Daar ga ik wel voor ja. Normaal gesproken interesseerd het me geen hol, maar om 1 of andere reden wil ik bij een RPG eigenlijk wel alle Achievements... Hmm, kan het kloppen dat ik geen Star Ocean topic kan vinden?? Is die verwijderd ofzo??
Die heb ik ook nog liggen, het lef nog niet gehad om te beginnen aangezien ik verwacht dat ook die enorm veel tijd zal opslokken Wel mooi dat dit topic eens in de zoveel tijd weer bovenaan te vinden is, waar hij eigenlijk hoort Edit: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=115200&highlight=Star alstu
k*t chiefment! Ben overnieuw begonnen met guide, om die maar te halen, nu al een half jaar bezig met het spel met een walkthrough doorlopen (Dat is natuurlijk inclusief de tijd die ik af en toe nodig heb om zin te krijgen eraan te gaan beginnen. Ik vind het grinden nog best te doen, gewoon zelf beetje vechten en weten wat je doet, maar het dungeonen met die walkthrough... Zo vermoeiend, en zeker met zo'n step by step die regelmatig links en rechts doorelkaar haalt)
Ah ja, de Prima guide. Die heb ik ook. Al heb ik gek genoeg die missende allemaal wel gevonden tijdens het spelen. Snap eigenlijk ook niet dat ik die drie die ik miste heb kunnen missen.
Moet nog steeds eens verder gaan/opnieuw beginnen met deze game. Begin veel gespeeld, toen niet meer (weet niet eens meer waarom), maar ik vond hem wel erg tof
Ja, en ik was de tweede, geloof ik. Volgens mij was er ook nog iemand die alleen nog Treasure Trove moest. Of was dat MAD?
Ik hoop nog steeds op een LO2... een goede opvolger natuurlijk, maar dit is één opvolger die ik graag zou willen zien.
Er er ook ergens al een gameplay trailer? Overal staat hij als horror adventure. Lijkt me niet dat deze game turnbased is.
Waar staat dat een JRPG een turnbased rpg moet zijn. Volgens mij staat de J nog altijd voor 'Japan' Maar verder is er nog weinig over bekend, het is iig van de makers van Persona.
En zonder het woordje turnbased. Komen er uberhaupt nog veel JRPG's aan? Ik heb eigenlijk alleen Ni no kuni op de radar en ik dacht dat er nog een soort van directors cut van Tales of Vesperia op de ps3 zou komen (moet ik ook nog spelen) maar voor de rest...