Vandaag (21 december) op Xbox Live Daily Deal: Red Dead Redemption: Liars and Cheats - from 800 to 400 MSP Red Dead Redemption: Legends and Killers - from 800 to 400 MSP Red Dead Redemption: Undead Nightmare - from 800 to 600 MSP Red Dead Redemption: Undead Nightmare Collection - from 1600 to 1200 MSP Ik geloof voor zowel Gold- als Silver-leden.
Daaaaaaaamn!!!! Ik check net op XBL, en idd. Ik ga gewoon voor de UN pack alleen...600 punten is een fucking steal!!! Ik speel de game verder vrijwel nooit online dus Undead Nightmare alleen is genoeg.
60 euro voor RDR zie ik op Live. Heb 2100 punten gehaald en UN en BC2: Vietnam gehaald..vietnam wilde ik sowieso nog, en 600 voor deze RDR is gewoon een steal!!!!
Die Undead Nightmare is echt geweldig, voor 600 punten is dit gestoord goedkoop en echt een must. Ik doe nu die Zombie Horde online, geweldig.
Ik zit met een heel klein probleemje, namelijk het volgende. Al een tijdje heb ik de Singeplayer van Red Dead Redemption op 100% uitgespeeld, maar m'n broer wil hem ook nog graag een keer spelen. Ik vind het nogal zonde om dit er zomaar vanaf te gooien, aangezien je maar één savegame tegelijk kan hebben. Is het misschien een mogelijkheid om mijn savegame tijdelijk op een USB-stick te zetten? Dan kan mijn broer een savegame maken en als hij klaar is, kan ik die op de USB-stick zetten en die van mij weer op de Xbox en dan tegelijkertijd terug in het spel zetten. Is dit mogelijk door gewoon 'Remove' te gebruiken? Als iemand een simpelere oplossing heeft, is die natuurlijk altijd welkom.
Daarnaast kan je toch drie saves aanmaken in RDR? Spreek af met je broer dat hij alleen de het 3e slot mag gebruiken en dat jij de eerste twee gebruikt.
Toch is de optie van Dulle beter, per ongeluk op de derde save saven kan echt wel een keer gebeuren en dan issie echt zuur. Beter gewoon eigen gamertag aanmaken even.
Heb ik nou met een bug in Undead Nightmare te maken? Blackwater was overun door zombies. Dus ik ga terug en heb nu nog één zombie te mollen,maar die zit dus ergens waar ik niet kan komen...het is in hetzelfde gebouw als je safehouse daar, ik kan niet bij de zombie komen en ik heb alle kamers gecheckt waar ie zou kunne zitten. Zit ie niet. Maar ben even het stadje uitgegaan en toen weer terug...toen moest ik het even overnieuw doen,maar de zombie zat nu gelukkig niet daar.
Eindelijk begonnen met deze game. Moet zeggen dat de spelwereld echt heel mooi gemaakt is, je wordt af en toe gewoon 'gedwongen' om stil te staan en te genieten. Heb al best veel gewoon rondgereden op mijn paard om maar gewoon door het landschap te kunnen rijden. Deze game weet het Western sfeertje echt heel goed neer te zetten. De weerseffecten zijn ook fantastisch, vooral de bliksem. Prachtig hoe het hele landschap oplicht bij een bliksemslag. Verder is de spelwereld totaal niet 'leeg' ofzo, het is heel dynamisch. Echt veel random events; zo kwam ik een vent tegen die bij zijn doodgeschoten vrouw zat te treuren en daarna besloot om zijn eigen leven ook maar te eindigen, kwam ik een cowboy tegen die een lift wilde maar toen besloot mijn paard te jatten en zie je vaak mensen overvallen worden. De freeroam is echt top. Maar de missies vind ik tot nu toe tegenvallen. Die van Bonnie zijn nog wel enigszins gevarieerd, die leren je namelijk de basics. Maar bij die marshal uit Armadillo komt het weer erg op hetzelfde neer zoals het in GTA ook was, krijg echt weer het GTA-gevoel bij die missies, op een negatieve manier. Hopelijk verandert dit nog.
Wacht maar, nog een paar uurtjes spelen en je hebt ze allemaal 10x gezien. Die random events beginnen ook vrij snel te vervelen hoor...
Het zijn idd vaak dezelfde maar ze beginnen me nog niet te vervelen. De missies begin ik wel wat leuker te vinden trouwens. Gevarieerder en spannender. Moest verder ook nog een of andere ouwe vent helpen met een boeketje samen te stellen voor zijn vrouw. Ben ik de halve wereld afgeweest voor die planten, kom ik erachter dat die vrouw gewoon allang dood is en haar skelet op een stoeltje is gezet. Toen heb ik die vent gewoon vastgebonden en in het moeras gedumpt(zelfs toen bleef ie nog over zijn vrouw lullen). Idioot. Die opmerking van John Marston was wel mooi tegen dat skelet, 'You look no older than 30, ma'am'
Dit is wel heel triest en fun verziekend zeg in Undead mode... Zodra die tijd op is, dan ben je dus gewoon de lul. Zombies blijven onneindig komen en je gaat dus sowieso dood, spijt me maar das fucking triest. Er staat zelfs nog dat de coffins niet meer zullen respawnen en teammates niet revived kunnen worden, ok..geen probleem. Maar er staat NIKS over dat die tyfus zombies oneindig blijven komen. Mooi kut zeg...zo dan.
Iemand die af en toe wat cheevo's van de Undead Nightmare DLC wil boosten? Met name die waar je 8 unieke spelers moet killen in land grab.
Gister geprobeerd online te gaan, maar kwam alleen met friendly naar binnen. Op Normal of Hardcore kreeg ik telkens de melding dat er geen connectie gemaakt kon worden met de other players. Iemand een idee hoe dit kan?
Omdat me gold verlopen is, en ik dus een paar dagen geen Halo kan doen, dacht ik: Ik ga RDR weer eens opstarten. Ik zag dat ik nog een achievement moest dat je de US Marshals moet ontwijken op een Hungarian half-bred. Dus ik mayhem veroorzaken keer op keer. En telkens rondrijden en hopen dat de Marshals me vinden. Maar de hele tijd gebeurde het niet. Totdat ik erachter kwam dat ze ook niet achter je aan komen als je de US Marshal of Bureau Uniform aan hebt. En ik heb dus die Marshal outfit. Zucht