Simpel. Wat is de slechtste spel OOIT voor xbox360 gemaakt, waaronder ook arcades? Je kan je baseren op graphics, controls, sound, gameplay, story-line,bugs, ... Maar je mag ook games vernoemen die je gewoon zijn tegen gevallen, games die je de anderen afraadt te kopen. Gelieve dan wel het er bij te zetten, om discussies te vermijden (;
Yaris is inderdaad afgrijselijk. Het is dat het gratis is. Bomberman: Act Zero is ook wel een goeie kanshebber voor de eerste plaats. Rogue Warrior is ook al zo'n fijne titel. Je zou toch bijna zeggen dat er tegenwoordig geen écht grote bagger meer uitkomt, maar niets is minder waar.
Ik vond em best leuk. Absoluut niet de slechtste game. (ook niet de beste btw ) Dat is hetzelfde dat ik Alan Wake zou nomineren omdat ie mij persoonlijk niet beviel. Er is een verschil tussen het zelf niet zo leuk vinden en ronduit een slechte game Ik nomineer.
+1 voor Harry Potter, niet omdat het perse het aller-allerslechts is maar wel in verhouding tot hoeveel geld er achter zit dat iemand met een budget van €30,- een bagger game afleverd is tot daar aan toe maar dat er nog steeds van dat soort waardeloze filmgames in de schappen geflikkerd worden terwijl ze er ook nog eens bakken met geld mee verdienen (aan arme onwetenden en Dulle) irriteert me mateloos
Alien vs predator 2.... Fking Human owned een alien gwn zwaar hard en predators wapens DIKKKK overpowerd gewoon te frustrerend om lang te spelen
SAW 2: Flesh and Blood is in ieder geval de slechtste game die ik dit jaar heb gespeeld. Verder nomineer ik graag Stormrise voor de titel slechtste game, wat een zootje.
Legendary the box, Avatar de achievementhoerengame, Serious sam HD (arcade), Fuel, en Perfect Dark Zero zijn titels die zo even snel bij mij opkomen als ik denk aan "slechtste games". Gameroom valt dan niet onder games, maar als slechtste concept verdiend deze bagger ook een notering imo.
Doritos: Crash Course Doritos: Dash of Destruction De slechtste die ik in mijn lijst heb staan. Kan niet zo kiezen *Pakt zak Doritos*
Pure Football is echt bagger. Daarnaast is Eat Lead - The Return of Matt Hazard ook echt verschrikkelijk. Zitten wel grappige momenten in, maar dat was dan ook echt het enige wat leuk was.