Assassin’s Creed: Brotherhood

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.055
    Leuk Bevonden:
    9.612
    Zonde.. Sowieso, ik had alle shop quests gehaald, krijg je die shit gewoon gratis als je het spel hebt uitgespeeld :mad:


    Ben nu bezig met Glyphs.. Snap er werkelijk waar helemaal niks van. Ik word gedwongen om een guide te gebruiken, en zelfs dan zie ik de logica niet in 8)
     
  2. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Deed ik ook hoor. Zonder guide ben ik een half uur per glyph bezig.
     
  3. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    De draaipuzzels vond ik altijd wel leuk, deze frustreren nooit en zijn gewoon leuk om te spelen. Ook de schaakspellen vond ik best grappig, echter moet je hier wel enig verstand van het spelletje hebben om ze op te lossen.

    De puzzels waarbij je plaatjes moest linken aan een uitspraak vond ik daarentegen vaak erg onlogisch en hier was dan ook wel wat hulp bij nodig (heb ze overigens nog niet allemaal gevonden).
     
  4. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Die Glyphs probeerde ik zoveel mogelijk uit m'n hoofd te doen, maar de laatste twee gingen me boven m'n pet. Vooral die schaakmove in de laatste Glyph, hoe the fúck moet je dat weten? 8)
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.055
    Leuk Bevonden:
    9.612
    Die schaakmoves en draaifoto's zijn mij inderdaad zelf gelukt, net als de Templars vinden in die foto's.. Maar het zijn die gecodeerde draaidingen, die zijn voor mij nog niet logisch. Iemand daar een uitleg voor?
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.857
    Ik vond die password dingen zo stront vervelend, dit soort dingen dus:

    [​IMG]

    Waren lastiger dan deel 2, uiteindelijk maar gewoon een guide gebruikt.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.055
    Leuk Bevonden:
    9.612
    Die bedoel ik dus :cool:


    BTW, hoe kan het dat we nog steeds in deel 1 zitten?!
    Speelt niemand dit ofzo? Zelfs PES2011 heeft 7 delen ofzo.
     
  8. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de close ups gezien en het is niet super duidelijk. Men wil gewoon iets zien en dan komt er zoiets imo
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.055
    Leuk Bevonden:
    9.612
    Alle glyphs opgelost... Maarre, wat the fuck moet ik daarna doen? Soort Tetris alleen dan lastiger :p.
     
  10. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Je komt in een beschadigd Animus bestand van subject 16 terecht. En ja het is een allemaal nogal vaag.
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2010
  11. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    ^ Ik zou dat ff in een spoilertag zetten als ik jou was... :+ ^
     
  12. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Gedaan, maar dat is weinig spoiler waardig. Een van die animus gozers zegt toch meteen wat die glyphs voorstellen en ze stellen wederom hetzelfde voor als in ACII.
     
  13. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    De grootste fout die je in mijn ogen kunt maken als ontwikkelaar zijnde is multiplayer achievements in je game stoppen. Ik wil niet van andere afhankelijk zijn om iets te behalen. Dat is iets wat Call of Duty tenminste wel redelijk begrepen heeft.
     
  14. TBY83

    TBY83 Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in sequence 4 maar heb nog geen glyph gezien. Wanneer kom ik ze tegen?
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.055
    Leuk Bevonden:
    9.612
    Die moet je zelf zoeken buiten het verhaal om ;)
     
  16. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Een nog grotere fout dan dat ontwikkelaars denken dat spellen zoals: Stephanie en haar paard, of Stephanie als kapster goed verkopen? :emo:

    Anyway, eerste DLC is uit voor de mp. Nieuwe map is erg cool alleen snap ik niet waarom het in Frankrijk is? :+ Ziet er overigens weer erg goed uit, ook qua realiteit van de gebouwen :) . Nieuwe mode nog niet gespeeld






    Bij belangrijke gebouwen heb je vaak de mogelijkheid om in de database informatie te lezen over het bouwwerk. Hierin wordt ook aangegeven of er een Glyph zit.
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2010
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.055
    Leuk Bevonden:
    9.612
    Wat een vergelijking... Die Barbie games verkopen goed. Jij hoort niet tot de doelgroep, dat betekend niet dat het spel slecht is...
     
  18. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar vind het wel BS dat mensen zeuren over multiplayer achievements :emo:
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.055
    Leuk Bevonden:
    9.612
    Nouja kan toch een mening zijn?
    Ik vind het persoonlijk ook kut dat bv Stranglehold zo enorm veel MP achievements heeft.. Want online is het best ruk.
     
  20. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk, iedereen mag daar zijn opinie over hebben. Maar voor Assassins Creed heb ik 22 uur super leuke gameplay gehad in de singleplayer en daar kocht ik het spel ook voor. Maar de multiplayer bevalt me ook super goed en het boeit me dan ook niet dat er multiplayer achievements voor zijn. Ik heb daardoor toch wel weer (geschat) 25/30 uur extra gameplay. En het levellen naar 50 duurt ook weer niet zo ontzettend lang. Met elk level dat je omhoog gaat speel je nieuwe coole vaardigheden vrij die het spel toch steeds anders maken :) .
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina