[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Nee nog niet, en ja ik denk het. Ik heb tot nu toe alleen nog maar Nelf, Troll, Drarf en Fossil fragments gevonden. Daarvan maar een stuk of 8 artifacts kunnen maken.

2. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 220 skill en alleen maar common shit kunnnen maken terwijl een guildie op 180 al een pet kon maken. :eek:

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik zit meer op dat wapen te wachten wat ik een keer op wow head tegenkwam als ik me niet vergis. Meende dat er met Archeology ook een mount gemaakt kon worden. Persoonlijk vind ik het nog steeds een vage profession en best wel jammer dat dit niet via AH kan.

4. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Je zou er is wat voor moeten doen inderdaad. Stel je voor :eek:

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja jammer dat je nog niet kunt raiden op AH. Heb echt een hekel een groups zoeken en dan maar wachten tot ze de tactics snappen en epics voor mij vinden!

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gasten werkelijk waar. Ik neem heus wel moeite voor bepaalde dingen. Neem niet meteen alles serieus. ;)

Doe je een keer geen emoticons is het weer niet goed. :cool:

7. Mongoose Marvin

Mongoose Marvin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In een guide heb ik gelezen dat stun en silence ook damage mitigation is.

8. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en nee.
    Stuns en silence gebruik je in theorie niet om je damage te verminderen. Maar simpelweg om ervoor te zorgen dat jij of je party niet doodgaat.
    Protip: tenzij je een paladin bent mooi die stuns en silences bewaren voor hoge damage skills. Zo niet, stick to your rotation.

9. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil wel WoW gaan spelen, maar waar zijn al die uitbreidingen voor? en als je nou niet de nieuwste uitbreiding hebt?

10. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    eigenlijk heb je alle uitbreidingen wel nodig, als je echt wilt gaan raiden enzo.
    en zonder uitbreidingen kun je maar tot 60 lvlen ipv 85, en je mist een paar classes en gebieden. en nog wat andere dingen

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je moet dan eerst wel tot lvl60 zijn. Ik zou gewoon de trial proberen en kijken of je het leuk vind. Dan kun je met de basis beginnen. Wil je alle races proberen dan heb je ook alle uitbreidingen nodig.

12. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    dus je kan dan gebieden in, waar je alleen spelers tegenkomt met dezelfde uitbreiding?

Ik wil even kijken hoe het aanvoelt, of ik het leuk vind enz. Daarom lijkt het mij beter om eerst de basis te kopen en spelen.

Owja: jullie gebruiken wel allemaal termen, maar je moet niet denken dat ik die begrijp hoor :p heb me er nog niet in verdiept

Laatst bewerkt: 19 dec 2010
  13. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Nee op de server (maakt niet uit hoe of wat) waar je zit kan je ook spelers tegenkomen van lvl. 85 dus die alle expensions hebben. Je kan alleen niet in de gebieden komen die zijn toegevoegd met een expension (waar je toch niets aan heb op lager level). Ik zou gewoon eerst de retail WoW halen en dan levelen en als je het (nog) leuk vind de uitbreidingen kopen.

Ik snap jou soms echt niet. :confused:

14. Mongoose Marvin

Leuk Bevonden:
    0
    Draenei gebied kun je toch ook niet in zonder Burning crusade? Maar dat is verder ook niet zoveel bijzonders.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    En je kunt geen Dranei en Blood Elf spelen. Voor de gebieden hoef je idd de uitbreiding niet te halen ;)

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Tering: Wat ben ik blij dat ik straks kan vertellen dat het voor Cata allemaal anders was met levelen.

Ja, jullie weer voor LK en BC, maar dat doet er ff niet toe. :+

Mage is vandaag 80 gedinged en mijn main is nu 84 en moet morgen wel klaar zijn.

Tevens heb ik nu een Worgen Druid. Als ik de dag dat ik hem aanmaakte door had kunnen spelen, dan was die boven level 20 geweest in een dag.

Je krijgt op lagere levels veel meer XP. Merk het ook met een warrior die ik ff voor de gein heb aangemaakt, ook al blijft dat een langzame klasse.

Feral Druids zijn wel echt top! :thumbs:

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik ben nog steeds voor wat Heirloom aan het sparen voor mijn Worgen Druid. Heb bijna alle pieces voor andere classes al alleen geen Leather Heirlooms :mad:

18. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Feral druids zijn poep :+ Druids in het algemeen zijn crap nu eigenlijk op Balance na

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoorde dat Healers (Druids) het erg zwaar hebben nu. Balance is toch Moonkin?

20. Mongoose Marvin

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind warrior helemaal niet langzaam. Je kan gewoon 10 vijanden tegelijk aan. Als protection warrior tenminste.
    Gisteren had ik met level 30 een horde dorpje voor de helft uitgemoord.
    Ik vind protection warrior leuk, want in de gewone PvE is ie heel makkelijk, en met victory rush heb je zelden downtime.
    Maar in dungeons komt er veel meer bij kijken, en dan is het opeens één van de meest ingewikkelde classes.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina