Ja maar Galaxy is sowieso een speler toch (iig die ga ik dan alleen spelen) dus heb dan aan een nunchuck genoeg. Het gaat me meer om al die gare mini games spelletjes, vraag me af of je daar een tweede nunchuck nodig hebt. Anders haal ik gewoon zo'n grote combi pack met twee van die dingen + Wii en andere zooi in een pakket.
Ja veel minigame spelletjes kan je wel met aleen een wii-mote spelen, maar rayman raving rabids of iets dergelijks heeft dan weer wel een nunchuck nodig dusja.... Eergisteren Madworld uitgespeeld, echt prachtig spel hoor, echt een aanrader als je van wat actie houdt!
weet iemand hier nog een goed/leuk Nintendo forum? (niet dat deze niet leuk is, maar eentje met heel veel info/tips zou wel handig zijn )
Jeeeej, ook eindelijk een wii gekocht. Morgen komt ie aan. Moet eerlijk zeggen dat ik toch wel die echte Nintendo spellen gemist heb..
Hoe werkt het trouwens qua savegames opslaan op de Wii. Heb je een memory card voor nodig of niet? Werken die van de Gamecube ook gewoon?
Je gebruikt gewoon het interne geheugen van de Wii. Alleen als je een Gamecube game wilt spelen heb je een Gamecube Memory Card nodig.
Oké, thanks! Vanochtend een zwarte Wii met Mario Kart gekocht + extra Wii mote met Wii Play. Van de week even Super Smash Brawl kopen. En dan Brain Trainig goedkoop vinden voor me ma en dan inpakken en onder de kerstboom.
Heb laats met me vriendin ook maar eens een WII gekocht. Bevalt goed. Gebruiken hem lang niet zoveel als de xbox (lees we gebruiken hem lang niet zoveel als ik xbox) maar wel heerlijk gezellig met zijn twee. Super Mario bros WII is zeker leuk met zijn twee en de nieuwe super mario collectie is ook een echte aanrader zeg! Heerlijk ouwe topper.
helemaal mee eens. hier ook een wii en een xbox360, xbox360 wordt gebruikt voor online met kameraden en games als GTA, Fable etc., Wii staat lang niet zo vaak aan maar zijn wel een aantal die gewoon echt goed blijven (wel een vereiste dat je met z'n twee of meer speelt) zoals: -new super mario bros wii -mario kart wii -donkey kong country daarnaast vermaakt mij zusje zich prima met games als epic mickey (toch maar gekocht) en nog steeds mario galaxy
Afgelopen weekend samen met mijn vriendin ook een Wii aangeschaft. Heb Wii fit plus, Wii sports en Wii party. Zitten best wel grappige dingen bij Ben alleen wel benieuwd hoe lang die spelletjes leuk blijven. Worden hier trouwens niet zoveel spelletjes verkocht 2e hands volgens mij. Zie bijna niets. Hebben jullie nog aanraders? Naast de games die ik al heb lijken de volgende games me ook wel wat: Mario Party 8 Wii Sports Resort Super Mario Galaxy 2 New Super Mario Bros. Wii donkey kong country Iemand ervaringen met deze games? Zijn ze je geld beetje waard ?
The Legend of Zelda Twilight Princess Super Mario Galaxy 1 natuurlijk. Super Smash Bros Brawl. Aanvullingen op je lijstje En die party games ben je idd snel zat.
zou Wii Sports resort niet doen. je hebt wii sports en wii party al en die spellen zijn niet echt iets dat je steeds weer gaat spelen. leuk voor een paar keertjes en dan is de lol er ook wel weer vanaf. Als ik jou was zou ik ook eerst super mario galaxy 1 kopen, heb zelf ook 1, en dat is me hier aangeraden, omdat als je 2 hebt gespeeld 1 niet meer leuk is NSMB en DKC zijn echte aanraders! dat zijn echt spellen die eigentijds zijn en dus altijd wel kunt spelen. (heb zelf Super mario op de snes jaaaaren gespeeld, en NSMB is daar gewoon een moderne versie van)
Wario: The shake dimension gespeeld. Leuke game voor wat ik tot nu heb gespeeld, wel erg kort volgens mij. Maar de game ziet er geweldig uit, 2D, cartoony stijl en de filmpjes die erin zitten, lijken net alsof je naar een tekenfilm kijkt. Eerst Donkey kong uitspelen.
Oke dankje wel. Wii Resort ziet er wel grappig uit op plaatjes Misschien kan ik hem keer ergens goedkoop krijgen dan. Je kan niet echt ergens goedkope 2e hands spelletjes vinden voor de Wii lijkt het wel. Zoals op deze site voor de Xbox. Dat is wel jammer
de enige echt goede spellen op de Wii zijn dan ook van Nintendo zelf. En deze kosten altijd wel wat, zelfs voor de gamecube kan je daar al gauw nog 25, 30 euro voor krijgen.
Nee, klopt! Misschien met een beetje mazzel op marktplaats ofzo. de Nintendospellen, zoals die van mario etc, die zijn standaard 50 euro. Die dalen niet in prijs zoals de xboxspellen, maar blijven altijd 50/45 euro. (dat zie je bijvoorbeeld aan super mario galaxy, die is nog steeds 50 euro terwijl super mario galaxy 2 onderhand ook al een jaar uit is)
Dat is wel minder. Dat apparaat zelf + accessoires die je nodig hebt zijn al vrij prijzig. Wordt dus weer een dure grap allemaal