1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 Ultimate Team [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 14 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik ben persoonlijk bezig met een russische league team. leuke spelers en total niet duur. inform keeper voor 1200 buy now en honda voor 600. daarnaast nog bruno alves voor 800 en die spreel ook goed. ben nog niet veel verder doordat ik messi net gekocht heb.

    maar anders kan je zowel italiaans als spaans gaan rond 82. doen het goed en meestal niet duur. engelse league is stuk duurdrt
     
  2. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Seria A is goedkoop, verder is Portugal ook wel cheap. Veel IF spelers voor lage prijzen.
     
  3. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wel al een Braziliaans team wat wel goed speelt, maar wil toch iets anders

    Ik heb nu :

    Fred (= uber goed) - Nilmar
    Elano
    Bastos IF Hulk
    Motta
    Maxwell IF Douglas IF Diaz Cris (= CB van lyon)
    Gomes
     
  4. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    heeft iemand nog die 10.000 ms points gekocht op zo'n zilver account?

    en werkt het echt? wil het eens proberen en dan naast mijn Zilver-Eredivisie team, een goed goud team maken voor fun :+
     
  5. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope en zou ik ook nooit doen. Maar als jij goedkoop MS points wil kopen die goedkoop zijn omdat ze gekocht zijn met geld van gestolen creditcards be my guest.
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    en leukst van is sparen om weer net die ene speler te kopen of dat ene kaarte waardoor hij beter op zijn plek staat. gewoon lekker spelen en genieten dat je hele clubs door jszelf bij elkaar is gespaard.
     
  7. Turbulus NL

    Turbulus NL Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik heb een Eredivisie gemaakt en ik wil nog wat tips hebben om het team beter te maken. Me team ziet er zo uit:
    --------------------Stekelenburg---------------------
    ---------------------------------------------------
    -V/d Wiel----IF Douglas----IF Granqvist ----Bouma---
    ---- -----------------------------------------------
    ----Afellay--------IF Janssen-------Toivonen-------
    ------------------------------------------------
    --IF Lens--------El Hamdaoui---------IF Dszudszak---

    Chemistry is 76, maar ik moet nog Toivonen converten en alle spelers behalve Bouma hebben de verkeerde formatie.

    Maargoed, ik zat dus te denken, Toivonen is net een soort van Ibrahimovich. 6'3'' is hij, vrij snel met zijn 77 pace, en geen slechte dribbelaar. Alleen als ik Toivonen convert naar ST, dan krijg ik wel chemistry erbij enzo maar dan heb ik volgens mij geen vervanger op het middenveld meer. Engelaar is wel sterk maar echt supersloom (59 pace). Ik zat ook nog te denken aan De Zeeuw of Siem de Jong maar wat moet ik nou doen?

    Qua chemistry zou het wel beter zijn, want ik krijg 3 groene links erbij en verlies er maar één (tussen Toivonen en Granqvist)
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2010
  8. Turbulus NL

    Turbulus NL Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb van Toivonen een ST gemaakt. Werkt opzich wel goed, El Hamdaoui is wat beter met dribbelen en behendiger, maar Toivonen is een stuk sterker en super om voorzetten op te geven met Dszudszak en Lens.

    'Wat is trouwens de beste eredivisie LB? Ik heb nu Bouma (7:cool: maar ik heb nog geen betere gezien
     
  9. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    maar waar kun je betrouwbaar die ms points (10000) halen?.

    Wil het gewoon eens proberen
     
  10. JorisFR

    JorisFR Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou Schaars eens proberen. Doet het bij mij heerlijk op linksback!
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    zelf heb ik pieters. zeer relaxt in de verdediging en komt af en toe goed op. Op cm, vind zeeuw niet lekker spelen. Engelaar wel
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Het werkte wel, maar er is een kans dat je console er voor gebanned wordt. Laatste tijd heb ik dit bij twee vrienden zien gebeuren, en deze hebben dus een nieuwe console moeten kopen. Genaaid, maar eigen schuld. Ander iemand die ik ken heeft gewoon gebeld en gezegd dat het nergens wordt gezegd dat het illegaal is, en dat ze hem daar niet voor mogen straffen, en die is niet gebanned meer. ;)

    Het was zeer risicovol, maar werkte wel. Moet je zelf weten.


    Ik verkoop al mijn coins nu:

    50.000 voor €7,-
    100.000 voor €13,-
    150.000 voor €17,-
    200.000 voor €23,-
    250.000 voor €25,-
    300.000 voor €27,-
    350.000 voor €33,-
    372.250 voor €35,-

    Als je geïnteresseerd bent, stuur me maar een PM. We kunnen ook nog wel over de prijs praten, ookal heb ik de prijzen hier al wat lager gemaakt.
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2010
  13. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde dat ik dat nooit zou doen omdat het gewoon diefstal is en daarom dus zwaar triest.
     
  14. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    wil je die 250.000 coins dan misschien ruilen voor:

    Virtua Fighter 5 + Topspin 3?
    :+
     
  15. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    iemand vandaag geluk gehad met die 25,000 pakjes? of koopt niemand die:p?
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dat is écht geldverspilling, want je moet echt super veel geluk daarmee hebben 8).

    100.000 coins voor €13 verkocht aan member hier; 'naam onbekend' :+.
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2010
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik verkoop al de rest van mijn coins nu:

    50.000 voor €7,-
    100.000 voor €13,-
    150.000 voor €17,-
    200.000 voor €23,-
    250.000 voor €27,-
    273.250 voor €30,-

    Als je geïnteresseerd bent, stuur me maar een PM. We kunnen ook nog wel over de prijs praten, ookal heb ik de prijzen hier al wat lager gemaakt. Je kan ook andere bedragen kopen, zolang ze niet hoger zijn als het maximum :+.
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2010
  18. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#i5HMCUUrbaeSg

    Dit is mijn team nu, alleen als spits heb ik dus Nilmar, maar ik vind hem niet echt fijn spelen. Op RM heb ik Hulk IF, maar op die positie vind ik hem redelijk nutteloos, zeker met zijn linksbenigheid op rechts(voorzetten komen vaak niet goed) en hij komt echt amper op.

    Weet iemand (uit ervaring) of het slim is om van Hulk een RF te maken en dan als ST te zetten en bv. Robinho (rechtsbenig) op RM te zetten (Robinho = LM)
     
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    welke opstelling speel je? 4 4 2? rm en lm komen inderdaad amper op. hulk if op rf is relaxr. hij heb goed schot en zijn linksbenigheid is van die kant juist relaxt.

    probeer anders een 4 5 1 te spelen. kan hulk als rm goed combineren met de rechter cam en als die doorstoot dan trekt hij naar binnen om te kopen of staat hij rond de zestien als je terug kapt. zorg wel dat je goede cbs hebt die sterk zijn zodat je counters kan stoppen door het midden en snelle backs
     
  20. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina