Eternal Sonata (Trusty Bell: Chopin's Dream)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ms. Smith, 1 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb de game weer opgepakt. Moet hem nog steeds uitspelen en wil hem sowieso op 1000 zetten. Heb echter een paar vraagjes:

    Ben nu in de Unisol dungeon op de 10e vloer. Active party is 81 (Allegretto, Viola en Jazz). Moet ik daar nog levelen of is het zo genoeg? Moet sowieso nog die monsters killen om de 99.999.999 gold te verdienen.

    Volgens mij heb ik alle items, score pieces en Ezi items die ik kan halen al gehaald in deze PT. Kan ik ergens zien welke Score Pieces ik al heb?

    * Pirates's Treasure kan ik pas in Encore halen toch?
    * Kan ik Soul Released nu nog halen?
    * Moet ik Xylopone's Treasure in 1 PT halen en zo ja, kan dat nu nog?
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Niemand?
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik wel antwoord willen geven, maar het is zo lang geleden dat ik degame gespeelt heb dat ik het echt niet meer weet.:+

    Ik kijk vaak op xbox360achievements.org voor dit soort dingen; bij hun achievement guide staan vaak zeer nuttige tips over dit soort dingen.
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Ik heb de Unison Dungeon uitgespeeld op level 85 ofzo, dus het is te doen. Die 99.999.999 Gold moet je op een bepaalde floor halen waar van die gasten met 6 miljoen per gevecht rondlopen.

    *Pirate's Treasure kan pas in Encore, idd.
    *Soul Released kan je niet halen in de eerste run, aangezien je niet terug kan warpen naar Fort Fermata, dat kan pas in de tweede run.
    *Xylophone's Treasure is de vervolgquest op Soul Released, dus die kan dan ook niet in deze run.
     
  5. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.476
    Leuk Bevonden:
    901
    Dat hele fimpje heb ik dus finaal gemist he :+ Zie hem nu (2 jaar na het uitspelen van ES) voor het eerst. haha :thumbs:
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Thx. Ben bijna 85 en dat moet ik wel halen als ik de rest van het gold farm. Unisol zuigt en is steeds hetzelfde dus wil de rest gewoon skippen en alleen de chests nog halen en dan de bosses downen.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb nu 24 scores pieces en moet er nog 1 in de Unisol. Heb ze dus allemaal maar zag dat je ze ook allemaal in de 2e PT kunt halen.

    Edit: uitgespeeld nu en nog 5 achievements te gaan in Encore. Moet ik voor die trading achievement ook eerst beginnen met die Rat Tail. Of kan ik gewoon daarmee beginnen zodra ik de Heart Pendant krijg? Ik kan namelijk een Aria Key krijgen als ik de eerste set trading of maak maar ik weet niet of ik deze nodig zal hebben?
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2010
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Is het verstandig om je partylevel op 6 te zetten tijdens Encore? Of kan ik dat beter later in de game doen?
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Ik heb het meteen gedaan. Kan je tenminste meteen counteren en dikke combos maken.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Thx. Werkt idd beter. Sowieso in de boss battles. Ben nu in act 2. Als ik die laatste achievements zo zie hoef ik de Dubble Reed Tower helemaal niet meer te doen!?
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Ik zit nu in Fort Fermata, maar heb al 2 weken niet gespeeld (of misschien meer). Binnenkort weer eens oppakken. Moet daar fftjes goed doorlevelen, want voor je het weet zit je weer in dat kut piratenschip. :+
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Alles is beter dan die laatste dungeon ;)
     
  13. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    De game helaas weinig aangeraakt de laatste tijd. Met name omdat ik het te druk heb om even mijzelf te verdiepen in een RPG. Dus ik speel sneller een potje Rock Band of FIFA dan dat ik een RPG speel :mad:.

    Zit nu wel halverwege chapter 4 met een kutparty, ik hoop misschien in mijn vakantie nog wel wat te kunnen doen. Alleen ben ik wel weg met wat maten en om dan nou ES te gaan spelen...
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik zag dat ik mijn laatste achievement precies 2 jaar geleden had gehaald toen ik vorige week weer een achievement haalde. Wil toch de game afmaken anders blijft hij hier maar liggen :)
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Die einddungeon van de main game? Die was zo easy en kort dat ik hem helemaal niet erg vond. :+

    De Mysterious Unison daarentegen was enorm slaapverwekkend, en ik ben zelfs richting het einde gewoon alle enemies gaan skippen en door de etages gerend.
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik bedoelde de Unison. Die was echt zo saai. Op een gegeven moment ben ik ook maar doorgerend. Was toch al lvl90 en de eindbazen waar erg makkelijk. Echte eindbaas daarna was een walkover. Die deed nog amper damage...
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Heb ff je post aangepast in verband met spoilers. Alhoewel er vast nog weinig mensen deze game uit zullen spelen. Ik moet er iig niet aan denken de Mysterious Unison op Encore te spelen.
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee moet ik ook niet aan denken. In Encore hoef ik de laatste tower waar de echte eindbaas (;)) zit toch helemaal niet meer te doen als ik 1000/1000 wil halen?
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Nee, alleen de sidequests, EZI Pieces en de Score Pieces.
     
  20. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.476
    Leuk Bevonden:
    901
    Even een vraagje;

    Ik heb de game een aantal jaar geleden gespeeld zonder guide of wat dan ook en gewoon de game doorlopen.

    Kan ik iets vergeten zijn te doen in de eerste PT zodat ik in een tweede alsnog niet alle achieves kan halen?

    Unison heb ik wel gedaan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina