[Centraal] Playstation Store

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Kevf, 25 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, heb ik nu dus minder interactie met 'echte' mensen?

Het is te merken dat het een beta is. :+ Als je op Select drukt krijg je nog de PC buttom prompts te zien
    Mouse Wheel: Scroll
    [PgUp]/[PgDn]: Scroll
    [F1] Open Social

:p

Ok nu nog de weg vinden. Ben verdwaald.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Wel naar Gotham City gaan, he!

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik had geen inspiratie dus heb maar een hele saaie Punisher ripoff gemaakt.

gadgets/rifle/paramilitary met Batman als mentor

Moet zeggen dat ik al hele toffe creaties rond heb zien lopen en dat het best lekker weg speelt

al is 1 op de 5 op dit moment nog een batman lookalike :+ Je kunt wel toffe characters maken als je er even voor gaat zitten

edit:// kwam net Big Boss uit MGS ook al tegen, leek sprekend :+

edit:// hmmz dat acrobatics moet toch maar niet, Flying is natuurlijk veel toffer. Meteen maar weer een ander character maken

edit:// Hurray, nu een vliegende mental Skeletor aangemaakt :+

edit:// De villains lobby loopt vol met freaks, veel grappiger dan de heroes lobby

Laatst bewerkt: 15 dec 2010
  4. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Wouww, wil je wat impressies delen hier ?
    Ik weet dat je er niet te diep op in mag gaan , maar ben wel erg benieuwd !!

Is ook een van de games waar ik echt naar uitkijk namelijk

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zag in de eerste paar minuten gelijk al een Alex Mercer kloon voorbij rennen. Ging alleen wel te snel om te zien of ie echt leek. :+

Had zelf ook twijfels over mijn Super Speed. Misschien was vliegen toch leuker geweest... :p Maar ik wil haar niet dumpen, dus misschien een villain maken die kan vliegen. Áls je 2 characters kunt hebben dus.

Wat is de naam van je char en op welke server zit je? Dan herken ik je tenminste mocht ik je tegenkomen.
    Of heb je me vermeden en zit je op de PVP server? ;)

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je kunt meerdere characters per server aanmaken. Ik heb er nu 2 op de PVE server

m'n Hero heet gewoon Delphiki en m'n villain heet Skeleton Jack (omdat Skeletor al bezet was :+ )

Maar ik ga vanavond zeker nog wat nieuwe personages aanmaken.

voeg me anders even toe op PSN , gamertag is Delphiki_NL

ik heb me gister echt wel goed vermaakt ondanks 2 vastlopers (maar dat mag in een beta)

viel me wel op dat ik met mn 2e character wel heel snel steeds tegen de level cap aan zat en dan een specifieke missie moest gaan doen om weer omhoog te mogen.

Vliegen is wel echt leuk trouwens , moet je zeker even proberen.

En misschien was het omdat ik al meer gewend was maar mn villain met sorcery en hand blast lijkt veel sterker dan mn held met gadgets en rifle.

En wat me opviel is dat als ik in een 'instance' doodging ik gewoon aan het begin van die instance weer mocht respawnen zonder straf of wat dan ook. En alle vijanden die ik al verslagen had waren nog steeds verslagen.

Beetje a la Bioshock met zn vitachambers. Dus waar de uitdagin vandaan moet komen is me nog niet helemaal duidelijk. Maar misschien word dat anders als ik wat hoger gelevelled ben (ben nu lvl 6 met skeletor)

Laatst bewerkt: 16 dec 2010
  7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik vond het verschil tussen de tutorial en de echte wereld best evil. :'-( In de tutorial kun je geblinddoekt en met 3 handen op je rug al die robots afmaken, dus toen ik er een paar tegenkwam op weg naar Chinatown ging ik er vol vertrouwen op af. Had ik niet moeten doen... :+

Hm, als ik nu kon vliegen kon ik er gewoon overheen gaan.. :p

Ben zelf pas level 3. Toen ik neergeslagen was ben ik nog wat aapjes gaan mollen en tegen wat gebouwtjes oprennen. Daarna liep ie vast en heb ik em maar uitgezet.

8. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Nog geen tijd gehad om te spelen. Ik zal dit weekend waarschijnlijk wel even iets plaatsen van: Wow, bah, etc. :9 Inhoudelijk mag ik er niet op ingaan met mijn NDA.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mjah, ik ben gewoon achter de quest die je in de nachtclub/politiebureau krijgt aan gegaan. Dan krijg je wat makkelijkere tegenstanders voor je kiezen denk ik.

moet trouwens wel zeggen dat ik de tekst in de menu's en winkels erg klein vind (42 inch tv op 1080p) maar misschien is dat nog een beetje op PC formaat.

en ik vind het menu nog traag aanvoelen

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    'Meanwhile, in Metropolis'

vanavond nog even verder gespeeld, weer een nieuw character aangemaakt omdat ik de andere starting area ook wel even wou zien.

Dus deze keer een Dr Manhattan kloon gemaakt (Mental, Hand blast met Superman als mentor zodat ik in Metropolis zou spawnen)

Het eerste wat me opviel was dat Metropolis veel drukker was dan Gotham gister. Wat ik niet had verwacht want iedereen weet Batman > Superman.

Maar met die drukte komt ook een berg instabiliteit. Vanavond 4 vastlopers gehad, gister maar 1.

de begin quests lijken allemaal wel erg op elkaar, het is een hoop beuken op mobs gevolgd door een eindbaasje wat dan wel elke keer anders is.

Denk dat ik deze character maar verder ga spelen, ben benieuwd of er wat meer variatie in komt als ik wat meer abilities heb/hogere level quests mag doen.

Ik kan wel merken dat het een beta is want naast de vastlopers barst het nog van de visuele en aduio glitches en is de lag soms ook niet te harden.

Maar het blijft wel een toffe wereld en vooral de enorme varieteit aan zelfgemaakte characters vind ik erg leuk om te zien.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    iemand de filmservice Mubi al geprobeerd? Ziet er qua opzet best heel aardig uit :)

Filmaanbod is vooral cult, maar met 452 films nog wat beperkt...

12. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat hetzelfde idee als Vidzone , dus ook gratis Content ?

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Er zit wel gratis content tussen geloof ik. Filmpje huren kost 99 cent, zeer nice. Echter kan niks vinden over de kwaliteit.....dvd + stereo?

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Misschien dan toch eindelijk maar eens uitproberen

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Damn, ik blijf bezig met zooi te downloaden. 8)
    Ach, deze download zal iig minder groot zijn dan die van een MMO. :p (nog steeds niet verder mee gegaan)

Deze is wel beter dan de vorige full game trials die we kregen. Al die vorige games heb ik al eens gehad; deze niet. Ben benieuwd.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ook wel , zie me dit ook nog wel kopen als het een beetje bevalt. Moet ik alleen not wat medespelers zien los te weken van BFBC:vietnam en Black Ops

Maar het wordt inderdaad allemaal wel wat veel, ik wil nog wel verder met DC:UO maar moet ook nog black ops spelen, ben halverwege Two World 2 en Castlevania en dan komt vandaag ook nog BFBC:vietnam op XBL...

Ik had meer vrije dagen op moeten nemen rond de kerst..

Laatst bewerkt: 21 dec 2010
  17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Vandaag Little Big Planet 2 en Mass Effect 2 demo toch? Benieuwd naar ME2. Kijken hoe die speelt op de PS3. :cool:

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Morgen toch?
    ME2 PS3 op de ME3 engine... Ben benieuwd of er verschil te zien is. :9

19. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    En issie wow ?

20. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net de PS3 demo van ME2 gespeeld (via de US Store binnengehaald). Ziet er wel wat beter uit, maar de game heeft voor mijn gevoel meer last van screentear en de framerate is ook niet altijd wat ie zijn moet. Het is natuurlijk nog maar een demo en ik ga de PS3 versie hoe dan ook in huis halen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina