1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. 1nfinity

    1nfinity Show your Skill

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Een van de eerste dagen dat ik hem gebruikte,had ik na 7 uur nog niet door dat ik een headset droeg ^^
     
  2. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu de BeyerDynamic MMX 300 die is nog lichter en comfortabeler..
     
  3. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Zijn er ook van die headsets die een beetje betaalbaar zijn eigenlijk?! In de OP staan alleen maar duurdere namelijk...
     
  4. 1nfinity

    1nfinity Show your Skill

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Astro a30 schijnen ook lichter te zijn, ervaring mee ?
     
  5. n13lsz

    n13lsz I am a Freak

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel ervaring met de A30. Ben brildragend en heb nergens last van. Zelfs na de lan-party van afgelopen weekend (toch zon 36 uur nagenoeg non-stop de headset gedragen) had ik nergens last van.
     
  6. Forty

    Forty Guest

    lmao.
    Er is internet uitgevonden hoor.
     
  7. n13lsz

    n13lsz I am a Freak

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt waar :eek:? Ik dacht dat dit nog allemaal per postduif ging.

    Er werd gevraagd aan iemand of die ervaring had met de A30.. Ik weet niet of die persoon dat heeft, maar ik heb het wel.Ook al heb ik de A30 nog niet zo heel lang, hij is zeker comfortabel.. Is mijn reactie dan zo erg om te moeten lachen? Ik weet niet of je ooit Bambi gezien hebt, maar ik refereer altijd graag aan de zin uit die film: "Als je niets te zeggen hebt, zeg dan ook niets."
     
  8. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    Heeft er hier iemand toevallig een astro mixamp te koop ??

    ik zit trouwens heel erg te twijfelen tussen de a30 en de beyerdynamic icm de mixamp, alleen ik weet niet of het prijsverschil (180euro!!!) het waard is. (en als ik de mixamp 2ehands kan krijgen scheelt het weer wat en ga ik toch voor de beyer ;))
     
  9. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    PM me even..

    Als je het geld hebt, ga dan voor de combi: Beyer/Mixamp.. Geen ervaring met de A30 maar wel met de A40 en Sennheiser PC360.. ( ze kunnen er beide niet tegen op ) Ik heb de Byer kunnen kopen voor 236 euri bij Salland.eu
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2010
  10. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    ja het geld heb ik wel, maar tsja toch een hoop geld extra, en ik gebruik de xbox eigelijk alleen in de winter, maar dan wel weer snel 3/4uur op een dag, en als ik speel speel ik wel om te winnen (cod:bo).

    ik stuur je een pm!
     
  11. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk vind ik de A30 veel beter klinken dan de A40, omdat daar meer bass in zit.

    Iemand ervaringen met de Razer Carcharias? Er wordt gezegd dat de geluidskwaliteit hiervan beter is dan de A40.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    waar is die Turtle Beach Ear Force x41 het goedkoopst? iemand?
     
  13. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    in de startpost staat bij de astro A40 als minpunt genoteerd:

    "- Er kan een brom ontstaan op het moment dat de mixamp wordt opgeladen via de USB. Het houdt in dat de boommic constant aan het zenden is, wat hinderlijk is voor andere medegamers. Dit is op te lossen."

    maar hoe is dit op te lossen??

    en is er naast de TOSlink kabel nog meer dingen die je eigelijk bij de astro mixamp moet bestellen?
     
  14. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn verschillende oplossingen:

    Echter komt het niet bij iedereen voor..

    Ik heb het opgelost dmv een geaarde stekkerdoos..

    Andere die er last van hadden hebben 4 batterijen in de Mixamp gestopt..

    Weer anderen hebben een andere USB kabel gebruikt ( eentje met een blokje er tussen die je bij de fotocamera krijgt )

    En de meeste die ik ken hebben er helemaal geen last van.. Heeft volgens mij met je stroomgroep te maken.. We zijn er nooit helemaal uit gekomen. Maar bij iedereen die ik ken is het opgelost die er last van had..

    Toslink moet je inderdaad zelf kopen voor de rest zitten alle kabels erbij..
     
  15. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    ok thnx!, morgenochtend ga ik de mixamp+beyer bestellen
     
  16. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    Zo das de übert-set_O_. Via roxx? Toshlink zou ik gewoon een cheapie via allekabels.nl ofzo kopen. HDMI en toslink etc is digitaal dus daar bestaat geen kwaliteits verschil qua geluid tussen.
    En als accu kun je ook gewoon recharchable batterijen van bv de gamma halen, scheelt je ook een flinke duit (wel hoge MaH >2200)

    En die brom....ja das statische brom. Zelfde als je bv je gewone tuner helemaal op max draait zonder geluid dan hoor je ook een zoem/brom door de boxen. En ik geloof dat die brom op High-end hoofdtelefoons (beyer) een stuk minder of zelfs weg is ivm hogere independence.
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2010
  17. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
  18. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Kvind zelf kwaliteit van de kabel van de astro;s beter :) en ze komen in anti statische zakjes die je kan hergebruiken xD batterypack zal je wss toch nooit gebruiken als je wired neemt.



    Voor 20euro meer heb je A30 audio system, persoonlijk zou ik dat liever doen.
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2010
  19. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    precies ik zou ook voor de A30 gaan voor die 20 euri, alleen al omdat je dan de mixamp hebt..

    Statische ruis is bij de Beyer helemaal weg.. Was bij de Sennheiser ook.. Maar bij de A40 hoorde ik het wel.. Wat dat betreft is de Beyer echt een super headset, hij klinkt nog beter dan de Sennheiser HD595.. ( getest op een losse versterker, met super audio )

    Ik denk dat er momenteel geen betere bestaat, qua prijs/kwaliteit verhouding wel natuurlijk..
     
  20. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    ik heb net mijn set besteld via roxxgames, (had deze site via dit topic gevonden)

    gezien die een pakket verkopen scheelt het een aardig bedrag dan als je ze apart moest kopen...

    bedankt voor alle hulp!, ik laat meer weten als ik de set binnen heb (ik hoop nog deze week)
     

Deel Deze Pagina