ik wil ook mee doen lijkt me wel leuk een competitie onder de clubs.. Ik ben er trouwens vanavond tot mijn spijt niet wil nu graag VI kijken en moet nog wat voor mn school doen helaas.. gelukkig is het voor mij donderdag kerstvakantie en dan zal ik er weer regelmatig zijn
Leuke wedstrijd voor ons. Denk dat Gsus helemaal gek werd van de ballen die hij kreeg. Maar toch sportief gereageert door de argo spelers om ons te feliciteren.
Mijn felicitaties aan FC RILLION, jammer genoeg mocht ik er niet bij zijn. Aan de verhalen te horen een duidelijke wedstrijd met een duidelijke winnaar goed om te zien dat beide clubs gewoon weer een oefenwedstrijd kunnen spelen.
Volgens mij 5100 punten Argo, 5300 punten RIllion zoiets. Maar was een leuke/sportieve wedstrijd, dat is het belangrijkst.
Beste logo ooit Queens! Die overtreft Donno's moeder. Sorry Joris, maar ik nomineer toch Queens zijn logo voor de frontpage . Wie is er trouwens online vanavond? Ik ben er wel, waarschijnlijk tussen 9 en 11. (Ligt eraan hoelaat mijn vriendin vertrekt.)
Met een iets stoerdere wolf ben ik voor. Zit zelf serie te kijken met vriendin dus je ziet me wel verschijnen wannneer zij moe is