1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Rock Band 3

Discussie in 'Games' gestart door Nugget Leg, 9 mrt 2010.

  1. nnndoh

    nnndoh Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    ben benieuwd, heb die mustang net bij bol.com besteld,want er stond "vandaag voor 21:00 uur besteld , morgen thuis " hij is wel iets duurder dan elders
     
  2. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Iemand Billy Joel al gedownload?

    Ik ben nu nogal druk met Dragon Age. :9
     
  3. nnndoh

    nnndoh Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    pro guitar met die mustang is echt vet !!.. ben nu die oefeningen aan het doen wat je in het begin krijgt ,op expert. maar laat wel nog wat steken vallen hoewel ik ook in het echt gitaar kan spelen. maar het is een leuke oefening en zal waarschijnlijk veel helpen ook
     
  4. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    heb jij m dan al? hm, morgen s ff bellen naar die gameshop
     
  5. nnndoh

    nnndoh Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    via bol.com , 160 euro, wel 30 euro duurder dan die xbox plaza in schiedam, en 10 euro duurder dan dimension plus
     
  6. nnndoh

    nnndoh Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    via bol.com , 159 euro, wel 30 euro duurder dan die xbox plaza in schiedam, en 10 euro duurder dan dimension plus

    en als ik op bol.com kijk staat er nog steeds voor 21:00 besteld , morgen in huis, dus ze hebben hem nog op voorraad ( xbox versie )
     
  7. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Trajanus

    Trajanus Active Member

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet 800 punten betalen als ik wil mijn songs van RB2 naar RB3 kopiëren hé? Is dit dan met of zonder DLC?

    En als ik nu ook nog eens Green Day: Rock Band wil laten importeren, moet ik dan nog eens 800 punten betalen?
     
  9. GmR

    GmR Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Export van RB2 kost idd 800 punten. Alles wat je al op je HD hebt staan aan DLC en exports werkt automatisch (en dus zonder extra kosten) in RB3.
     
  10. Trajanus

    Trajanus Active Member

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Maja, als ik nog nooit Green Day heb geëxporteerd, kan ik die dan gewoon gratis nu exporteren?
     
  11. GmR

    GmR Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    nope
     
  12. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Je betaalt per game eenmalig de licentiekosten om het te gebruiken in een andere game. Heb je bijvoorbeeld RB1 geimporteerd naar RB2, dan hoef je RB1 naar RB3 niet meer te betalen.

    DLC staan los van de game, al zijn ze niet allemaal compatible met elk deel. Maar alle DLC is wel compatible met deeltje 3.
     
  13. nnndoh

    nnndoh Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    en dan download je rb3 nummers en denk je klaar te zijn, maar nee ...kost je nog eens 80 punten per nummer voor een upgrade ?

    want ik zat gister "training"te doen en dan " learn a song" en ik zag alleen maar de 83 nummers die erbij zaten en niet queen en bon jovi die ik vandeweek had gedownload waarvan er dacht ik bij stond dat ze voor rb3 zijn.
    maar het schijnt dat je ze nog moet upgraden voor pro guitar/bass

    flauw.
     
  14. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Maar dat was al bekend? Het zou 240ms punten kosten om ze volledig in pro-mode te kunnen spelen. Ik vind het juist prettig dat ze je de keuze geven.
     
  15. Trajanus

    Trajanus Active Member

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ze staan er niet bij omdat je pro guitar deed neem ik dan aan? Je kan toch met de gewone gitaar wel die songs nemen?
     
  16. nnndoh

    nnndoh Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar dan moeten ze niet ernaast ,( rock band 3 version ) zetten
     
  17. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    maar rockband 3 version wil zeggen dat het compatible is voor de pro-guitar, alleen is bij de release al gezegd dat elk nummer 80 points extra kost voor pro guitar/bas
     
  18. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    En keys natuurlijk ;)
     
  19. nnndoh

    nnndoh Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    gevonden en gezien ja, en uiteraard me punten op :mad:
     
  20. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Voor pro keys volgens mij niet hoor.
     

Deel Deze Pagina