The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Wie gebruikt er een standaard class? Niemand toch? 8)

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    De eerste keer misschien om even te prutsen. Gek genoeg viel het me pas heel laat op, na de release van de game, dat dat kon. Sindsdien doe ik ook niet anders. Ik heet trouwens als The Adventurer. :9

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Haha ik ben mijn eerste playthough echt drie kwartier bezig geweest met character building.
    Ik heb nu de ultieme bosmer geloof ik, zal vanavond eens mn majors laten zien.

4. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Haha ik ook zoiets en heb deze nog aangepast ook voordat ik de sewers uitging.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Altijd saven he voor je de sewers uit gaat he! ;)

Heb nu ook zo'n save voor New Vegas, vlak voordat je die laatste kans krijgt. Wel dom dat het midden in de game gebeurt, als je gewoon aan het lopen bent. Bij Fallout 3 en Oblivion wist je dat van tevoren en je kreeg nog een waarschuwing ook.

Van alle drie de games heb ik echter wel een save zodat ik echt custom kan gaan en niet weer die hele intro hoef door te lopen. Toppie zulke mogelijkheden! :thumbs:

6. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Ja dat weet ik. Ik gebruik iets van 10 savegames zodat ik altijd terug kan waar het fout ging zeg maar. Ik heb ook even een vraag. Ik heb nu de vampire disease en ben al naar een prayer/wayschrine geweest, maar dit wil niet helpen. Mijn character is pas 1 dag besmet met die vampire disease.

7. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt 72 uur de tijd om te genezen:

Als je gaat slapen ben je de lul :9

Bron & info: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Vampirism

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Je hebt om de een of andere reden een slechte reputatie. Dit kon voorkomen als je onder andere de Knights of the Nine DLC had gespeeld. Het bleek uiteindelijk aan de armor van The Knight te liggen. Weet niet heel zeker of het ook aan andere dingen kan liggen, maar je hebt helaas maar 72 uur in game te tijd om het op te lossen. Wellicht bied anders een van je 10 savegames een oplossing. ;)

9. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    en na die 72 uur? ben je voor eeuwig een vampier? :+

10. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah, tenzij je een quest voor de cure doet :+

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Tenzij je de quest doet om te genezen, maar die is echt te gruwelijk frustrerend voor woorden. Ooit eens aan begonnen, maar nooit helemaal afgemaakt. Ik voorkom het altijd en dood elke vampier die ik tegenkom, behalve de graaf van Skingrad. ;)

12. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    dat word dan maar uitkijken met vampiers zie ik, morgen krijg ik te GOTY binnen dus heb er nu (alweer) zin in :cool:

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Als je die Vampire Disease krijgt kun je toch ook gelijk Heal Disease potion nemen oid?

14. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Veel plezier er alvast mee, waar heb je 'm nu uiteindelijk gehaald? En die vampieren zijn niet zo eng. :9

Staat in een post van mij een paar posts hierboven wat je er allemaal tegen kan doen :thumbs: Een Heal Disease potion werkt inderdaad :)

15. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    voor de mensen die nog opzoek zijn naar de (slecht verkrijgbare) GOTY edition, tadaa

16. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Omdat ik opnieuw ben begonnen ben ik pas lvl 3. Toen ik eind lvl 2 was ben ik gaan slapen. Toen kwam er een schermpje dat ik besmet was geraakt en sinsdien lukt het maar niet om dit te genezen. Ik heb het al met alchemy geprobeerd en ook geprobeerd om een blessing te krijgen, maar dit lukt ook niet. Ben qua fame hoog en infame laag. Bij mijn stats staat dat ik pas 2 dagen besmet ben. Iemand dus een oplossing?

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn nieuwe TES. Vet. :D
    Heb nooit het laatste gedeelte van Oblivion kunnen spelen. Eerst ging me CD kapot. Had ik hem gefixed, kreeg ik een corrupt save. Nooit meer de energie gehad om helemaal opnieuw te beginnen. :D

18. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga het spel nu installeren op mijn HD. Ik ben zeer benieuwd. Zijn de laadtijden hinderlijk of valt het wel mee? Ik zal IIG gaan voor een mage :cool:.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Niet hinderlijk, wel ietsjes lang als je andere games gewend bent.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Op je HDD vind ik het reuzen meevallen en die laadtijden zijn opzich wel leuk om naar te kijken. Je hebt namelijk aardig wat leuke artworkjes te bekijken en de tips en informatie eronder is ook wel handig.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina