Assassin’s Creed: Brotherhood

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    En ik vind het dan weer BS dat jij zo'n probleem hebt met mensen die MP achievements haten. Het toffe van de AC serie was dat je altijd de game SP zonder gedonder 100% uit kon spelen op je dooie gemak. AC 2 heb ik ruim 2 maanden over gedaan. Als ik Brotherhood nu 100% wil hebben ben ik dus verplicht om nog zo'n 15/20 uur in een MP modus te steken waar ik eigenlijk niet op zit te wachten.

Los van de achievements, ben ik ik helmaal geen fan van mulitplayer en vind ik het bedroevend om te zien dat tegenwoordig elke goede SP serie verplicht MP krijgt: Bioshock, Ass Creed, de nieuwe Batman, etc. What's next Fallout New Vegas MP? Een slechte ontwikkeling als je het mij persoonlijk vraagt.

2. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    +10 :)

3. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Dus een spel is, als ik het goed begrijp, uitgespeeld als alle achievements zijn gehaald?:emo:

4. t0mas1

t0mas1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mede-xboxers,

ik zit met nogal een probleem. Op 7 december heb ik bij gamesync assasin's creed: brotherhood gekocht. Een week later heb ik hem nog steeds niet binnen, terwijl op 11 december ik een mail kreeg dat het spel al verzonden is. Ik weet dat TNT gestaakt heeft en nu weer opnieuw staakt, maar het lijkt me stug dat ze dan een week lang Noord-Brabant overslaan met bezorgen, en als het met pakketendienst komt zou het er al lang moeten zijn. Wat moet ik nu doen?
    Alvast bedankt

5. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Gewoon geduld hebben, want TNT staakt deze week alweer als ik me niet vergis;)

6. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    11 december was op een zaterdag, dus hoogstwaarschijnlijk was die pas op maandagavond in de postsortering terecht gekomen wat betekend dat je hem pas vanaf dinsdag (gisteren) kon verwachten. Zou het gewoon even afwachten.

7. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Nope, maar alle achievements moet je wel behalen als je een game 100% wilt uitspelen, tenminste zo denk ik erover.

100% ingame stats + alle achievements = 100%

Maar goed, we dwalen nu wat af volgens mij. Het is iedereen goed recht om plezier met iets te hebben, maar ik maak me zorgen om de toekomst op het gebied van volledige singleplayer games.

Laatst bewerkt: 15 dec 2010
  8. t0mas1

t0mas1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan idd niet veel meer doen dan wachten denk k. Is er niet iemand anders die ervaringen heeft met gamesync.nl? Dat ze bijvoorbeeld laat leveren? Of is dit gewoon pure pech voor mij? Ik hoor het wel.

9. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ja het is jammer dat het een verplicht nummertje is, komt de kwaliteit ook niet ten goede. Ik vind ook dat ze MP achievements uit games moeten laten. Koop maar eens een oudere game in de budgetbak, geen hond die daarmee nog online is. Heb het zelf ook wel eens meegemaakt. Aan de andere kant, aan achievements zoals "Start the game for the first time" zit ik ook weer niet te wachten.

10. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ass Creed Brotherhood had makkelijk meerdere achievements gehad kunnen hebben die met het 100% syncen te maken hadden om zo maar eens een voorbeeld te noemen. Dat er geen achievement in de game zit om alle missies 100% te syncen snap ik dan ook niet.

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    + Over 9000 :)

12. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Oke even een vraagje, Heb hem dus gister uitgespeeld, En bij het laatste level als je weet wel gebeurd. Kun je dat op een manier ook niet doen of gebeurd het gewoon. Ik drukte namelijk op de knop maar wat gebeurd er als je dat dan niet doet? Sorry voor vage verhaal maar weet niet hoe je spoilers plaatst.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Nee dat kun je niet beinvloeden.. ;)

14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.957
    Ook uitgespeeld..wat een fucking gare game is dit toch ook zeg. Veel liefde voor Ezio,maar die Desmond en z'n hele gang boeit me geen reet! Die dude met die bril moet echt dood. Futuristisch geblaat allemaal. Einde viel ook erg tegen. Snap ook geen ene reet meer wtf die gasten allemaal aan het doen zijn. En t cared me ook niet eig,zolang ik maar met Ezio kont mag schoppen. Wie het verhaal haarfijn kan uitleggen, incl. alles erop en draan, krijgt van mij 20 piek.
    Kom maar met deel 3, en gtfo met Desmond en z'n groepje. Cared me niet dat die hele trilogie daarover gaat. Desmond is veruit de lameste hoofdrolspeler in een game ooit neergezet. Met z'n groep. Welke aap gaat er nou met z'n schoudertas en al in die Animus liggen,like WTF.
    Vooral die mafkees met die bril. Weet geeneens hoe die gasten heten.
    Set me back in the Animus please!!

Ezio (L) met z'n toffe baard.

Laatst bewerkt: 15 dec 2010
  15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    :x

Desmond hoort erbij, klaar. :cool:

16. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Game nu bijna uitgespeeld. Vond 'm tot nu toe vermakelijk, ben alleen een beetje bang voor het einde aangezien ik overal lees dat deze nogal tegenvalt. Jammer trouwens dat ze er zoveel multiplayer achievements in hebben gestopt, die ga ik namelijk nooit halen =(

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730
    Het Desmond verhaal in de 3 games vind ik beter dan alles wat maar met Ezio te maken heeft. _O_
    Doe mij maar een Desmond only AC3. :D

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Toffe aan AC is juist dat je 2 verhaallijnen hebt dipshits :+
    Alleen Ezio of alleen Desmond is niet tof. Dan zou je alleen 2012 hebben!

Nee, doe mij maar de andere ancestor van Desmond: Jaap van Aalst ofzo, en dan Gouden Eeuw :lol:

19. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Desmond vind ik inmiddels niet zo storend meer. Je hoeft welgeteld misschien 3 keer uit de Animus in deze AC terwijl dat bij AC 1 & 2 min of meer na elke sequence was.

20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.957
    Goed, maar naar mijn mening was AC gewoon stukken toffer geweest zonder die hele Demonsmeuk erbij. Vond het een dodelijk saai, puur onduidelijk, lame einde.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina