Misschien ook interessant om te vermelden dat Chaos Rings tijdelijk verlaagd is van 10 naar 5 euro, toch een van de betere rpg's voor de iphone, ik heb m meteen gekocht iig!
http://games.fok.nl/nieuws/421156/1/1/100/secret-of-mana-uit-op-itunes.html voor veel nog van voor jullie tijd, mijn favo rpg, echt ziek, helaas geen iphone
Ik heb nu The Settlers op mijn iPod staan, wat een game voor €0,79 ! Zijn er nog meer die dit spel hebben, kan het trouwens online?
nog nooit gespeeld maar net gedownload ben benieuwd!!!!!!! Zijn er trouwens nog mensen die imobsters spelen? ik ben er echt helemaal verslaafd aan add me als je speeld: CG78DG
Duran fucking Duran *kots* Anyway hier het lijstje van wat we nog krijgen: 29-12: Fishing Kings 30-12: Laura Jansen – Perfect Live 31-12: Michael Bublé – My Holiday Gift For You EP 01-01: Blof: Wijd Open 02-01: Broken Sword: Shadow Of The Templars The Director’s Cut 03-01: Jacqueline – Live In Paradiso 04-01: Caro Emerald – Live In The Netherlands EP 05-01: Mirror’s Edge 06-01: Armin van Buren – Mirage Mini Mix EP
Heb sinds een paar dagen een iPhone, heb nu een paar van die standaard apps er op staan. Wel nice! Heb ook Rayman 2, dat was echt mijn favo game toen ik 11 was ofzo, dus die moest ik natuurlijk hebben. Speelt alleen wat minder met touch-bediening
Iemand die nog een leuke (2D)platformer-game weet? Vrijwel het enige wat ik tegenkom zijn Angry-Birds rip-offs of van die spelletjes dat je zo hoog mogelijk moet komen. Iets als Locoroco lijkt me ook wel vet(moet er toch wel zijn zou je denken).