Assassin’s Creed: Brotherhood

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Zoiets ja. Had ik ook in deel 2. Als je met je broer op die toren staat, en het muziekje begint, gewoon een epic moment.

2. ProEvoSocca

ProEvoSocca Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die mij een (gebruikte) harlequin code kan PM'en? Leg je het dan wel uit waarom *)

En verder, vetste game tot nu toe! Deel 1/tm2.5 nu uitgespeeld, and now we wait. . . :'-(

3. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou dat denk ik wel kunnen doen, maar kun je eerst uit leggen waarom?

Kunnen de mensen die het spel al hebben uitgespeeld mij antwoord geven op de volgende vragen, zonder spoilers te noemen?
    - Ik heb net sequentie 6 voltooid en net als na sequentie 5 kan ik Lucy nergens vinden als ik uit de Animus stap. Rebecca en Shaun hebben het te druk met hun werk en willen niet met mij praten. Aangezien na sequentie 1 t/m 4 je gewoon met iedereen kon praten vroeg ik me af of dit wel normaal was.

- Ik heb tot nu toe niet alles volledig gesynchroniseerd (100%), kan ik dit gewoon opnieuw proberen in dezelfde save file zodra ik het spel heb uitgespeeld?
    - Geldt hetzelfde voor de artefacten in
    Monteriggioni
    en/of de veren en Borgia-vlaggen in de Animus?

Alvast bedankt, en echt geen spoilers aub. :)

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Lucy kan je volgens mij buiten het gebouw vinden, bij de ingang. ;)
    Als je de game hebt uitgespeeld kun je weer de animus in om alles op 100% te halen.
    Of dat ook geldt voor de artefacten.. dat weet ik niet. Veren en de Borgia vlaggen kun je wel gewoon halen dacht ik.

5. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Oké, hartstikke bedankt voor het (snelle) antwoord! :)
    Alleen volgens mij is Lucy niet bij de ingang van het gebouw, dit was ze wel na sequentie 4. Daarna ging ze weer naar binnen en sinds sequentie 5 voltooid te hebben kan ik haar niet meer vinden (en heb de stad aardig doorzocht). Bovendien hebben Rebecca en Shaun dus zogenaamd geen tijd meer om met mij te praten, dit vind ik jammer want die gesprekken (vooral met Lucy) vind ik vaak juist interessant.

Maar kan iemand dus bevestigen of dit gewoon zo hoort of dat er misschien iets mis is met mijn save file?

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat is geloof ik bij iedereen zo. Dit heb ik kunnen vinden via internet betreft haar locatie:
    The place she goes is the drain/fountain thing at the bottom of the training area, in front of the mansion. You see the trail with Eagle vision. The trail goes dead right there, so it's unclear as to whether she opened some secret door, evaporated, or if Ubi just didn't think it through. In any case, you never have access to wherever she went and you never find out where exactly she was or why she was missing. It's just another loose end Ubi didn't tie up, and I'm sure won't in future installments.

Heb je ook wel eens in de computer gekeken en haar mail gelezen? Dus ook haar deleted mail. Daarin staat ook vermeld dat ze contact heeft met andere assassins 'buiten' Monteriggioni. Wellicht is zij buiten het gebied gegaan om daar contact te maken met de andere assassins. Dat zou ook kunnen natuurlijk.

edit:
    [yt]9naM0D2lnWI[/yt]
    Nice!

Laatst bewerkt: 18 dec 2010
  7. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Als je de game hebt uitgespeeld kun je alles nog doen, behalve ALLES waarvoor je de Animus uit zo willen/moeten ;).

8. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Hartstikke bedankt! :) Ik had al zo'n vermoeden dat dat de reden was, maar omdat de Rebecca en Shaun ook niets zeiden was ik bang dat er misschien iets mis was. En ik durfde niet op internet te zoeken omdat ik bang was voor spoilers, fijn dat het hier gewoon spoiler-vrij kan! :thumbs:

Oké hartstikke fijn, dan zal ik de 2 laatste artefacten nog even zoeken voordat ik het spel uitspeel en de volle synchronisatie pas na de credits doen. :)

Top spel!_O_

9. Ik moet ff de 'wil' weer zien te vinden om de singleplayer te spelen. Heb de fout gemaakt om gelijk online te beginnen

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dan begin je toch nu gelijk met de singleplayer? Geloof me, je zal niet teleurgesteld worden.

11. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was lucy niet gewoon boodschappen doen? Dat maakte ik tenminste op uit de mailtjes die je op je laptop kan lezen.

12. Jimbo NL

Jimbo NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is inderdaad echt een waanzinnig nummer! Eén van de beste OST van een game imo.

13. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker! Ik heb AC II twee keer uitgespeeld en tijdens de credits, terwijl dit nummer speelt, kreeg ik beide keren kippenvel! Dat heb ik normaal gesproken bijna nooit.

14. Jimbo NL

Jimbo NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had precies hetzelfde tijdens de credits :)

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wie kan er a.s. woensdag middag de lvl 50 achievement boosten? Post even je forum username als je beschikbaar bent.

16. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ben ik in Frankrijk :'-(

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Zo is het ff wat makkelijker te quoten.

18. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    epische sound van AC:B . Ben ook blij dat ik de Codex heb gekocht, de soundtrack maakt het helemaal goed voor die extra eurotjes

19. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Lijkt veel op deze:+

20. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Heb 'm nu een paar dagen gespeeld. Ik moet wel zeggen dat ik ACII tot nu toe beter vond. Ook door de verschillende steden. Maar Rome is wel enorm vet!

Heb alleen nog niet echt zij-missies kunnen ontdekken ofzo? Of komen die later?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina