Als je met een controller speelt kan je het nog best moeilijk krijgen voor de Red Bull X1 challenge. Het gaat allemaal te snel soms. Met een stuur moet je geen probleem hebben om Bronze te halen aangezien je hem dan makkelijker heen en weer kan gooien. Gold: Red Bull X1 Prototype (Carbon) Silver: Red Bull X1 (Random color.) Bronze: Red Bull X1 S.Vettel (Red Bull livery.) B-spec 35: Red Bull X1 (Blauw.) Dus je kan er 4 verschillende cadeau krijgen naast het zelf kopen op Level 40.
Aha, opschieten zodat ik snel je oude bak te leen krijg Net een WTF moment, voltooi ik die endurance race van 60 ronde krijg ik maar 135.000 credits En of dat nog niet erg genoeg is, moet nog een halve exp balk om level 26 te worden Kortom, tering...pfff
Hmm oke, Ik zal het wel zien over een paar dagen. Moet nog 5 keer de 9uur durende Tsukuba endurence race laten doen en dan ben ik Level 35 in B-Spec. (En dat laat ik doen terwijl ik slaap dus dat duurt nog 5 nachten.)
Kun je auto's alleen (voor niets) ruilen of kun je ze ook aan iemand verkopen voor geld? Zoel namelijk zo een GT Formule 1 auto maar heb niet echt iets gelijkwaardigs om te ruilen maar wel voldoende geld. Dus als iemand er hier een heeft hoor ik het wel
hehe, als je genoeg geld ingame hebt koop je hem toch ingame. Je kan namelijk geen ingame credits weggeven..
Zodra je hem nodig hebt en kunt kopen moet je even een licentie test starten en dan 5x doorgaan naar de volgende test (zonder te rijden dus). Als je dan terug gaat naar het menu ziet de game dat alsof er 5 dagen vooruit zijn gegaan, en dus heb je 30 nieuwe auto's bij de used dealership. Dit doen totdat je de FGT tegenkomt
De race"'s waren een eitje met die auto\o/ Ik heb olie ververst en gewassen en is nu al weer naar je teruggestuurd!!! Wederom hartelijk dank Edit: laat ook effe weten of je hem weer veilig terug hebt .