1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Moet je hier maar eens een paar jaar zitten en meer ervaring op Fora op doen. :cool:
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ja maar ik bedoel zoals Badstreak zegt. Ze releasen 1 zin en direct geklaag terwijl er nog niks bevestigd is :confused:
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat noemen ze speculeren en enthousiasme.
    Als je dat stoort moet je opzouten; hoort bij forums. _0/
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dan ken je de markt slecht. Meestal is dit een voorbode voor iets wat waarschijnlijk over twee weken, rond kerst, wel bevestigd is. Het kan dus, we wisten toch al dat die kwam, helemaal geen kwaad een discussie te starten. Bovendien valt er al genoeg te praten aangezien ik wel van anderen wil weten wat zij in deel III hopen en denken te zien. ;)
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Doe nu maar wel rustig...8)

    Hoelaat beginnen de VGA's?
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2010
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Ew, wacht wel tot morgen..
    Mutliplayer zou verder de game idd ziek verkrachten dus hoop eveneens dat ie er niet inkomt.
    Maja, aangezien EA loopt te lullen dat in elke game een Multiplayer hoort, hou ik m'n hart vast.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Electronic Assholes als er een MP komt. :mad:

    Inderdaad afwachten, maar het zou de boel aanzienlijk verneuken ja. SP daar moeten ze zich op richten, liefst met net zoveel quests als in Oblivion. Dat zouden er dan zo'n 180 worden.
     
  9. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik weet nog net zo niet, MP zou best vet kunnen zijn. Ik zie een epische strijd voor me waar vanguards naar elkaar chargen, infiltrators een kat en muisspel spelen, adepts de boel wegblazen, verschillende drones, hacking, nukes, singularities.

    Ik heb best vertrouwen in Bioware dat ze een leuke/goede MP kunnen maken, ik hoop alleen wel dat de SP hier niet dee dupe van gaat worden(wat ik niet verwacht).
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    forA gozer...

    speculeren en enthousiasme is heel wat anders dan negatief reageren op 2 screenshots en 1 zin. ook al direct geklaag bij voorhand over de mp.. zijn jullie echt zo achterlijk? zonder ook maar iets concreets te hebben gezien. hou op hoor.

    wanneer horen we meer ?
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ben al een lange tijd niet meer in dit topic geweest. Gaat het er hier altijd zo aan toe? :+

    Anyway, mij persoonlijk lijkt het handig als de speculatie, het gezeur, gediscussieer en gejuich over Mass Effect 3 ook in het Mass Effect 3 topic wordt geplaatst. Vooral veel klagen over de eventuele MP! Daar maak je mij blij mee. :+

    @UpInSmoke0611: *Misschien* komt er vannacht een trailer. Als die dan niet komt... tsja, dan is er niks bekend wanneer er meer naar buiten komt.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik help het je wel hopen dat er een trailer komt. ;)
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben bezig om alle sidequests klaar te krijgen maar hoe weet ik dat ik ze allemaal gehad heb? Want net gewoon puur per toeval op Omega kreeg ik een sq erbij omdat ik Jacob bij me had. Kortom..dan kan ik net zo goed al die planeten bezoeken met verschillende teamleden en misschien nog meer sqs erbij krijgen?
     
  14. Forty

    Forty Guest

    Laatst bewerkt door een moderator: 13 dec 2010
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Niks beat Sheppie The Jerk!



    _O_
     
  16. Forty

    Forty Guest

    Mass Effect heeft zoveel meme's.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    En hoe zit het met het scannen van planeten? Ik heb nu bijv. bij een planeet staat 'depleted' terwijl ik er nog wel materialen weg kan krijgen.
     
  18. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Er zijn geen extra quests door squadmembers bij je te hebben. Jij hebt ME: Galaxy gespeeld(?) en daarom reageren Jacob/Miranda op Ish.

    Je kunt dan idd nog steeds materialen krijgen maar het is sneller om andere planeten te scannen.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Ik heb geen ME: Galaxy gespeeld....kweet niet eens wat het is :).
     
  20. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Een spel op de Iphone. Als je het had gespeeld kreeg je een extra gesprek tussen Jacob en Miranda waarneer je met Ish praatte.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina