Valt me mee dat de Dynasty Warriors serie hier niet tussen staat. Iedereen om je heen te kijken, en dan ga jij van hak-hak-hak wooow 1000 dood... alweer zucht. En idd 99 nights was ook crap. En Eragon, spel dag erna meteen terug gebracht naar de Bart Smit. En kon ik daar op de koop toe, met zo'n pukkel mannetje in discussie dat ik hem niet terug kon brengen. Ja daaaag, zulke crap mag je niet verkopen!
BO is een heel veel dingen een goede game, ik vind het een geweldig spel, omdat sommigen hun smaak van treyarch games niet is is hun mening, ga dan niet zeggen, ik vind het slecht, noem argumenten. btw, die game zit gewoon erg goed in elkaar met wapens en de grote mp, chille sp, en combat training, zulke games als leisure suit larry box office bust waarbij je als je met een auto rijdt het spel al gaat laggen, zijn pas echte slechte games.
Ik zal blij zijn als dit topic is doodgebloed/ in de vergetelheid is geraakt. Veel mensen hier kunnen het onderscheid niet maken tussen "een game die tegenviel of de slechste game ooit"
Ik moest even zoeken om erop te komen , maar dit is echt de slechte xbox game ooit gemaakt : Hour of Victory Jezus wat was die game slecht zeg
Denk niet dat een topic over de slechtste game ooit interessant is als je games de "tegenvielen" niet mee mag nemen in de discussie. Als je wil weten wat de slechtste game is gebaseerd op graphics e.d. kan je ook gewoon op metacritic kijken. Juist de discussies over goed gereviewde games die toch tegenvielen, maken dit topic nog enigszins interessant om te volgen.
wat verstaan we eigenlijk over een 'slechte' game.. Een game die technische gewoon rammelt of een game die je kwa smaak niet aanstaat ?
Het 1e. Want het 2e wilt niet betekenen dat het slecht is, het is gewoon niet je smaak. Dat is toch iets heel anders.
zelf vind ik MMA 2010 een erg slecht spel ik heb het een keer gespeelt en het enige wat er gebeurt is dat iemand de hele tijd op je gaat liggen en je arm breekt :/
+2 Vind het wel leuk om te lezen waarom mensen sommige games totaal niet kunnen waarderen en andere weer wel. Misschien moet de topic titel aangepast worden naar 'Welk spel moet ik NIET kopen' Over de echte echte bagger ben je anders snel uitgeluld want dat is redelijk schaars op de 360 tegenwoordig (gelukkig)
Topic roept op om hier je "slechste game ooit" te posten. Waarom zou je de naar "jouw mening" slechste game ooit baseren op slechts graphix. Iedereen heeft zo zijn eigen slechtste game ooit. Voor de één is dit Yaris voor de ander is dit Legendary. Dit staat dus los van metacritic.. Een aantal begrijpt dit wel door hiet games te posten die echt bagger waren. Maar er zitten ook zoveel games tussen dat ik denk "als dit echt jouw slechste game ooit was, dan heb je of weinig andere games gedaan? of je hebt het nauwelijks geprobeerd, of gespeeld terwijl je bijvoorbeeld brak was ofzo?". En als je gal wilt spuwen, zet er dan bij dat die game voor jou tegen viel, dat hij niet was wat je ervan had verwacht
De nieuwe harry pottergame doet voor mij zeker een gooi naar de titel, Het speelt gewoon niet lekker, grafisch is het niet al te sterk maar de gameplay is gewoon kut, blijf overal vasthangen camerapunten zijn echt bedroevend waardoor je totaal geen overzicht hebt. Zeker gezien het budget wat er tegenaan is gegooid, en het is zo jammer want van HP is toch echt genoeg te maken...
Voor mij is de slechtste game ooit voor de 360 Operation Flashpoint Dragon rising. Het simpelste is toch wel save games aanmaken en dat ging 9 van de 10 keer nog fout. En dan verder alle bugs en dergelijke.