crappy games verschilt per persoon, als er dan iemand is die alan wake slecht vind, dan kan hij die toch slecht vinden. om die persoon gelijk van trollen te beschuldigen vind ik dan weer overdreven het is zijn mening. zie wel meer games voorbij komen die ik toffer vind dan sommige triple aaa titels :
Iets kan je genre niet zijn, je kan er minder plezier van hebben gehad dan verwacht, maar dan nog moet je kunnen beseffen dat die game niet *slecht* is. En al helemaal niet de slechtste ooit. Ik had minder plezier met Alan Wake dan verwacht. Veel te repetitief, maar mijn god... Om het nu de slechtste game ooit te noemen. Of überhaupt slecht. Dan heb je nog nooit een echte slechte game gezien. Maar er zijn er blijkbaar die die onderscheiding niet kunnen maken...Tussen teleurstelling en echte kwaliteit.
Ik heb nog even mijn gamercard langs gelopen maar eigenlijk heb ik maar bar weinig ECHT slechte games gespeeld op de 360 er zit veel minder bagger tussen dan op de xbox/ps2 volgens mij. Nu is het natuurlijk wel zo dat ik altijd het nieuws en de reviews wel lees dus echte bagger zal ik er van tevoren wel uitfilteren maar dan nog. van de 188 gespeelde games is eigenlijk alles wel een krappe voldoende of hoger
Mooi verwoord, dit dus... Zelf zijn de WWF spellen niet mijn ding, maar ik weet op basis van recensies en beelden dat ze voor degene die ervan houden gewoon prima games zijn. Zelfde als bijvoorbeeld Fifa 11, ook niet mijn ding maar ik weet dat 't op zich een goed spel is. Slecht zijn spellen met veel bugs, ai die niet klopt, of veels te lelijk qua graphix etc etc...
Dan heb jij Yaris nooit gespeeld . Dash of Destruction krijg je tenminste nog 200(G) voor, Yaris zal je nooit uitspelen
Shellshock 2 - Blood Trails Ik vind hem zo slecht omdat hij toch wel veelbelovend was en het best wat had kunnen zijn. In tegenstelling tot veel eerder genoemde games nam deze zichzelf wèl serieus. -Verhaal> Te triest voor woorden -Controlls> Te waardeloos voor woorden -Grapics> Te Xbox1 voor woorden -Algemeen> Te saai voor woorden Ik heb er gewoon geen woorden voor
Fixed. Even aanslingeren joh, heerlijk ergeren aan een videogame. Als je ook Crash Course nog niet gespeeld hebt: die is dan weer wel de moeite waard! Toffe game @ Lenny-t. You got me, sterker nog, ik heb nog nooit van die game gehoord. Net even gegoogled en het ziet er bijzonder tragisch uit ja De graphics liggen ergens tussen Stunts (PC) en A2 Racer (PC) in. Als het dan nog de gameplay van Stunts had......maar dat ziet er niet naar uit.
Volgens mij is Dash of Destruction al verdwenen uit mijn lijst toen ik een nieuwe Xbox kocht.. Kon hem ook niet downloaden.
Wees blij dat je het niet kent, mijn Yaris zal voor de rest van mijn leven op 60 / 200 (G) blijven steken.
Ik heb een superman game in het bezit en volgens mij is dat het slechtste spel dat ik heb. Heb dat spel nog not gespeeld, omdat het er zo belabberd uit ziet wanneer mijn broer het speelt (hij vind het wel leuk, maar is wel verstandelijk beperkt en houd van alles met superhelden).
Hmm, ik heb Forza3, Dirt2, Mass Effect 1 en 2, Red Dead Redemption, Alan Wake, GTA IV + Episodes en Gears of War 2. In mijn geval wordt het dus minste goede game, zijn zo'n beetje allemaal toppers imo
Zelfde hier, heb dat kut spel zelfs nog op m'n hdd staan, hopend dat er ooit iemand langs komt die de online achievements wil boosten...
Voor mij met stipt op nummer 1: Shadowrun. Afschuwelijke game vond ik dat. Supermand komt er ook wel dicht in de buurt.
Tomb Raider Legend. Slecht uitgewerkte puzzels, slechte controls, slecht en slap verhaaltje, onduidelijke besturing van Lara. Uit pure frustratie maar weer uit de Xbox gehaald.