Tja hij is er toe in staat! Maar ik denk dat het toch een Dazzle'tje wordt, kwaliteit daarvan is ook ietsjes beter.
Best prijzig, zo'n dazzle'tje... Kun je met een dazzle video creator beelden van de 360 opnemen of heb je daar een andere voor nodig?
Het kan op verschillende manieren, ligt eraan wat voor Dazzle je koopt. De meest gebruikte manier is om drie audio/video-splitters te gebruiken. Daarna heb je nog een composietkabel nodig waarbij de uiteinden gelijk zijn. Even simpel aan elkaar linken en dan kun je de Dazzle in je PC proppen dmv USB. Je krijgt dan beelden door van wat je op TV doet, deze kun je opnemen en bewerken met Pinnacle Studio.
Heb gewerkt vandaag en ik zal wss any moeten doen omdat Alpine er niet is dus ik pas. Wil geen nederlagen op mijn geweten hebben.
@Viktortje FC Rillion één team, één taak. Dat is clubcompetitie winnen, beter hou je je gedeisd in dit topic. We zien jullie wel weer in de clubcompetitie.
Haha gefeliciteerd, een kerstcadeautje van onze kant maar hè bryan had 3 goede reddingen, wij een achtelijk eigen doelpunt en 2 tegen 5 is gewoon niet te doen! Nog een weekje of 2 en dan zijn de coronaatjes een heel stuk verder!
Dan doen we nog een keer een potje! Met onze sterspeler cheesie Union erbij, zijn inbreng was misschien wel cruciaal geweest, daar weten jullie alles van!
Zegt de man die zijn club kut vond dus met ons wat wedstrijdjes wou meespelen_0/ Wij hebben hem in de chat meegemaakt, en waren het over eens dat het een scheldend triest mannetje is. Maar ik ga er geen woorden meer over vuil maken, zeker niet in dit topic.