[PS4] Gran Turismo 5 - Deel 3

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 25 nov 2010.

1. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik vind vooral het level systeem niet echt leuk. Het duurt gewoon te lang voordat je wat omhoog gaat. Ben begonnen met Alan Wake. :9

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik zit ook met school maar in de vakantie zal ik het wel weer gaan oppakken. Ben nu level 20 dus bij level 21 heb ik die Like the Wind unlocked waar je met die Oval even flink wat geld kan gaan verdienen en een paar leuke auto's kan kopen.
    Ook even auto's zoals de Mazda Furai unlocken zodat ik tegen die prototypes weer even vooruit kan etc.

Misschien ook eens B-Spec gaan checken, want dat heb ik nog niet aangeraakt. :9

3. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speel de game nog elke dag, maar ik moet ook gewoon werken en sociaal leven natuurlijk.
    Hij valt mij niet tegen, en ben nu al 3 week lang elke dag een paar uur aan het spelen/b-speccen, wel is het zo dat je wel echt even de tijd moet nemen voor bijvoorbeeld die endurance races.

In het begin was ik bang dat ik level 40 binnen no-time zou halen, nu ben ik bang dat ik level 40 pas over een jaar ga halen.. wat op zich wel okee is, zolang ze maar content blijven updaten/vrijgeven.

4. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben inmiddels level 21 met A-Spec en level 14 met B-Spec. Bij beide alleen nog de GT world championship in Prof. doen en dan beginnen met Expert en Extreme :)

Heb ook nog een stuk of 5 special events openstaan, licenses staan allemaal op goud \o/

Vind het heerlijk dat het levelen niet zo snel gaat, denk dat ik nog wel een maandje of 2 nodig heb om A en B naar level 40 te tillen :)

B-Spec had nog wel iets gefinetuned mogen worden qua levelen, zelfs als je elke race een keer gewonnen hebt en alles tot zover gehaald hebt zijn er momenten dat je de volgende cup niet kan doen omdat je nog net niet genoeg geleveld bent. Dat had ik toen ik van level 13 was, alle events goud had gehaald maar niet verder kon omdat alle events die volgden level 14 of hoger nodig hadden. Gelukkig hoefde ik maar 2 of 3 keer de Daytona race uit het Supercar event te winnen, duurde een kwartiertje in totaal. Voor A-Spec heb ik nog niks hoeven grinden, en voor zover ik zie hoef ik dat binnenkort ook niet te gaan doen.

Laatst bewerkt: 14 dec 2010
  5. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er eigenlijk ook wel klaar mee. Het aantal events vind ik tegenvallen tov GT4 en buiten dat overheerst gewoon de teleurstelling dat dit zo'n achterhaalde game is.

6. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Denk dat jij level 40 onderschat. :)

Hier wat behind the scenes gedoe van de X-1.
    http://www.gtplanet.net/building-the-red-bull-x1-prototype-behind-the-scenes/

7. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We'll see, Kerst en oud&nieuw komen eraan dus dan heb ik lekker veel tijd om erin te steken, ben benieuwd hoever ik ga komen ;)

8. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Op level 21 heb je cumulatief 316.310 exp verdient. En om level 40 te worden heb je cumulatief.... houd je vast

34.634.713 exp nodig.

http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=137162
    Succes! :b:

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    de fuck,

dat is al net zo absurd als die hoge ranks in Reach . Dat ga ik dus never-nooit-niet halen

10. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met de latere races verdien je ook veel meer xp natuurlijk, maar het aantal xp voor level 40 is best veel ja 8)

11. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Absurd en daarmee vergeten ze een hele grote doelgroep. Jammer dat mede door het Xp gebeuren de hele franchise naar de kloten gaat.

12. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    lol, naar de klote? Hou eens op joh.. Alsof al die miljoenen mensen die GT5 hebben gekocht gaan lopen balen dat ze de ultieme titel niet kunnen halen na 3 weken spelen.. dan moeten ze forza/dirt/NFS gaan spelen, dan ben je zo klaar.. zoals ik al eerder zei, dit is vrij hardcore.. niet voor iedereen, maar voor de mensen die deze game nog maanden gaan spelen.

plus zoals sander al aangeeft, je krijgt veeeeel meer XP met langere races en de vettel challenges.. 1 endurance race en ik had driekwart van het balkje van level 27 al weer vol.. zo zal dat steeds meer worden, dat moet je wel in perspectief houden natuurlijk.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat wist ik toen ik m kocht en toch valt het me tegen hoeveel tijd ik erin moet gaan steken voordat ik aan de echt leuke delen toe kom.

Die ontoegangkelijkheid (en mijn CoD verslaving die 75% van mn gametijd vraagt) zorgt er wel voor dat hij nu in de kast ligt te verstoffen.

14. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Kan natuurlijk gebeuren, maar persoonlijk heb ik liever dat een game veel van je vraagt dan dat je er zo doorheen bent en niks meer kunt.. met alle respect voor mensen die even snel willen racen met bijvoorbeeld een red bull X1 zonder level 30 te hoeven te bereiken, maar dat is wel gewoon typisch gran turismo.

15. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eens :)

Paar achtergronden voor m'n telefoon gemaakt:

[​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

En wat normale shots (klikken voor groter):

16. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Gaaf! heb die citroen race car ook net gewonnen, wat een bak! alleen is die cockpit wel erg pittig om goede tijden neer te zetten.

17. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Hoe te winnen? O-)
    En die lichten van de Mazda Furai blijven vet he.

18. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    B-Spec Extreme:
    Dream Car Championship: GT by Citroen Race Car

Level 24 event. :+

19. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Met de controller in ieder geval niet meteen, Er zit een behoorlijk grote learning curve op die wagen.
    (Ben nu Level 30 in B-Spec en kan dus die Vettel Challenge doen. Maar daar moet je dus wel even goed voor gaan zitten, En daar heb ik nu de tijd/zin niet voor.)

20. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Voor mij dus wel. Ik heb de vorige delen toch een stuk langer gespeeld. Door dat gare level systeem waarbij je dus kennelijk 35 miljoen punten moet halen om level 40 te kunnen zijn. Dat heeft voor mij gewoon weinig met de GT franchise te maken en vind ik compleet over de top. Ik denk dat ze daarmee ook een hoop mensen wegjagen. Je wilt in elke game toch winnen en vooruitgang zien? Er lopen veel mensen te klagen dat het levellen compleet ruk is.

Deel Deze Pagina