Het is gelukt, ik moest naar Rich District van Damascus om daar een view point te beklimmen. Heb dus lekker geklommen en geklauterd De besturing is soms wel rot maar daar denk ik maar niet aan bij deze mooie game.
Rottige besturing?! Daar heb ik totaal geen last van gehad, lekker rennen/klimmen met Rechter Trigger, vechten met X, blokken met RT... Ik vind/vond het prima werken, misschien moet je nog wennen Ik vond dat ene viewpoint in Acre, in het laatste district zo supervet, die enorme kerk Die heb ik echt voor de pure lol nog 10 keer beklommen
Als ik bijvoorbeeld wordt achterna gezeten ren ik als een malloot door de straten heen, als ik dan bijvoorbeeld wilt klimmen/springen, spring hij tegen de muur aan en springt weer terug recht in de armen van oom agent
Dan druk je waarschijnlijk op als je op de muur bent, want dat is dan springen en dan spring je idd in de tegenovergestelde richting
Daar ben ik weer Wat is Memory block 6 toch kl*te . Spoiler Je bent op zo funeral, je moet ene Robert killen maar ik snap werkelijk niet hoe ik dit moet doen, heb het al 25 keer geprobeerd en 25x wordt ik gevloerd door die ... templars en andere figuren.Iemand een idee? Bedankt, mijn controller leeft niet zo lang meer als ik dit zo moet doorgaan
Oh oh, dat stuk kan ik me zo weer herinneren, zeker wel 10 keer over moeten doen. Die verdomde boogschutters de hele tijd.. Ik ben na een tijdje bovenop zo'n stijger gaan staan en liet ze 1 voor 1 naar boven komen die lui .
Bedankt beiden, hier kom ik wel verder mee Edit : Asssasins creed in de kast, controller met een woede bui tegen de muur aangegooid , resultaat, kapot ... Ik heb het helemaal gehad met Assasins creed, spuugzat ben ik het. Ubisoft heeft die scene echt verkl**t en mijn spelervaring geruïneerd Pre-order AC 3 gecancelled en AC2 komt er bij mij ook niet in, maar eens kijken wat ik ga kopen
Ik heb de game uitgespeeld en nu moet Ik die achievement dat je 85% van de glitches moet zien nog halen. Ik dacht dat ik via die memory blocks rechtstreeks naar mijn doelwitten kon gaan om de scenes te activeren maar dit lukt niet. Ik moet nu eerst weer mensen afluisteren enzo en daarna kan ik pas naar het doelwit. Kan dit niet sneller dat ik gelijk naar het doelwit kan? Ik zie het niet echt zitten als ik die missies allemaal opnieuw moet doen. Ik weet ook niet welke ik vergeten ben dus dan zul je zien dat het straks een van de laatste is.
Het is 5 maanden geleden Ondertussen al AC1 uitgespeeld in Juli en AC2 komt er ook wel nog in, Super meat boy al gekocht en Cod BO ook gekocht
Ik ben gisteren begonnen met deze omdat ik nieuwsgierig was naar AC III. Ik zie nu wel in waarom sommige teleurgesteld waren over dit deel, je bent constant hetzelfde aan het doen op weg naar je missie en dat in combinatie met achterlijke AI van de NPC's die ook nog eens constant hetzelfde roepen in elke stad. Ik hoop dat het wel beter word met deel 2.
Dat klopt. Die locaties zijn ook wel sfeervol, maar die setting tijdens de kruistochten was toch echt uniek.
Die ja! Ja zeg, heb daar echt vijf minuten, al dan niet langer, stil gestaan en langzaam de camera gedraaid zodat ik alles goed kon bekijken. Echt met m'n mond open. Iets wat niet veel is gebeurd deze generatie, en daarom ook zeker één van de momenten van deze generatie voor mij.