen.

Echt he:lol:

10. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat die achievements vrijwel niet te halen zijn op een normale manier :thumbs: .

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Tuurlijk wel, na verloop van tijd haal je die echt wel hoor. (dat geldt natuurlijk ook voor de level 50)

12. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel vooral Manhunt en Alliance en het is me nog niet gelukt om alle bonussen te halen in een match. *)

13. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Nogmaals:
    Speel je geen andere gameplay type's en kan je de achievements niet halen, dan vind ik niet dat je mag boosten hoor, want dat is lame!

Ik snap dat gezeur op boosten niet, ik wil gewoon mijn 1000/1000 hebben en heb geen zin in de MP. Jij wil plezier hebben aan de MP en zult van mij geen last hebben.
    Nog een reden dat ik een hekel aan MP achievements heb: Ik wil niet afhankelijk zijn van anderen. Als ik over 2 jaar AC:BH koop en de MP is dood, kan ik mijn achievements ook niet meer (zonder te boosten) halen.

Even ontopic:

Gisteren die Subject16 dingen bij elkaar gezocht (Ja, met een guide!), heerlijk vaag 'filmpje' weer. Ben nu wel nieuwsgierig naar het volgende deel :)

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Gaat om het principe.. Als je Level 50 snel wilt halen ben je volgens jou een achievementhoer, maar als jij achievements wilt halen die je zonder boosten lastiger haalt, is het wel OK.
    Dan moet je gewoon niet zo zeuren.

BTW, ik zit dat gebeuren op Facebook te doen, wat kun je daarmee ingame unlocken??

15. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Exactly my thoughts :thumbs:

16. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de de levensduur van je game wilt verkorten door middel van boosten vind ik dat wel lame ja. Tien uur boosten of 20 uur een toffe multiplayer hebben die goed in elkaar steekt? Sowieso vind ik dat sommige mensen de multiplayer weinig kans geven, het draait hier toch echt meer om skills en de perks (die hogere levels hebben) zijn een kleine bijzaak :):)

:F::F:

Die achievements moet in een van die twee gametypes gehaald worden en aangezien de kans nihil is dat alle bonussen gehaald worden in 1 match is het boosten wel de beste oplossing.

17. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jammer dat die "toffe multiplayer" een kutmatchmaking heeft

18. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eigenlijk nooit ergens last van? :emo: Dat er verschillende levels bij elkaar gezet worden boeit ook niet ...

Maar, wie wil die achievement boosten, 4 man voor nodig :)

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Uitgespeeld...

Echt geni-fucking-ale game. Dat gedoe dat...
    ... Cesare opeens 'ontsnapt' was, is er sowieso later nog bijgeplakt, was echt een kut sequence :p. Maar het gedoe in het Colosseum, en het laatste stuk... Echt petje af. Lekker typisch Assassin's Creed, fantastisch.

Voor mij een van de beste games die ik de laatste 2 jaar heb gespeeld.

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wil deze zo graag spelen, maar moet dan wel eerst weer AC II lenen van een vriend om die uit te spelen, maarja.. Moet ook nog Mass Effect II en RDR uitspelen die hier stof liggen te happen. Ben veel te weinig op de xbox en als ik dan al speel , is het PES 2011:+.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina