hee ik kan niet online spelen. want als ik in het begin de gebruikersvoorwaarden accepteer enzo dan ga ik verder en dan staat er foutcode 10001 en erboven staat je bent te jong om dit te kunnen doen. ik kan wel carriere spelen alleen de rest kan ik niet. hoe hebben jullie dat gedaan? en hoe kan ik dit oplossen? greetzz sander.
Wat een f*cking geniaal spel is dit zeg , net na 4 keer overnieuw starten de tijd van een vriend gebeat. En dat geeft best veel voldoening\o/\o/\o/\o/
nope hij komt morgen pas uit nog steeds te downloaden maar nog niet te spelen..... Heb weer zin om de game op te pakken. Heb hem sinds een tijdje nu 1000g. Lolz voor parents controle!
ik wil dit spel misschien voor de PC kopen, maar bij de systeemeisen staat dat je minimaal 2.4 GHz nodig hebt, werkt het spel ook goed als ik 2,19 GHz heb en gewoon een goede videokaart enzo van 2GB
Ieder moment van de dag race ik online in een volle bak, servers zitten binnen een paar seconde vol. Voor mij klinkt het dus vreemd om te horen dat er weinig mensen online zijn...
Erg tof/ verslavend spel, maar ook erg pittig. Zit ik op het puntje van mijn stoel, knal ik nergens tegen aan en heb ik ook redelijk wat bochten goed kunnen nemen. Heb ik bv een tijd van 2.25, heeft een vriend een tijd van 2.05.. :') Heeft er nog iemand tips? de eerste arcade NFS games gingen mij toch een stuk beter af!
Welk event? Vind het zwaar irritant dat Lequero mij express verbeterd. Kan ik trouwens wel die Autolog Alert uitzetten?
Wat bedoel je? Ik wil gewoon dat hij overal jouw tijden verbeterd, ik ga 't niet eens proberen. Dan zie ik die tijden staan en dan denk ik:{. Maar dan denk ik ook, ik maak je wel af met Kanes Wraith, of Supreme Commander 2 ofzo. Oh en met UT3 win ik ook wel =)
Omdat je uit de party ging en me daarna opeens verbeterde met iets. Bij de meeste events heb ik maar 1 poging gedaan.
Ja had je een bericht over gestuurd, maar je zoekt naar verbanden die er niet zijn. Ik ging uit de party omdat er even later bezoek zou komen. Een vriend van mij die niet op mijn verjaardag kon komen en daardoor maandag avond nog even een biertje moest doen. Dat ik jouw tijd had verbeterd was puur toeval, race ging lekker en ik zag het ineens. Btw even offtopic , meerdere invites sturen per uur heeft geen zin. Als ik niet kom betekent dat a) ik heb bezoek, b) geen zin in chatten, c) ik zit al in een party waarbij je dan kan joinen als hij open is
Stuurde hem nadat je me verbeterde. Zal geen invite meer sturen aangezien ik wel ff andere games ga doen tot ik jouw en Lequero kan verbeteren.