[TV-USA] Dexter

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door xerofox, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die kont ziet er zowat gefotosoept uit _O_

2. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zag ik zo'n shirt bij thinkgeek.com

3. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Van m'n geloof gevallen door op maandag al te kijken i.p.v. dinsdag, wilde/kon gewoon niet wachten...

Er zaten een paar erg coole twists in deze final, net als anderen heb ik wel het gevoel dat er nóg meer uit gehaald had kunnen worden... Maar goed, een einde als in S4 is gewoon niet te overtreffen...

Een "kutd eind van een kutd seizoen" zoals ExQuiZ zegt, vind ik het echt niet. Een erg mooi seizoen met een passend einde met een nieuw inzicht en ontwikkeling in de persoon Dexter
    hij krijgt emoties, bijna tranen in de ogen toen hij tegen koelkast aanzat toen Lumen vertelde dat ze weg wilde...

En nu veel te lang wachten op S6. Ik vind het wel erg jammer
    dat Lumen (zeer waarschijnlijk) niet meer terugkomt, ik vond haar een meerwaarde en extra dimensie geven aan Dexter en daarmee de serie. Maar goed, daar zal ik wel de enige zijn :p
    We gaan 't zien... :)

Laatst bewerkt: 14 dec 2010
  5. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    S4?

6. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk zie ik Dexter eigenlijk het liefst zoals ie was in seizoen 1. Een loner met niet al te veel prive issues (afgezien van z'n hele dark passenger gebeuren). Daarbij doel ik een beetje op mensen die z'n leven gecompliceerder maken zoals Rita, Lila, Miguel, Trinity en Lumen. Dus eigenlijk zo'n beetje alle guest characters XD

7. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rita een guest character? lolwut

8. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als in bijna

9. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jammer van het einde, vond de rest van het seizoen erg goed, maar de finale was zo voorspelbaar :mad: Zonde!

10. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Gisteravond ook gekeken! Ik vond m super hoor, de finale! Idd niet zo'n geweldige cliffhanger als S4, maar vergeet niet dat S6 nog niet zeker was tijdens het filmen van S5 (terwijl S5 dat wel was tijdens S4)! Gelukkig komt er iig nog een S6 (wat hoogst waarschijnlijk echt het laatste seizoen is), dus ze kunnen er nog een mooi spannend einde aanmaken (of totaal open zoals The Soprano's)!

Vond het moment dat Jeruzame noemt (in de keuken) idd ook erg mooi, en dat is eigenlijk dit hele seizoen al een beetje aan de gang, Dexter begint menselijk(er) te worden!
    De scene met Dex en Lumen en Debra vond ik ook erg spannend en wist bijna zeker dat Deb er achter zou komen (spoiler voor als je de boeken nog wilt lezen:
    In de boeken weet Deb namelijk van Dexter's Dark Passenger. Ze keurt het niet geheel goed, maar ook niet af, ze weet dat er iets duisters in Dexter zit, maar ze weet niet dat hij al tientalle mensen vermoord heeft.
    ), dacht dat ze zou schieten en dan zou zien dat ze Dexter neergeschoten had ofzo!
    Ben verder ook nog wel benieuwd of Quinn nog wat gaat doen. Dexter heeft er welliswaar voor gezorgd dat hij niet in de problemen kwam, maar hij zal toch een aantal vragen hebben lijkt me?!
    Al met al een zeer goede finale vind ik! Nou lkkr 9 maanden wachten :mad:!

11. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Vond dat met Quin eigenlijk te simpel. Er zit bloed op zijn schoen, en iedereen accepteert het maar dat Dexter hem (opzettelijk) met zijn onderzoek cleared. Waarom zijn ze er zo van overtuigd dat Quin het niet gedaan heeft?

12. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vond het moment met Deb aan de ene en Dexter en Lumen aan de andere kant van het plastic inderdaad het mooiste en grootste "wow"-moment van deze final.

Ik verwacht niet dat Quinn nog wat gaat doen richting Dexter. Quinn reageerde volgens mij met "I owe you one" bij Harrisons verjaardag naar Dexter, het lijkt mij dat Quinn daarom niet verder zal gaan graven, hoewel hij zeker een aantal vragen zal hebben...

Mee eens, dat ging veel te snel en gemakkelijk. Ik had het pas in de gaten dat Dexter opzettelijk hem had gecleard toen Quinn aan kwam wandelen op de verjaardag. Want wat schraapte Dexter nou precies van de schoen om analyse op te doen?

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Nou, dat was niet echt bevredigend. Hopelijk gaan ze met seizoen zes iets totaal anders doen. Ben het wel een beetje zat om weer dezelfde voorspelbare formule afgerateld te zien worden. Leg Dexter eens echt het vuur aan de schenen en maak van seizoen zes een knallend laatste seizoen.

14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Benieuwd hoe het er nu op de set er aan toe zal gaan, aangezien Michael C Hall en Jennifer Carpenter gaan scheiden :p

15. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Haha gaan ze scheiden ja? Nice, kan Michael nu een vrouw zoeken die wél een mooi lichaam heeft :+

16. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
  17. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    En kop 8) Vooral haar mond is echt niks.

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Rita!

*kwijl*

19. DutchMada

DutchMada Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet dat dexter de foto's niet heeft gestolen van Quin ( van Lumen en hem op de boot met die bodyzakken), nadat Quin verdacht werd van de moord op die ex-agent. En ik zou denken dat die ex-agent zelf in zijn appartement/auto of huis nog foto's heeft liggen of videomateriaal ( opgenomen door de spullen van Miami Metro Police, die video's waren wireless opgenomen.

Of ga ik nu iets te ver in op de details :p, of zullen ze in Season 6 terugkomen :)

20. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vond het ook raar dat men totaal niet verder ging op de gecrashte auto van Dexter bij het dat huis. Hij had een uur de tijd voordat Debra het zou doorgeven en een auto die op z'n kop ligt met een warme motor zou toch redelijk verdacht zijn. Zeker met de hoofdwond die Dexter had -> bloed/haren in de auto.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina