1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 Ultimate Team [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 14 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eerst even naar m'n team dan, dan zie je dat ik 41212 speel, ik wil sowieso deze opstelling blijven spelen. Maar de vraag was dus of een RF op ST gewoon goed functioneert...
     
  2. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    we zoeken nog een aantal deelnemers voor het Fifa Ulitimate Bronze toernooi op www.weare11.org

    Dus heb je een leuk bronzen team en speel je graag toernooien, schrijf je dan snel in want er kunnen er maar 16 meedoen !

    De hoofdprijs is MS 800 Points !!
     
  3. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had echt een goed brons team...net verkocht helaas...khad echt heel veel spelers die tussen de 7 en 10 duizend coins waard zijn.
     
  4. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg je dat dan weer voor elkaar?
    Ik heb allemaal spelers die volgens mij nog niet eens 1000 waard zijn, maar ik ben ook pas 2 dagen bezig. 8)
     
  5. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd ben benieuwd hoe je team er dan uitzag.
     
  6. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Deense en noorse spelers uit de tippelligaen aangevuld met noren en denen uit andere competities.

    Bijvoorbeeld de ST Holmen die heeft pace 88 of de ST Sellin heeft pace 83,Odegaard ook een ST met 81 pace.Dit zijn allemaal Noren
    RM sorensen met pace 85,maar ik zie dat ie nu veel goedkoper is.

    zo heb je nog een RB m3t goeie pace en een CB,die van Kopenhagen...zo heb je echt een goed team hoor
     
  7. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand nou of een RF gewoon normaal functioneert op de ST plaats?
     
  8. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    soms wel soms niet.soms heb ik echt het idee dat hij echt langs de lijn blijft lopen en dan weer niet.ik zou echt voor een st gaan of je formatie aanpassen naar de spelers waar je perse mee wil spelen
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2010
  9. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt een geniaal team ja, die heb ik ook_O_ Ik heb alleen maar Noren enige niet noorse speler is Sorensen.

    Maar die spelers zijn niet allemaal 10k hoor, Skjelvik heb ik voor 3k gekocht, Odegaard voor 2k sellin voor 3k en die sterke CB voor 400 coins, enige die echt duur was dat was Knudtzon die van 13k maar dat is echt een baas. Holmen heb ik niet want ik speel met een sterke, kopsterke spits. aangezien ik altijd via de vleugels speel.

    Hoe lang is die Holmen? Ik dacht dat hij niet al te lang was en niet goed kan koppen.
     
  10. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    gister IF Pedro gekocht en heb nu C. Ronaldo over. Wil hem wel ruilen voor Drogba en Rooney (442)
     
  11. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil Theo Janssen wel ruilen tegen C. Ronaldo.
     
  12. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik al (2e team = eredivisie) :+
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    hoe voetbalt if pedro. heb zelfde normale speler maar is en van de spelers die ik wel if wil
     
  14. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag inderdaad dat ze een stukje goedkoper geworden waren.Maar die Holmen is inderdaad klein mannetje,heb je niks aan met voorzetten,alleen op de counter hoge steekpassjes...en gaan!
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2010
  15. laur126

    laur126 Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Als ik mijn spelers op de tradepile zet verkoop ik deze bijna nooit.
    Heeft iemand daar misschien tips voor?
     
  16. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan maak je ze waarschijnlijk te duur!
     
  17. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Kijk even wat andere er voor vragen en zet ze dan voor dezlfde prijs of goedkoper. Hoop gouden spelers uit niet populaire league's verkoop je echter hoe dan ook zelden. DIe kan je dan soms beter discarden. Maar voor dat je dast doet bekijk eerst even of ander die spelers wel verkopen!
     
  18. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, moet hem nog proberen. Interesse om hem te kopen?
     
  19. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb ik er niks aan, Vind dat Hoge steekpassjes en heel snel spelen met LB wel zo lelijk. Dat heeft weinig met echt voetbal te maken. Ik probeer altijd meer totaal-voetbal te spelen, Snel rondspelen en flanken optimaal benutten.

    Ik speel 3-4-2-1 en dan meestal als ik zo'n tjappie tegen kom die heletijd op LB drukt en zo bijna al z'n spelers naar voren stuurt, speelt ik ultra defensive en loop ik achteruit met m'n spelers en loop ik alle gaten dicht. Als ik de bal dan onderschep dan counter ik via de vleugels en is het meteen een goal.

    Wat ik echt fijn vind aan 3-4-2-1 is dat als je het goed speelt je bijna altijd een mannetje vrij krijgt aan de flank, goeie voorzet + goeie kopsterke spits = goal.

    Je bent alleen erg kwetsbaar als je gaat "happen" en zoals die tjappies doen hele tijd op LB drukken.

    Weet je trouwens nog een goeie LM met Noorse of Deense Nationaliteit en bij voorkeur de Noorse competitie? Ik heb daar nu een speler staan die maar 76 pace heeft en ik wil graag iemand met 80+ pace. Dan zijn mijn flanken echt optimaal benut kwa pace

    Skjelvik: 85 Pace
    Knudtzon: 88 pace
    Sorensen: 85 pace
    aankoop: 80+ pace
     
  20. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Pace abusers zijn net zo goed tjappies als mensen die continue LB passjes geven IMO. Pace is onrealistisch in FIFA, elke FIFA nog zo geweest helaas.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina