Ik ook, nu met vietnam. Hetgeen wat ik gewoon zo tof vind bij battlefield is rush mode in combo met de ruime mappen = win CoD Bo vandaag weer verkocht. Sorry mensen met wie ik het speelde! Zero gaat iig ook bfbc2 spelen
ik vermaak me nog prima met BO. Speel alleen wat minder, maar dat is omdat ik gewoon minder game momenteel. Meeste gametijd gaat toch naar BO
BO is te makkelijk.. Ik speel alleen TDm HC en niks anders.. Ik prestige niet en heb alle perks op Pro.. Ik heb sinds gisteren weer MoH opgepakt.. Speelmodus HC ook een goede MP.. Alleen te weinig maps.. Daarnaast speel ik ook BF Vietnam.. Squad DM HC uiteraard en niks anders.. Oude tijden met iron sight, ligt mij goed.. Dus ouwe lui die nog in zijn voor een FPS.. Je mag mij altijd toevoegen ik heb nog 15 plaatsen vrij in mijn FL..
Oh, dit is een leuk initiatief! Voeg mij ook maar toe aan de lijst / friendlist als je wilt! Ben 33 jaar, speel CoD nog maar net maar vind het wel vreselijk verslavend en begin voor mijn gevoel er nu eindelijk een beetje succes in te krijgen. Oh, en buiten de enkele vloek als ik neergemaaid word, ben ik een hele nette jongen Gamertag: Wout NL
Sniper Stevie: Dit is geen clan of community of iets in die richting. Het is gewoon een topic bedoeld om gamertags te verzamelen van mensen die dit idee aanspreekt. Je hoeft er niets voor te doen. Alleen elkaar uit te nodigen voor de friendslist.
game is eindelijk in bezit, nu nog oefenen want gister avond was deprimerend Voeg mij ook maar toe, anders doe ik het tzt
Ik heb wel interesse om gezellig te gamen met mensen van me eigen leeftijd, morgen ga ik het spel halen en dan ertegenaan hehe Zet me maar op de lijst aub OutlawNLD
Yo, GT: Zinktrekker ik ben er ongeveer elke dag met een paar maten. ik moet wel zeggen dat het afentoe alleen maar onzin uitkramen is maar het is altijd gezellig! leeftijd: 30 ps: we spelen voor 90% hardcore....