1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[COD: BO] Glitches, fouten.

Discussie in 'Algemeen' gestart door 1var, 9 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knakkieworst

    knakkieworst Gearhead

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of het aan CoD ligt maar sinds ik hem heb, wordt ik tijdens de matchmaking of midden in een potje van xbox live afgegooid. (Disconnected from Xbox Live).
     
  2. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0

    Gewoon tijdens het spelen.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat ligt idd aan deze game.
     
  4. Nickolai

    Nickolai Life is simple

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    jeeuhj ook bug meegemaakt:+ met de valkary missle/launcher.
    Hoe of waar ik ook schoot, het explodeerde gelijk8) en had na elke suicide weer 2 missles.

    Uiteindelijk 6 suicides door het proberen:+
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Vriend van me had dat vrijdag ook, die werd helemaal gek :lol:
     
  6. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    De graphics kwa multiplayer zuigen egt hard ballen man, pff lijkt wel alsof ik socom speel op de ps2.. jammer, maargoed verder vind ik de multiplayer wel goed in elkaar zitten dus het trekt enigzins een rechte lijn
     
  7. Foals

    Foals BOMBHASBEENPLANTED!!

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ie al genoemd is, maar ik speel wel eens met m'n broertje (eigen gamertag) splitscreen online en de namen die hij aan zijn custom kits heeft gegeven, heb ik nu :{ Niet zo heel erg, maar wel vrij irritant als je net elke kit een naam hebt gegeven..
     
  8. Kilian002

    Kilian002 Smell you later!

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook wel eens! Zwaar irritant!
     
  9. Rubinioow

    Rubinioow Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren 2 glitches gehad, zowel online als in de singleplayer.
    Online bleef de attack helicopter van de tegenstanders doelloos rondjes vliegen, zonder te schieten, maar hij kon ook niet gelocked worden.
    Singleplayer, dat level dat je in die boot zit, volgens mij zoek je dan de Soviet connectie in Loas, maar je stapt automatisch uit die boot, ik bleef rustig doorschieten met die boot.
    Toen ik dus uit die boot stapte bleef het geluid van het schieten maar doorgaan, het hele level door heb ik dat aan moeten horen.
    Dus wil je ook een irritant geluid hebben de rest van het level, blijf schieten met die boot ;)
     
  10. tankless

    tankless Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit had ik gisteren ook @ nuketown had 1tje gestolen van care package ontploft het 6x op mij toen niet meer gebruikt
    vandaag weer gestolen lukte het wel.

    Edit:
    Er is ook een glitch @ Zombies als je wolfjes krijgt word er 1 standbeeld lekker eng
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Die Valkyrie missile launcher bug ook een keer meegemaakt. Echt gruwelijk irritant. 8)
     
  12. Grunt777

    Grunt777 Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan teammates killen met explosive barrels :D
     
  13. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6

    Dat met die boot had ik ook. Was echt zwaar irritant :F:
     
  14. djpj

    djpj Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige die hier last van heeft of kloppen die voetstappen van jezelf/andere mensen 9 van de 10 keer voor geen meter?:confused:

    En bij gun game heb ik als ik bij de grim reaper kom, altijd dat die keihard aan het spacen gaat als je 1 keer dood bent geschoten.

    Heb al m'n cache gecleared om updates opnieuw te installeren kijken of dat helpt, maar er kwam daarna helemaal geen update? wtf?
     
  15. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    de grim reaper, heb je daar problemen mee dat ie de hele tijd "terug gaat"(net zoals je een ander wapen wil pakken) en dat ie soms ontzichtbaar word? (maar dat je er wel mee kan schieten) ik heb daar naamelijk ook problemen mee... erg irritant
     
  16. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Toevallig had ik dat gisteren ook, echt heel vreemd. Ik kon er ook niet meer normaal mee richten maar wel mee schieten. Heb het ook niet vaker gehad.
     
  17. bombach

    bombach Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde probleem met de grim reaper. Maar voor de rest heb ik geen problemen.
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2010
  18. djpj

    djpj Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee joh, zit net die nova 6 missie te spelen, staat er ineens in beeld 'error dobj for xmodel 'c_rus_spetznaz_body2_g_rarmoff' has more than 160 bones (see console for details)

    ik heb dit echt nog nooit meegemaakt bij een console game dat er zoiets staat:mad:
     
  19. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Dr is een soort van glitch/fout bij een van die Contracts. Je moet dan twee keer in de top 3 eindigen van TDM, maar je hebt hem pas gecomplete als je het drie keer heb gedaan.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Precies diezelfde foutmelding heb ik ook gehad, zeker bij dat stuk in de tank op Rebirth island?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina