Volgens mij vind de challenge het niet zo leuk dat ik mijn GT heb veranderd, mijn progress wordt niet meer gevolgd
Xbox nog altijd niet verkocht, maar heb mooie kerstbonus gehad en krijg dalijk ook nog 13e maand, dus ga denk ik toch maar sowieso een nieuwe slim kopen, wie weet nog op tijd om een paar puntjes voor de challenge te halen !
Ohh jee, CoD BO uitgespeelt dus het is over en uit met de simpele (G)'s. Maar weer eens verder met MC:LA, daar liggen nog behoorlijk wat puntjes. Heb er alleen niet zo'n zin in.
En jongens? Hoe staat t ervoor? Zijn er al mensen lkkr aan het hoeren, of wacht iedereen tot na de kerst, tot ze weer nieuwe games hebben? Ga denk ik vanavond ff nieuwe Xbox kopen, wil alleen eigenlijk eerst ook nog een nieuwe tv ! Maja, heb geen haast, dus ik zie wel of ik nog punten haal voor de challenge eindigt of niet ! De rest allemaal nog veel succes en plezier!
Ik probeer zoveel mogelijk punten te halen voordat ik een week weg ben. Gelukkig heb ik nog een weekje na 3 januari om wat punten te halen.
Hmm, 4 dagen niet gekeken en wat heeft Tyrant gedaan?? Die is in 1 dag even 600 (G) omhoog geschoten! Bij mij beginnen de makkelijke achievements langzamerhand op te drogen.
Ik krijg als het goed is vandaag mn nieuwe Xbox Slim binnen, dus denk dat ik nog wel een paar puntje kan halen ergens tussen Kerst en Oud en Nieuw!
Ik ben bijna door mijn kruit heen, alleen nog mafia 2 uitspelen, en verder heb ik niks speciaals meer liggen.
Gister eindelijk een keer tijd gehad om mn nieuwe Slim aan te sluiten! Ook ff die twee gratis arcade games gedownload, dus hopelijk komend weekend of week een keer tijd om die eens te proberen! En heb daarnaast nog Assassin's Creed Brotherhood, COD Black Ops, Kane & Lynch 2 en Medal of Honor geseald liggen ! Dus moet toch minimaal wel twee achievements weten te halen voor het einde van de challenge!
2 achievements zelfs? Niet teveel eisen van jezelf he! Ik zie dat ik nog steeds 2e sta. Alan Wake uitspelen heeft me goed gedaan in deze challenge.
Ik heb het echt te druk gehad laatste weken, alles afronden op kantoor, de feestdagen... Dus heb de laatste week niets gehaald.
Ik mis ze niet. Vakantie nemen wanneer je zelf wilt, ideaal . Maar buiten dat, heb ik mijn Xbox360 al een paar weken niet meer online gehad, dus ga ik ook niet eerste worden.
Ben in de laatste missie van mafia 2, dus 100G komt dichtbij daarna nog 10G halen voor een andere chiev en dan hebben jullie geen concurrentie meer van mij.