Hallo allemaal,_0/
Ik ben Nick Agten
Gamertag : N1ghtf4lls
Hierbij zou ik jullie graag kennis laten maken met de nieuwe BlackOps clan Shot To The Death daar heb ik natuurlijk wel een aantal dingen voor nodig. Ten eerste heb ik natuurlijk leden nodig. Ik heb er nu al 3 maar ik zoek er toch nog zeker wel 7 of 8 bij om altijd clanmembers te hebben. Ik zou daartussen ook graag mijn rechterhand en assistent willen vinden. Omdat ik het natuurlijk niet allemaal alleen aan kan heb ik daar toch wel iemand voor nodig met wat ervaring van clan leiding. Ik heb zelf met Modern Warfare 2 een clan gehad waar ik zelf de Asisstent was. Omdat het daar na een tijdje niet meer zo goed ging ben ik er uit gestapt.
Het is nu tijd om er zelf 1 te maken om te kijken of dat misschien gaat lukken.
Ik heb een aantal dingen waar leden aan moeten voldoen. Omdat ik natuurlijk wel een goede clan wil opstarten moet elk lid K/D 1.15 hebben of een goede reden waarom het lager is. Als je dat hebt dan zullen er een aantal test games plaats vinden. Dit zullen er 2 a 3 zijn om te kijken waar de kracht ligt en misschien ook wel de verbeter punten van alle spelers.
Ook wil ik dat de leden allemaal een mic hebben voor hun Xbox omdat ik een clan wil hebben waar de communicatie na een tijdje wel heel sterk gaat worden om zo ook clan wars en gamebattles te kunnen gaan spelen.
Met gamebattles heb ik nog niet z'n hele grote ervaring dus als er iemand is die mij daar wat van kan vertellen zou ik dat erg op prijs tellen.!
Hopelijk sluiten jullie je allemaal bij mij aan.
Aanmeldingen kunnen via dit forum en via de
mail: ShotToTheDeath@hotmail.nl!
Als er vragen en tips zijn die zijn altijd welkom.
Kijk ook gerust eens op onze site!
http://shottothedeath.yolasite.com/
\o/\o/
Laatst bewerkt: 3 jan 2011