Ik denk nog steeds dat het gewoon meerdere personen zijn die The Stig spelen. Lijkt mij logischer, maar van mij mag het wel gewoon onbekend blijven.
Tuurlijk zijn het er meer. Daarom ook dat pak. Zo kunnen meerdere mensen een tijd rijden zonder dat er klachten komen over traagheid van bepaalde jongens en dus een oneerlijke ranglijst. Zijn naam is ook al langer bekend trouwens. Volgens mij was het ook Kovalainen die ooit die Renault F1 over de baan joeg in het Stig pak.
Hij stond ook op de getuigenverklaring voor de politie van Hammond's ongeluk. Dus het is niet onmogelijk. Daarnaast gaat het gerucht al veel langer dat hij het is. Mooie van the Stig is dat je het meerdere personen kan laten zijn. Zo kan elke fabrikant zijn eigen testcoureur sturen om het maximale uit de auto te halen.
het is al een paar jaar bekend dat hij het oa is. er zijn er sowieso meerdere. Schumacher is het ook geweest in amerika heb je die dikke
Iemand al wat van Top Gear US gezien? Ik heb ze wel al gedownload maar heb nog geen tijd gehad om ze te kijken.
Ik dacht er vanmiddag nog aan, maar was hem vergeten aan te zetten. Nouja, dan maar morgen kijken, dan is ie er tenminste in HD.