1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is gewoon een bs argument. Het is namlijk niet realisme, het is een game.
    Anders zou je ook al lang wel dood gaan als er 5m van je vandaan een mortier inslaat. Of doodgaan als er een vriendelijke tank tegen je aan rijdt.

    Omdat het een game is kan het nou eenmaal niet net zo realistisch zijn als in het echt. Dan zou natuurlijk die ene marinier/onzichtbare snipert ubercommando t allerbeste ventje van de game zijn.
    In een game hoort een sniper nou eenmaal wel te bewegen. Een potje lang ergens stil zitten omdat je toch niet gespot wordt is gewoon kansloos en verpest het spelplezier.

    Snap ook niet wat je er zelf leuk aan vind trouwens
     
  2. h4nshotfirst

    h4nshotfirst Straight Edge

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik knife die snipers met liefde.
     
  3. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach sniperen is best leuk hoor , soms al ik geen zin heb om actief te spelen dan sniper ik ook wel , maar als medic/assault is toch een stuk leuker om te doen uiteindelijk.
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik wil ook snipen :D tijd voor de DLC :D kan niet wachten jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
     
  5. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja is cool!*)

    Naar mijn weten zijn er geen snipers in BC2, enkel Recon en die bewegen juist constant. + het is ook vet om na elke headshot van plaats te veranderen zodat de tegenstander je niet kan vinden. Heb trouwens ook een hekel aan Recon met hardcore mode in Laguna Presa SDM daar wordt alleen maar gecampt.
     
  6. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben er toch niet. Heel even Harms Way gedaan, maar nu Glee en Modern Family... Woon samen, dus moet de tv delen ;):thumbs:
     
  7. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Snipers, Sneaken naar een punt, schieten 1 iemand neer, en gaan dan weer naar t volgende punt.

    Als ik aan het snipen ben in BC, verander ik veel van positie.

    En het spot systeem is gewoon simpel het emuleren van het doorgeven waar de vijand zit, als je gespot bent zien mensen je en is je positie doorgegeven aan alle vijandelijke soldaten!
     
  8. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Het spotten is goed omdat het een COMMUNICATIE middel is zonder dat je een mic nodig hebt. Het bevordert teamplay.

    Daarom vind ik het in HC een gemis. (in HC zou het spot icoontje wel korter mogen blijven hangen)

    En als een sniper 'gespot' is, jammer voor die sniper.

    Waar ik wel tegen ben (altijd!) is een killcam ... dat is zoooo CoD, pffff, ik kan echt zelf wel bedenken waar de gast zit. En als je (ook zonder sniper) een mooie positie hebt en dan na 1 kill door de killcam je positie weggeeft, bah:)


    (hmmm, killcam alleen in core toch of ook hc? ik begin alles door elkaar te halen lol)
     
  9. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Killcam zit idd alleen in Core.
     
  10. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja het is idd een communicatie ding, ik ben het er allemaal mee eens.
    Ik vind de Killcam van halo reach wel mooi, die kijkt dan in principe de richting in vanwaar je bent gekilled.
     
  11. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    De killcam is gelukkig niet zo erg als in CoD. Daar zie je echt precies waar iemand zit. Als je in BC2 door iemand gesniped wordt van een flinke afstand en vervolgens zie je jouw killer ergens tussen de bosjes liggen, betekent dit niet meteen dat je weet waar hij zit...
     
  12. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    En als de tegenpartij achterlijk genoeg is heeft die killcam nog geen nut:+. Ik was ooit recon, had net A ge-armd en opgeblazen in Port Valdez, eerste area. Toen ging ik bij dat huis wat daar naast staat op die schuine plank zitten die naar de 2de verdieping gaat, om ff iemand eruit te snipen die in de stationary AT zat op de eerste verdieping van dat gebouw. Maar er stonden er mega veel in dat gebouw, en geen van ze had door waar ik zat. Iedere keer als ik iemand van z'n plek af schoot kwam er binnen een seconde weer een nieuwe voor in de plaats. Heb echt een killstreak van 10 geschoten binnen 2 minuten ofzo, en niemand die met z'n killcam erachter kwam waar ik zat. :lol:
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2010
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja inderdaad, pistol is erg sterk op close range dus als je een beetje snel kan schieten is 1vs1 nog helemaal niet kansloos.
    En o.a motion sensors kunnen echt helpen.

    In Bad Company 1 waren de motion sensors echt rape, je kon ze gewoon oneindig gooien, dus als je als defender bij een Ammo Crate ging zitten kon je gewoon het hele gebied blijven bestoken met motion sensors. (en als je een nieuwe gooide, ging de oude niet weg zoals in BC 2 wel het geval is).
     
  14. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik de nieuwe vietnam DLC kopen :confused:
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
  16. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat een vraag...
     
  17. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    dat is gewoon een verplichting als je BFBC2 hebt !!
     
  18. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Komt er eigenlijk een 'map rotation' met alleen Vietnam maps? Of krijg je alles door elkaar? Dat laatste lijkt me niet handig want dan gaat iedereen incl. me) steeds quiten enz.
     
  19. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Het ontbreken van de killcam vind ik ook zo prettig in MoH, hierdoor staan ze ook niet 3 seconden later in je rug...
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik hoop ook op een Vietnam only map rotation. En na een tijdje misschien alles door elkaar toevoegen, maar in het begin is het gewoon toffer om alleen die nieuwe maps te doen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina