[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    True, maar moet toegeven dat ik vaker inlog op die Druid dan op mijn Warrior. Begin quests zijn sowieso een stuk leuker nu, zeker die van de Worgen. Voordat je naar Darkshore moet ben je al level 14 ongeveer, terwijl dat minder was voor Cata. Heerlijk gewoon. Het levelen zelf, aan Alliance kant, is ook een stuk leuker. Gebieden als Redridge en Westfall hebben echt quests die je wel met al je alts wilt doen. Heerlijke verhaallijn ook.

Vooral het einde van de Westfall quests is best wel schokkend en smaakt naar meer als je de factions daar kent. :thumbs:

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Waarom spel je eigenlijk niet op een RP server? Ik kijk echt nooit wat er in een Qlog staat. Meteen accept en dan slopen/collecten en weer inleveren ;) Als je die dingen allemaal leuk vind is een RP server misschien wel iets voor jou!

3. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha dat deed ik ook altijd, tot Cata kwam. Toen dacht ik echt van, nu ga ik alles lezen etc. Dat ging goed tot de zoveelste quest met kill X en find Y en toen heb ik het opgegeven.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vriend van me deed dat vroeger altijd. Toen was de tekst nog niet instant en moesten we steeds om hem wachten totdat hij klaar was met lezen :)

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik heb goede lui leren kennen op mijn huidige server. Bovendien zit er een RL kennis bij. Als dat allemaal niet zo was geweest had ik het wel gedaan waarschijnlijk. ;)

6. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6

7. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OMG je komt echt terug 8)

furies the farmer !

8. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Uhhuh!

Hmm, ik heb zojuist een Guest Pass verspild. Die wordt niet op mijn account toegevoegd, maar maakt een trial account aan. Beetje jammer!

Is er een andere manier waarop ik een aantal dagen gratis kan spelen? Scroll of Resurrection?

9. tankless

tankless Member

Leuk Bevonden:
    0
    WoW ziet er ziek uit ik ga hem zeker uitproberen als ik nieuwe computer heb!

10. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je er wel een sturen, maar dan moet je ff je mail PMen. ;)

11. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Pfft, ik wilde dus ook regelen dat een vriend mij een Scroll of Resurrection zou sturen maar dat kan dus alleen als je geen BC of Wotlk account hebt.. Ik wilde alleen even kijken of het nu de moeite waard is om weer te gaan spelen. Ik zou één maand kunnen kopen maar ik weet echt niet of ik die hele maand wil spelen. :{

12. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan nu ook eencataclysm trial downloaden geeft je 7dagen playtime:)

13. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Scroll of Resurrection werkt inderdaad alleen op classic accounts. Erg vreemd!

Wat wel werkt is op Battle.net de cataclysm activeren bij je account. Ben nu 50% op weg naar 81. :)

14. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Thanks! Morgen maar eens even kijken dan. :)

15. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kreeg de middag na het bericht de skill Sunder Armor en daarmee heb ik toch 3 instances als Tank goed weten af te ronden :) Het gaat al iets beter dus ;) Nu level 20 en mijn eerste mount, scheelt weer wat lopen! Dat was vroeger wel anders ;)

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Haha heb je mij al bijna ingehaald ;)

17. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Nog 1 level tot 85, maar voor die tijd heb ik me videokaart verkocht ivm nieuwe shit dat ik erin krijg.

Gelukkig hebben ze van treeform een CD gemaakt, ik wil liever mijn character zien dan heletijd naar een boom staren :p Tja das mijn mening iig...

Ben van plan te transferen naar Zenedar-Alliance, is het beetje netjes daar en niet veel ''gegank'' :p? Dat is reden waarom ik nu
    op een Normal server zit.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik zou lekker op een PvE server blijven. Ik ga er iig nooit meer vanaf ;)

19. Mongoose Marvin

Mongoose Marvin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow doet het nu pas op ultra bij mij. Zal wel aan mijn videokaart drivers hebben gelegen.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Game blijft steeds hangen tijdens het laden. Balk is vol en dan gebeurt er niks meer...iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen. Is bij iedere char.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina