http://www.backloggery.com/
Of dit topic.
Ik moet nog.
- Bioshock 2 - ooit aan begonnen, maar ja... het is geen Bioshock 1
- Brutal Legend - Voor €7 gekocht. Kwam em gisteren opeens tegen. Oh ja, die had ik nog!
- Fallout 3 - Aan begonnen, maar nog niet verder willen gaan
- Kinect Adventures - Vermoeiend! Met deze game doen we rustig.
- Kinectimals - De zolder is te koud. (dat is waar Kinect staat)
- Final Fantasy XIII (PS3.) - Alle characters zijn irritant, maar ik wil nog even doorzetten
- Ratchet & Clank: A Crack in Time (PS3.) - Vond de game er opeens lelijk uitzien. Sindsdien afgeleid geworden door andere games
- Persona 3 Portable (PSP) - Ben ermee bezig
- Monkey Island 2 (XBLA) - Paar maanden geleden gekocht. Nog nooit gespeeld
- Machinarium (Steam) - Pas sinds gisteren. Tsja, 5 PC games die je wel leuk lijken voor $1.
- Braid (Steam) - Zie hierboven. Altijd al willen hebben
- Winterbottom (Steam) - 0,39! Kom op! Op de 360 leek ie me al leuk, hoe kun je het dan voor die prijs laten liggen
- Osmos (Steam) Zie Braid
- Sam & Max (PSN) - Met Playstation+ Gratis gekregen. Eerste 5 minuten van de 6 episodes gespeeld. Daarna nooit meer opgestart
- Lord of the Rings Online (telt dit mee? PC) - Pas gedownload. Moet nog kijken of het wat is
- En nog wat random games die ik via Playstation+ heb gekregen - Critter Crunch, Wipeout HD, Cuboid etc. Geen motivatie voor.
Games die ik wel uitgespeeld heb, maar nog wel eens naar terug wil keren voor wat resterende achievements
- Halo: Reach
- Red Dead Redemption
- Blur
- Just Cause 2
En dan heb je natuurlijk nog muziekgames waar altijd nog wat uit valt te halen, maar die kan je niet echt uitspelen dus dan zal ik ze maar niet posten.
En aangezien ik gratis zooi nooit weet te weerstaan geef ik me ook iedere keer voor iedere denkbare beta op. Ook al heb ik nog genoeg games liggen waar ik al voor heb betaald. Ook al interesseert de game me niks.
Laatst bewerkt: 22 dec 2010