Ik zit al meer dan 2 uur Plants vs Zombies te spelen, verslavend! Vandaag ook Ragdoll Blaster 2 gedownload wat ook een toppertje is, hij is nog gratis ook.
Ik heb van de week Game dev story uitgespeeld, wat een enorm verslavend spelletje Naast PvZ mijn nieuwe favoriete iphone game
Game dev story is wel leuk idd! Al wordt het snel makkelijk... Creeps is wel een must-have vind ik...
Klopt! Gameloft geeft namelijk deze maand elke dag een gratis app weg! En daarnaast is vandaag ook de Appvent Calendar begonnen, met elke dag een gratis game en app! Vandaag Time Geeks en My Artists gratis!
Vandaag zijn Battlefield Bad Company 2 (voor 0,79) en Real Racing 2 (voor 7,99) in de Appstore verschenen. Heb BF:BC2 aangeschaft en ook Fifa 11 voor 0,79, maar kan nog wel even wachten voordat ik BF kan spelen want Fifa 11 is iets van 850 MB en BF iets van 250 MB. Real Racing 2 lijkt me ook supervet, die plaatjes in de App Store zien er zo geil uit he . Maar 7,99 is me nu even te duur.
Vandaag de UPC app gedownload. Vet hoor, kan je overal waar je bent, je (UPC) HD recorder opdracht geven een programma op laten nemen. En het werkt, vanuit m'n werk een sportjournaal aflevering rond 13.00 op laten nemen (die er ook op stond toen ik thuis kwam). Echt geweldig..
Nope ik heb m'n iPhone ook niet gejailbreakt. En tja ik weet niet wat je al qua Apps hebt? Ik heb nu 85 apps op mijn iPhone staan. Laatste tijd volg ik appventcalendar.com waar nu elke dag van de maand een gratis game + app komt. Maar vaak is het even uitproberen en verwijderen.
Komende 3 dagen deze gameloft games voor 0,79 cent Awesome Gameloft games for iPhone & iPod touch: •Iron Man 2 •Hero of Sparta II •UNO •The Settlers •NFL 2011 •Let’s Golf 2 •Shrek Kart •Real Football 2011 •Assassin’s Creed: Altair’s Chronicles •James Cameron’s Avatar •The Oregon Trail •Splinter Cell Conviction •Prince of Persia: Warrior Within •Driver Glorious Gameloft titles for iPad: •Splinter Cell: Conviction •Let’s Golf 2 •Prince of Persia: Warrior Within •NFL 2011 •Blokus •James Cameron’s Avatar •Zombie Infection
Thx, gelijk even 3 games gedownload! •Shrek Kart •Assassin’s Creed: Altair’s Chronicles Edit: The Settlers •Splinter Cell Conviction