Assassin’s Creed: Brotherhood

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Zonde.. Sowieso, ik had alle shop quests gehaald, krijg je die shit gewoon gratis als je het spel hebt uitgespeeld :mad:

Ben nu bezig met Glyphs.. Snap er werkelijk waar helemaal niks van. Ik word gedwongen om een guide te gebruiken, en zelfs dan zie ik de logica niet in 8)

2. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Deed ik ook hoor. Zonder guide ben ik een half uur per glyph bezig.

3. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    De draaipuzzels vond ik altijd wel leuk, deze frustreren nooit en zijn gewoon leuk om te spelen. Ook de schaakspellen vond ik best grappig, echter moet je hier wel enig verstand van het spelletje hebben om ze op te lossen.

De puzzels waarbij je plaatjes moest linken aan een uitspraak vond ik daarentegen vaak erg onlogisch en hier was dan ook wel wat hulp bij nodig (heb ze overigens nog niet allemaal gevonden).

4. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Die Glyphs probeerde ik zoveel mogelijk uit m'n hoofd te doen, maar de laatste twee gingen me boven m'n pet. Vooral die schaakmove in de laatste Glyph, hoe the fúck moet je dat weten? 8)

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Die schaakmoves en draaifoto's zijn mij inderdaad zelf gelukt, net als de Templars vinden in die foto's.. Maar het zijn die gecodeerde draaidingen, die zijn voor mij nog niet logisch. Iemand daar een uitleg voor?

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ik vond die password dingen zo stront vervelend, dit soort dingen dus:

Waren lastiger dan deel 2, uiteindelijk maar gewoon een guide gebruikt.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Die bedoel ik dus :cool:

BTW, hoe kan het dat we nog steeds in deel 1 zitten?!
    Speelt niemand dit ofzo? Zelfs PES2011 heeft 7 delen ofzo.

8. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de close ups gezien en het is niet super duidelijk. Men wil gewoon iets zien en dan komt er zoiets imo

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Alle glyphs opgelost... Maarre, wat the fuck moet ik daarna doen? Soort Tetris alleen dan lastiger :p.

10. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je komt in een beschadigd Animus bestand van subject 16 terecht. En ja het is een allemaal nogal vaag.

Laatst bewerkt: 15 dec 2010
  11. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    ^ Ik zou dat ff in een spoilertag zetten als ik jou was... :+ ^

12. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gedaan, maar dat is weinig spoiler waardig. Een van die animus gozers zegt toch meteen wat die glyphs voorstellen en ze stellen wederom hetzelfde voor als in ACII.

13. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    De grootste fout die je in mijn ogen kunt maken als ontwikkelaar zijnde is multiplayer achievements in je game stoppen. Ik wil niet van andere afhankelijk zijn om iets te behalen. Dat is iets wat Call of Duty tenminste wel redelijk begrepen heeft.

14. TBY83

TBY83 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in sequence 4 maar heb nog geen glyph gezien. Wanneer kom ik ze tegen?

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Die moet je zelf zoeken buiten het verhaal om ;)

16. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Een nog grotere fout dan dat ontwikkelaars denken dat spellen zoals: Stephanie en haar paard, of Stephanie als kapster goed verkopen? :emo:

Anyway, eerste DLC is uit voor de mp. Nieuwe map is erg cool alleen snap ik niet waarom het in Frankrijk is? :+ Ziet er overigens weer erg goed uit, ook qua realiteit van de gebouwen :) . Nieuwe mode nog niet gespeeld

Bij belangrijke gebouwen heb je vaak de mogelijkheid om in de database informatie te lezen over het bouwwerk. Hierin wordt ook aangegeven of er een Glyph zit.

Laatst bewerkt: 15 dec 2010
  17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Wat een vergelijking... Die Barbie games verkopen goed. Jij hoort niet tot de doelgroep, dat betekend niet dat het spel slecht is...

18. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar vind het wel BS dat mensen zeuren over multiplayer achievements :emo:

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Nouja kan toch een mening zijn?
    Ik vind het persoonlijk ook kut dat bv Stranglehold zo enorm veel MP achievements heeft.. Want online is het best ruk.

20. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk, iedereen mag daar zijn opinie over hebben. Maar voor Assassins Creed heb ik 22 uur super leuke gameplay gehad in de singleplayer en daar kocht ik het spel ook voor. Maar de multiplayer bevalt me ook super goed en het boeit me dan ook niet dat er multiplayer achievements voor zijn. Ik heb daardoor toch wel weer (geschat) 25/30 uur extra gameplay. En het levellen naar 50 duurt ook weer niet zo ontzettend lang. Met elk level dat je omhoog gaat speel je nieuwe coole vaardigheden vrij die het spel toch steeds anders maken :) .

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina