[XOne] Dragon Age 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    [yt]1ojefQlGTzE[/yt]
    Hud is zo mogelijk nóg lelijker dan in de eerste. :F:

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Dit is wel de hud van de PC versie, ben benieuwd naar de 360 variant ...

3. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    K vind die combat video wel vet, maar graphics vallen weer tegen.. jammer.. maarja alles van bioware blijft verplichte aankoop

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nou, voor mij al lang niet meer hoor. Bioware staat bij mij niet meer garant voor instant classics ....

5. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik wacht wel weer op de ultimate edition. :9

6. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Graphics boeien niet bij zo'n game (vind ik dan he). Als het maar moeilijk genoeg is en je echt moet nadenken om te winnen. Dan blijft het meestal ook afwisselend.

Zag ik in de video nou area damage die niet door friendly caracters gevoeld werd? (door de mage en pijlenbooger?) dat zou wel lame zijn. Al is het niet zo duidelijk te zien.

7. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ehh heb je deel 1 nooit gespeeld ofzo? Dat kun je met moeilijkheidsgraad aan of uit zetten, is perfect zo hoor..

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mja, ik heb deel 1 toch gespeeld met friendly fire off. Vond het echt onspeelbaar anders. Je ziet je tegenstanders te laat, teweinig mogelijkheden om te rooten, etc. Gewoon lekker gaan met die fireballs :)

9. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Dat maakte een mage nou iets te sterk, beetje paralyzen iedereen in vlammen zetten en er een bomb bij dat alles dood was :)

Vond zelf hard de best mode om te spelen, 50% damage tegen allies waardoor je toch goed genoeg uitkeek. Nightmare heb ik alleen met me arcane warrior uitgespeeld uiteindelijk alles single gehaald was verder ook niet echt leuk meer na een tijd maar wilde weten of ik de eindbaas alleen aan kon. Met vele potions geen probleem, en daarnaast een keer roque dus geen complete allied killing monsters. Oh en warrior was ik snel mee gestopt wat verschrikkelijk geirriteerd raakte ik door telkens dood te gaan, op hard is het nog te doen.

10. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Dude, ik vroeg niet of het in deel 1 zo was. Het zou mij niet verbazen als je bioware's versimpeling in andere games ziet dat het er hier is uitgehaald. Zeker als ze het een action-RPG gaan noemen.

Daarnaast speel ik bioware games sinds Baldurs Gate 1, dus nu niet zo wijs gaan doen jongeman. :+

11. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik weet dat je niet vroeg of het in deel 1 zo was, dat was ik namelijk die het vroeg.. En ik heb nog steeds geen antwoord ook, al zal het antwoord waarschijnlijk nee zijn, want anders was je vraag wel erg dom geweest.. Wel raar dan dat je loopt te braggen dat je bioware games vanaf baldurs gate speelt, maar dragon age (hallo, on topic) nog niet gespeeld hebt..

En over welke versimpeling in andere Bioware games heb je het nou precies? Als je een punt wilt maken moet je wel met punten komen, knul.

12. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Wie zei dat ik deel 1 niet heb gespeeld? Behalve jij dan ;)

Versimpeling zoals je in mass effect ziet, waar ik en andere het op vorige pagina hadden ;)

13. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16

Waar zeg ik dat jij deel 1 niet gespeeld hebt? Ik zei alleen dat je vraag over party damage heeeeeel dom was wanneer je ook deel 1 hebt gespeeld, simpeler kan ik het echt niet maken hoor, sorry..

14. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij weet dat 100% zeker dat ze dat er niet uit hebben gehaald om het simpeler te maken? Welk zintuig gebruik je daarvoor? De 6de of dacht je doe eens gek en ik gebruik de 7de?

Enige wat ik zei is dat het lame zal zijn ALS ze het eruit zouden hebben gehaald.

15. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Zeg, heb jij Dragon Age deel 1 gespeelt? ja of nee?

Laatst bewerkt: 17 dec 2010
  16. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    :F: Wat een gesprek ook weer om het dan maar duidelijk te maken zullen ze waarschijnlijk gewoon dezelfde manier gebruiken als bij Deel 1 en zal het dus gewoon per moeilijkheidsgraad afhangen of friendly fire word toegepast of niet.

Zo nou weer verder, vind het filmpje wel een pluspunt denk dat op easy/normal gewoon lekker er doorheen kan hakken met een goede build en op hogere lvls toch weer tactics moet gaan toepassen. DA2 word sowieso een must voor mij, deel 1 teveel gespeeld.

17. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Weet niet of het al bekend was maar bij E-Plaza kun je de Signature edition reseveren voor 60 euro ipv 80. Ik heb het in ieder geval net gedaan. Mijn laatste know how was dat deze editie alleen nog maar in een paar landen van europa te krijgen was en dat nederland er niet bij zat.

18. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    nice to know.. eplaza/bartsmit had ook als enige toen die LE edition van Dragon Age 1..

19. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
  20. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina