Network Failed probleem..
Hallo allemaal,
Sinds vanmiddag probeer ik de (wired) internetverbinding tussen mijn Xbox 360 Elite en mijn router (3Com 11g Cable/DSL) tot stand te brengen. Ik zou graag online willen en daarom heb ik Xbox live gold voor 1 jaar gekocht. Ik wil de code invoeren, maar de Xbox geeft aan dat er geen verbinding is met het netwerk. Heb meerdere topics op dit forum en andere fora doorgelezen en de verschillende oplossingen geprobeerd, maar ik kom er niet uit. Hier een beschrijving:
1. Ik sign in met een profiel waarop nog geen Xbox live zit
2. Druk op de Xbox knop op mijn controller -> marketplace -> redeem code -> join xbox live -> exit current session -> "Yes"
3. Checking network status -> Can't connect. (zowel netwerk, internet als xbox live staat 'unknown' achter).
4. Ik selecteer 'test xbox live connection' -> "There is a problem with your connection" -> test status: Network failed.
Error code :
w: 0000-0000
X: 8000-0011
Y: 0000-0000
Z: 0000-0000
Mijn router fungeert als DHCP Server..
Wat heb ik al geprobeerd:
- meerdere malen modem gereset + router gereset -> geen resultaat
- UTP/ethernet kabel getest -> werkt perfect op laptop
Hopelijk kan iemand me helpen
Edit: Heb nu ook geprobeerd, rechtstreeks de xbox 360 met de modem te verbinden, maar hij geeft weer een "network failed". Kan het zijn dat de UTP ingang van mijn Xbox kapot is? Weet eigenlijk niet wat het anders moet zijn (kabels zijn gechecked).
Laatst bewerkt: 6 jan 2011