[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fantastic

Fantastic Guest

Yellow, zoek een guild voor HC runs.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Je hebt groot gelijk. Mijn huidige guild is bepaald niet hulpzaam en ik moet nog tot zaterdag wachten en wat gaan we dan doen: Ulduar. 8) Ik moet daar nog wel veel, maar come on. :cool:

Ik heb met die RL kennis afgesproken dat we de eerste weken, tot vlak na de jaarwisseling, zouden kijken wat de guild doet. We hebben namelijk een guild op het oog waar we eerder al mee hebben samengewerkt in ICC 25. Equality heten ze als ik het goed spel. Vermoedelijk word het die guild, maar het is even afwachten hoe de situatie zich ontwikkelt.

3. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Net de Archaeology mount en pets 'gecraft'. Mijn 106de mount en 99ste pet. :p

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Epic topics niet ;)

5. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Eerste epic binnen (exalted Ramkahen) :)

6. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Valiona/Theralion down :)

Wat een gave fights tot nu toe zeg! Twilight council-dinges is ook echt helemaal de shit, heerlijk chaotisch halverwege met een prachtige nuke-phase op het eind. Helaas raiden we dit kalenderjaar niet meer, maar nu heeft iedereen tenminste tijd om volledig HC geared te zijn, ipv alleen ik in 3 specs :+

Mer ook aan het Raid Leaden dat de gevechten moeilijker zijn, heb neit meer alle tijd om op anderen te letten om te zien wat er anders moet, weird! haha.

7. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Hoe lang duurt een chatacter transfer gemiddeld?

8. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Verschilt. Bij mij heeft het 10 minuten geduurd, en ook eens 4 uur. Naar wat ik heb horen zeggen is het over het algemeen gemiddeld 1 uur wachten.

9. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Misschien moeten we gezamenlijk Dulle een exemplaar cadeau doen. :+

Ik heb Hyjal af! Wat een lange questline. Wel erg tof! Ben nu level 82 1/2. Ook mede door het doen van een aantal instances.

Wilde nu naar het andere begingebied, maar op aanraden van anderen ga ik nu door naar Deepholm.

Ik ben trouwens verslaafd aan het kopen van Fortune Cards. Heel suf, want ik heb er nu 250 gold aan uitgegeven en nog nooit wat gewonnen. 8)

10. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die zijn pokke irritant, ik koop ze ook steeds. :'-( Hoogste is 1gold cad.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Fortune cards?

12. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
  13. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
  14. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet alle delen kopen :
    World of Warcraft
    World of Warcraft Burning Crusade
    World of Warcraft Wrath of the lich king
    World of Warcraft Cataclysm

En dan zou een gamecard wel zo handig zijn voor 2 maanden.

15. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom alle delen? Ik kan toch eerst beginnen zonder uitbreiding?

16. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Niet meer, de hele wereld is nu verandert met Cataclysm.

En je moet nog steeds alles kopen.

Als het goed is kan je via Blizzard de eerste 3 delen heel goedkoop krijgen, maar niet zeker.

EDIT : Nvm, niks via Blizzard.

Laatst bewerkt: 21 dec 2010
  17. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    De verandering van de wereld zit in een patch die iedereen gewoon kan downloaden. Je hebt dus alleen de eerste uitbreiding nodig mits je geen Blood Elf, Draenei, Death Knight, Goblin of Worgen wilt maken. :)

18. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Daar klopt niks van.

Als je nu wil beginnen met WoW. Dan koop je gewoon het basis spel. Hiermee kan je een account maken, en krijg je gelijk 30 dagen speeltijd.

De wereld is met een patch veranderd zodat mensen die geen Cataclysm hebben, ook nog gewoon kunnen spelen.

De expansions brengen nieuwe races met zich mee. Als je een Blood Elf, Draenei, Worgen of Goblin wilt maken, zal je de expansions ook gelijk moeten aanschaffen.

Als je met je basis account level 58-60 haalt en je verder wilt, zal je The Burning Crusade moeten aanschaffen. Haal je 68-70, koop je Wrath of the Lich King en haal je 78-80 koop je Cataclysm om lvl 85 te worden.

De Expansions geven GEEN gametime!

19. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ben alweer een weekje bezig met WoW en heb er weer veeltste veel plezier in :+. Mijn warrior bevalt, heb +- 40 alleen levels als prot geleveld, grotendeels dungeons gespammed. Heerlijk dat random dungeon systeem ook trouwens, instant dungeons ftw! Ik zit nu op level 55 en het tanken gaat me prima af, wel heb ik voor het soloen nu toch maar een arms build gepakt, het gaat allemaal net wat sneller op die manier. Maar vandaag komt het zware gedeelte weer, Outland... Eigenlijk heb ik daar weinig zin in, dus nog meer reden om keihard door te buffelen :D

20. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Yellow, check eens Aeonaxx op wowhead.com en sta verbaasd!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina