Niiiiiiiiiiiice, na die reviews wil ik echt zien what's this all about!!!!! Die gast lijkt wel uit Phantom of the opera te komen joh, lol wtf. Maar daar zit uiteraard een verhaal achter.
Ben nu de demo aan het downloaden, ben erg benieuwd! Ik zie dat de volledige game echter alleen nog te koop is bij Wehkamp, wtf? Die game gaat dus echt niet verkopen als 'ie niet gewoon in de winkel komt te liggen.
Ik zit echt flink vast nu, ik ben best ver gekomen nog, zonder enige walkthrough. Ik heb een foto ingescand en moet iets geks zien te vinden aan de foto,maar ik zie niks. Hahaha....nou wat een toeval, ineens gevonden!!! Maar toch weer vast nu, damn...deze game houd je handje echt totaaaal niet vast. Je moet echt alles zelf uitzoeken. Maar het is wel heel nice vind ik.
Bij Wehkamp staat ie al tijden als te koop, maar er is nog helemaal geen Engelse versie in de winkels. Die komt pas begin 2011.
Heb de demo net uitgespeeld, ik zat volledig vast...ik keek in een spiegel en ineens was de demo afgelopen. Ik dacht eerst even dat dit een timer was maar dat kan eigenlijk niet, aangezien ik er echt heel lang mee bezig ben geweest. Absoluut tof en ik had echt de drang om door te spelen en de puzzels op te lossen. Aan het eind van de demo staat 'out now' ..maar dat is niet zo dus?
Zou kunnen dat de game verplaatst is naar ergens in december. Sowieso is er nooit echt zoveel nieuws rondom adventure games, vooral niet op consoles.
Pffff...Dimension plus, Nedgame, etc kennen de game allemaal niet. Althans niet op hun site, slaat fucking nergens op. En Wehkamp vertruow ik voor geen meter,een vriend had daar Kinect besteld en die zou binnen een paar dagen verstuurd worden, na een maand nog niks. En bij deze game staat bij hun bij levertjid 4 weken...i know enough.
De game is in Duitsland sowieso uit (in het Duits) en in Frankrijk schijnt de Engelse versie uitgekomen te zijn. In de UK staat ie nog steeds op februari, dus ik gok dat wij hem dan ook kunnen verwachten.
Op ebay heb ik alleen de Duitse versies gevonden. Ik zou sowieso eventjes wachten tot ie in UK uit is, dan zal ie wel voor een redelijke prijs komen zoals 30/35 (nu betaal je minstens 50,- voor de Duitse - via ebay tenminste). Maar dat zou wel eens zo'n game kunnen worden die nooit goedkoper dan 30,- gaat worden
Ja, ik bedoelde ook Duitstalig Op ebay wordt ie ook door een Fransoos aangeboden - hier (staat niets over talen bij) en hier (staat bij dat het de Duitse versie is). Misschien dat die eerste dan de Franse versie met Engelse taaloptie
Ik ga de game wel halen dan tegen die tijd, helemaal als ie zo goedkoop is. Ik heb adventures altijd tof gevonden, maar het probleem voor mij was wel altijd dat ik walkthroughs nodig had. Opvallend genoeg voor deze demo niet, frustrerend werd het na een tijdje wel toen ik dat huis maar bleef doorzwalken, maar het loonde wel. Echt nice vind ik het. Het is ook geen point & click te noemen, en al kun je zelf rondlopen...veel zal je dat niet doen aangezien je vrijwel alles doet via dat 'wiel' met LT en RT.
Ik heb de demo gedownload en even geprobeerd. Gelijk weer verwijderd. Wat een grafbesturing! En dat lettertype, dat deed het em
Dat is het em juist, eigenlijk hoef je je poppetje niet te besturen. Je kunt alles via het RT en LT wiel doen . En ik vond niks met het lettertype hoor
Ik vond de demo erg sfeervol, ook al hadden ze dat lopen er wel uit kunnen halen, aangezien je toch alles met RT/LT doet. Wat me wel een beetje vreemd overkwam was de rare screensize. Wat is dat voor onzin? Zo moeilijk is het toch niet om het hele scherm op te vullen?
Die screensize kun je aanpassen in het optiemenu. Het lopen voelt inderdaad erg vreemd aan en gebruik ik dus ook niet. Gelukkig werkt dat menu erg goed!
Dat wist ik, maar dan is het alsnog een beetje raar. Ze hadden dat eigenlijk gewoon standaard moeten hebben staan. Misschien in de full version. De game heeft trouwens wel een geweldige atmosfeer.