1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Dat is natuurlijk nog maar afwachten...
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nee dat is al bekend, het zijn 4 nieuwe mappen waarvan 2 gebaseerd op levels uit de SP + nog een Zombie map
     
  3. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Is dat dus 4 nieuwe + zombie
    of 4 nieuwe waarvan er 1 zombie is??
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    4 nieuwe + zombie

     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2010
  5. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Gelukkig dat ze geen mappen hebben genomen uit bijvoorbeeld WaW, vond dat toch echt zo ontzettend lui van IW, ongeacht of de "community" erom vroeg. Anyway ik ben benieuwd naar Stadium, lijkt me een wat meer moderne setting iets waar ik wel een fan van ben, hopelijk zijn de mappen ook wat kleurvoller...
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik zou best ook wat oude mappen erbij willen (Dome bijvoorbeeld, dat was altijd een gekkenhuis :+ )

    Maar dan niet voor de volle mep. maar bijvoobeeld 5 ouwe mappen voor 800msp zou ik zeker niet afslaan
     
  7. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ik niet, heb geen zin meer in dat soort dingen. Het lijkt dan ook wel een beetje alsof ze geen nieuwe maps meer kunnen verzinnen. En Dome was inderdaad altijd een gekkenhuis8)
     
  8. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    FFA: Degene op de tweede plaats had 5 kills :').

    Hij staat in m'n fileshare.
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Oude mappen en dan nog betalen? Nee. Dat heb ik eerder gedaan.

    In MW2 was dat ook zo. Betalen voor oude mappen die je kunt dromen. Vond ik echt belachelijk. Hoop dat ze dat niet gaan doen met Black Ops.
     
  10. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    laat ze eerst ff de connecties+ spawns fixen, first things first


    waar de fack is black ops mee bezig, ik word gewoon 4 potjes achter elkaar gedisconnect, steeds kon ik het mijn contract halen(9 famas HS) en dan vlak voor het einde werd ik weer gedisconnect en kan je die contracten weer opnieuw doen en hij heeft ook niks onthouden verder, maar uiteraard zijn er wel 4 losses bij.
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2010
  11. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik vind 1200 punten voor een mappack te belachelijk voor woorden, en dit komt van iemand die veel DLC aanschaft. Ik speel sowieso geen MP in Black Ops, op de zombiemodus na en daar zit voor mij het probleem. Ik wil die zombiemap los aan kunnen schaffen. Ik heb zelfs twee legale exemplaren thuis liggen van Black Ops, om samen met met mijn vriendin een beetje royaal zombies te kunnen knallen ipv split screen. Waarom zouden ik en mijn vrienden 1200 punten neerleggen voor 5 maps, waarvan we er eigenlijk maar 1 willen hebben?
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2010
  12. brammeke89

    brammeke89 Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap je punt, maar ik snap ook dat ze het als pakket doen... maakt meer winst natuurlijk. Maar goed, ik vind het beetje jammer dat je weer extra geld moet betalen... al zal ik het wel doen, omdat ik uitgekeken raak (of eigenlijk al ben) op deze mappen...
     
  13. n13lsz

    n13lsz I am a Freak

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nadat de map packs nog een beetje normaal wilt spelen moet je ze wel kopen. 85% van de spelers online koopt de map packs en als je dan op een nieuwe map komt wordt je gekicked. Het duurt dan weer een behoorlijke tijd voordat je in een volgende game zit. Daar zit ik nooit op te wachten, en dat is eigenlijks de enige reden waarom ik de belachelijk dure map packs altijd koop.
     
  14. x danny x nl

    x danny x nl Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee hoe je k/D kan zien ik deed playercard en dan combat record maar dat klopt niet want er staat dat mijn hoogste kill streak 3 is :confused: terwijl ik cobra en zo al heb gehad ( niet uit carepackage)
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Daar staat je win streak, killstreak zie je op de weapons tab van de combat record
     
  16. Munnie

    Munnie Guest

    Dus het gaat hetzelfde als bij cod 5? :emo:
     
  17. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    zat je toevallig telkens met dezelfde mensen in een game? zo ja, mischien dat er 1tje van de tegenpartij vlak voor het einde de boel belazerde ??
     
  18. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Het was beter geweest, naar mijn mening, als ze hardcore ricochet HQ hadden gedaan, want nu word ik achter elkaar gekillt door teammates, dit doen ze dan 2x en dan kijken ze uit. Anders worden ze gekicked.
     
  19. Foals

    Foals BOMBHASBEENPLANTED!!

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alle mappacks gekocht van CoD4 en MW2 maar nu doe ik echt een keer niet mee aan die winstmakerij. 1200 punten is me gewoon veel te veel geld voor een paar nieuwe grafische mapjes en dat terwijl de multiplayer absoluut niet van magnifieke kwaliteit is.
     
  20. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik ga er dit x ook niet in mee. Raak black ops al haast niet meer aan zoveel connectieproblemen.

    Ik had bij DLC altijd het idee dat het een toevoeging was voor de mensen die een spel erg graag willen spelen. Als je fatsoenlijk een jaar COD wilt spelen zul je nu al zeker 2 x 15 euro extra moeten afrekenen.

    Verder staat dat bedrag ook niet in verhouding tot wat je krijgt.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina