1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu gewoon een koptelefoon aangelosten op de headphones out van mijn tv, ik leg dan de standaard headset in mijn nek en laat de voicechat door de koptelefoon gaan, maar als ik met iemand speel hoor ik deze soms niet goed, is er een manier om hem beter te kunnen horen?
     
  2. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, fatsoenlijke gear aanschaffen!!
     
  3. n13lsz

    n13lsz I am a Freak

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een Wireless A30 audio system besteld. T was lang twijfelen tussen de A30 en A40, maar Astro zegt zelf dat in de A30 net iets meer bas zit. Ben benieuwd. Het zal sowieso wel een hele verbetering zijn ten opzichte van de stereo speakers op mijn tv.

    Iemand enig idee (gebaseerd op eigen ervaringen?) wanneer ik een pakketje uit Engeland kan verwachten? (Hij is voor 12 uur gmt besteld dus wordt vandaag nog behandeld.)
     
  4. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    Als TNT niet gaat staken kun je hem woensdag wel verwachten.

    Net set trouwens! En het belangrijkste is de mixAmp!! Dus van af straks kun je elke stereo headset er op pluggen. En kun je in de toekomst ook upgraden met een high-end headset (zie bv post van frank over de mxx300)
     
  5. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja. Maar weet dus niet welke draden ik aan welk punt moet lassen.
     
  6. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Zet bij instellingen van de xbox Voice op maximaal en wat nog veel meer helpt: zet het volume van de game lager. Dit doe je dus ingame bij opties van de game zelf.

    Nòg beter is het om een gaming koptelefoon te kopen waarbij je Voice en Game apart kunt regelen qua volume.
     
  7. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk hier eens naar bij jou instellingen:

    [​IMG]
     
  8. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat is handig! Goeie update van die xbox! ;) Had ik nog niet gezien.
     
  9. n13lsz

    n13lsz I am a Freak

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja.. TNT ging niet staken, maar dat had niets uitgemaakt want UPS levert hem. Helaas bestond volgens hun mijn adres niet (waar ik toch al 19 jaar woon maar het lukte me niet om ze te overtuigen), dus moet ik tot morgen wachten en hem notabene van mijn werk halen, omdat ze mijn huis gewoon niet kunnen vinden :mad: Anders had ik hem vandaag wel gekregen dus had je het goed ingeschat.
     
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Zo te zien werken er bij UPS dezelfde dyslectische malloten als bij TNT.
     
  11. n13lsz

    n13lsz I am a Freak

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag eindelijk na veel gehannes met de Universele Pakket Sukkels (UPS) mijn headset ontvangen. Alleen nu zit ik met 1 vraag:

    Hoe kan ik via mijn HDMI kabel blijven spelen en toch de optische kabel er op aansluiten? Zijn hier speciale adapters voor oid?
     
  12. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Kijk ff in deze startpost. Daarin staan de 2 opties vermeld.

    Of je koopt een audio dongle of je sloopt de plastic kap van een oude av xbox kabel (heb ik zelf ook gedaan en is heel makkelijk).

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=134268
     
  13. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Deze moet je hebben werkt perfect..
     
  14. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Waarom heb jij dat gedaan? Je versterker ondersteunt audio via de HDMI port. Of had je hiervoor een andere?
     
  15. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Voor mn surround headset heb ik dit nodig ;)

    Bij het gamen gebruik ik bijna altijd mn headset. Met shooters ben je dan dik in het voordeel. Je hoort alles :)


    En ter verduidelijking van het slopen/loswrikken van de plastik kap: ik ben zelf nogal onhandig, maar had dit in no time gedaan. Je houdt als je klaar bent een metalen AV stekker over zonder de brede kap, maar er is dus niks kapot ofzo.
    Hierdoor past er dus wèl een hdmi tegelijkertijd met de AV stekker in de xbox. Nu kan je de optische output gebruiken die op die oude AV kabel zit en de xbox stuurt uit beide kabeld t surround door.
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2010
  16. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Jep, dan is het logisch natuurlijk. Jammer dat de 606 geen optical out heeft. Had weer gescheeld. Ik game wel eens met mijn AKG via mijn receiver, gewoon over de headphone out. Je hoort veel meer dan met speakers idd. Alleen met mijn speakers heb je de heerlijke ondersteuning van de sub! Ook niet onbelangrijk. Die impact kan een headphone niet leveren.
     
  17. n13lsz

    n13lsz I am a Freak

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Na wat gespeel met een schroevendraaier werkt alles perfect. Wat een verschil zeg met een headset, speel in een keer stukken beter :eek: Nooit verwacht dat het echt zo veel verschil zou maken.
     
  18. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Een goede headset is een enorme sprong vooruit. Je speelt ineens stukken beter?
    Wat speel je? ;)

    Bij Battlefield1943 kan ik veel beter horen waar de enemy zich bevind. Ook hoor je vijandelijke stemmen eerder en kan je reageren.
    Ik hoor zelfs wanneer het samuraizwaard getrokken wordt, zodat ik een passend antwoord kan geven (kogel in zn hoofd :) )
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2010
  19. n13lsz

    n13lsz I am a Freak

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de headset tot nu toe alleen gebruikt bij COD Black Ops. Zelfs hier hoor je dingen die ik niet hoorde (herladen, en zelfs vogels/omgevingsgeluiden). Doordat ik nu de tegenstander kan horen lopen /achter me herladen enzovoorts kan je er veel beter op anticiperen en daardoor krijg ik inderdaad meer kills.
     
  20. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Met ninja pro is het helemaal super..
     

Deel Deze Pagina