[XOne] Need for speed: Hot Pursuit

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 15 jun 2010.

  1. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Zat net op internet naar m'n foto wall te kijken, en vond deze (voor de achievement) eigenlijk nog best aardig gelukt. :)

    [​IMG]
     
  2. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, leuke picca, war zie je je fotos op 't internet?
     
  3. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een EA account hebt kun je Hier inloggen om je zooi te bekijken.
     
  4. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Had verwacht dat je die Amerikaanse vlag daar bij die vuurtoren als achtergrond zou gebruiken. :+
     
  6. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    Word op fok wel een "kappers auto" genoemd, ik heb een keer als bijrijder in zo'n BMW gezeten en 't was genieten hoor.. Net een achtbaan enzo bij het versnellen, toch vind ik een 3 of 5 serie stukken leuker :)

    [​IMG]
    Foto gemaakt want... tja toch 't klassieke nfs gevoel, sowieso heb ik dat bij 't hele spel. 't ownd gewoon hard

    één minpuntje is er wel, door trial & error moet je leren of je een bocht gewoon vol kan nemen of moet driften, dus das wel puzzelen. Driften gaat minder snel maar je bouwt wel weer je acceleratie meter op.. keuzes..
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2010
  7. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan met één disc toch wel met twee accounts online. Dan kan je toch gewoon zo´n pass erbij kopen? Of is dat niet mogelijk?
     
  8. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Kan je auto's tunen?
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    !!Martin!! ? Ben jij het stiekem?
     
  10. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je met tunen enkel de kleur veranderen bedoeld wel ja. :+
     
  11. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    WTF :D Wat bedoel je?
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Valt er voor de rest niets te tunen?
     
  13. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee.

    Trouwens wat mensen die ik kan toevoegen om samen wat te racen?:)
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Toch wel jammer dat er niet ff wat andere wielen onder vallen te zetten.
    Dat was het eerste wat ik bij elke aankoop bij Forza deed, ongeacht of ik de auto ging tunen of niet.
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Tja inderdaad, vind het ook wel een gemis. Vond het altijd wel leuk om een M3 E46 ofzo op te fokken.
     
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Holy shit, wat is die hot pursuit mode later moeilijk zeg, vooral de SHOCK & AWE missie8)8)8)8)
     
  17. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Metalsonic, wat een kwijl shots op de vorige pagina. Die omgeving is echt één van de betere, weinig racers kunnen dit beter. Details zijn echt heerlijk...
     
  18. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, ik zal binnenkort weer eens wat fotos maken. Leuk dat ze worden gewaardeerd. De fotos laten mij goed zien waarvoor ik NFS zo mooi vind. Lekker uitgebreide landschappen, exotische tracks maar ook stukjes door de woestijn of een bos. Verschillende soorten landschap, verkeer, snelheid. Ach dit is gewoon de Need for Speed zoals ik hem mij herinner van vroeger. Ja ik weet dat je toen niet "moest" driften, ook elementen van Burnout zaten er toen niet in. Maar toch, dit spel is echt heerlijk arcade, dikke fun game!
     
  19. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Inderdaad genoeg variatie in het landschap. Bij bovenstaande foto zie je in de lak de andere zijde van de brug spiegelen. Foto lijkt rijdend gemaakt en op sommige momenten gaat het echt heel hard, toch knap dat ze dit soort details nog weten neer te zetten, zeker omdat de speelwereld vrij groot is. Je zou dan zeggen dat ze ergens concessies moeten maken om de framerate stabiel te houden.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2010
  20. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Man wat een spel, terwijl ik in een party zit met o.a Lequero en Denvan waarbij mijn vocabulaire aan scheldwoorden vergroot wordt begrijp ik de frustratie. Wat is dit spel soms "bloed onder de nagels vandaan halend moeilijk". Neem nou een Hot Pursuit race:
    - andere (CPU) spelers recoveren altijd heel snel van een crash
    - politie blijft terug komen en heeft 't vooral op jou voor zien
    - naast dat je in leven moet blijven, dien je ook nog voor een bepaalde tijd bij de finish te komen voor gold, die zie je niet, maar er was een race waarvan ik wist dat als ik iets voorbij 5.12 zou aankomen bij de finish de nummer 2 ineens achterelkaar kon versnellen en mij dan nog inhaalde.

    En dan zijn er de "preview" races, in een bepaalde tijd de finish halen met een snelle bolide. één of twee kleine / lichte stuurfoutjes kan nog, maar als je meer maakt dan is het toch echt geen gold. Dit spel is soms zo moeilijk dat ik denk "waarom doe ik dit spel nog".

    Na vele pogingen (koppig als ik ben) word de vraag gelukkig beantwoord, de voldoening als je dan ineens een tijd neerzet van 1.42 van de gold partime 1.48 is schitterend!. Erg "rewarding" en dan werd ik eigenlijk nog geprikkeld om hem nog eens te proberen omdat ik één bocht niet helemaal super nam.

    Dit spel, ge-ni-aal _O_

    nog een gouden tip, met dank aan Lequero :
    - Drift door gas los te laten en dan vol het gaspedaal in te drukken en tegelijkertijd te sturen, in de drift dien je steeds met de left stick van links naar rechts te gaan. Nu kun je bochten snel nemen tot wel 300 k/m in plaats van 200 k/m, dat vooral veroorzaakt wordt doordat je dus eerst afremt. De methode van snel driften vergt wel veel geduld en oefening, heb het ook nog vaak dat ik een bocht door wil driften maar dat hij niet drift en ik gewoon rechtdoor blijf rijden.
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2010

Deel Deze Pagina